Cap.13.Divort zici?

111 7 0
                                    

Pers.Tris
Eu:Stai... ce tot indrugi tu acolo?
Vanesa:Pai draguta mea tu probabil ai ramas in urma cu vestile dar te lamuresc eu acum. Stefi si cu mine o sa ne casatorim. A zis ca nu mai vrea sa fie cu tine.
Eu:Ha? Cand a zis asta?
Vanesa:De dimineata. E logic ca nu ti-a spus. Hmm sau poate vrea sa fie cu amandoua. Oricum ai fost o simpla etapa. Bye bye sweetie
Eu:Ok. Bine. Sper sa fiti fericite. Casnicie frumoasa va urez.
Am plecat din camera aia facut un zgomot cu tocurile de se auzea si in Palestina Kitten fiind pe urmele mele.
Kitten:Stai Tris ioi greu ma tin dupa tine cand esti nervoasa.
Eu:Ce-i?
Kitten:O crezi? Adica hai sa fim seriosi . Doar priveste lucrurile
Eu:Le privesc. Si inca foarte bine. O vrea pe Vanesa. Foarte bine sa mearga la ea. Asa trebuia sa faca inca de cand avem 15 ani.
Kitten:Inca te blestem ca mi-ai zis abia cand ai facut 17.
Eu:No bravo. Mai ai blestemse?
Kitten:Inca mai am.
Stateam amandoi pe hol cand uitati cine apare.
Kitten:Ooo ce prestanta de cand nu ne-am mai vazut? Cum iti merge? Ai schimbat ceva? Coafura? Ai mai slabit? Hmm a stai stiu ai schimbat iubita da asta e sigur. Nu nu stai. E parfumu da.
Stefi:Ha ha si eu ma bucur sa te vad Kitten. Si da am alt parfum ma mir ca ai observat.
Kitten:Eu observ tot draguta. Apropo frumoase urme, Vanesa se pricepe.
Stefi:Iti mai bati mult joc? Zic si eu sa stiu cand pot sa zic si eu ceva. Tris asculta
Eu:Tsk nu. Ai ales-o pe aia. Stai cu ea ce sa mai. Cu mine nu mai ai treaba.
Stefi:Iar faci pe suparata si dramatizezi.
Eu:Dramatizez? A ok ma scuzi ca nu fac un circ mai mare desi as putea. Stii la inceput tot aveam ideea asta ca oare la ce ma gandesc? Si apoi a disparut pt ca a fost bine. Acum iar imi pun intrebarea asta. Oricum probabil te asteapta. Vezi ca poate isi comanda si rochie de mireasa.
Kitten:Are una deja
Eu:No si mai bine
Stefi:Tu iara te-ai imbatat cu cola sau ce ai? Bine da stiu ca na fost prea inteligent so aduc pe Vanesa aici dar nu e mare lucru.
Eu:Nu e mare lucru? A nu? A ok. Ok.
Kitten:Femeia lu dumnezo. Te-ai culcat cu ea cum sa nu fie mare lucru?! Plus e a doua oara.
Stefi:A ups deci stiati. Apai vedeti voi hehe cum sa o spun frumos da eram beata.
Eu:A serios? Si ar trebui sa te credem?
Stefi:Tu da. De el nu imi pasa ce crede cat nu iti baga prostii in cap
Kitten:Eu sa ii bag prostii in cap? Eu? Poate ai nevoie de un doctor scumpa.
Stefi:Cred ca si tu ca ti s-a cam urcat sarcasmu la cap.
Eu:Incetati. Cum ziceam. Te asteapta iubita-ta.
Am vrut sa plec dar da bine zis am vrut ca m-a prins de mana si m-a tras inapoi.
Stefi:Fata draga tu esti aia. O fost o aventura sa zic asa adica stii cum e cu bautura cu alea
Eu:Daca incerci sa te scotii iti iese foarte prost.
Stefi:Stiu. Dar ideea e ca nu imi place de aia.
Kitten:O iubesti de-a dreptu.
Stefi:Nu vb cu tine Kitten. Veziti de ale tale.
Kitten:Imi vad ca ii vb de soramea.Si tu urma sa divortezi si sa te casatoresti cu aia. Doamne ajuta
Stefi:Pe asta de unde ai mai scos-o?
Eu:Vanesa o zis asta. Acum cateva minute.
Stefi:Ioi ce.VANESA TRECI AICI
Eram in fata cameri ei deci da era imposibil sa nu auda. E enervanta dar nu surda
Vanesa:Da iubire?^^
Stefi:Nu imi zi asa fa. Acum ce mama dracu le-ai zis?
Vanesa:aaaa ca o sa ne casatorim si ca o sa fim fericite pana la adanci batraneti si ca o sa fie super totu si ca nunta o sa fie geniala.
Stefi:Ok realizezi ca am glumit cand am zis ca da nu? Adica doar nu credeai ca vb serios?
Vanesa:Ba cam da. Adica fii serioasa din copilarie am intrecut-o pa asta.
Eu:Meh are dreptatea ei ce sa zic
Kitten:Ba nu nu are. Numa pt ca so culcat cu 1000000 de mii de persoane nu inseama ca te intrece.
N-am mai zis nimic si am preferat sa ma car de acolo si sa merg in camera mea. Ufff doamne. Acum serios, la ce ma gandeam? Ca cu Vanesa aici am sanse? E mai nasol ca si dramele mele de copil de 14 aproape 15 ani. De dramele alea numa Gabi, o prietena stie. Ar trebui sa scriu o carte despre viata mea sau ceva. Oricum probabil o sa renunt la chestia cu a fii profa si o sa merg pe a doua facultate facuta. Nici nu imi place sa fiu profa. Bine adica imi place asa umpic dar mna. Si acum cred ca nu. Defapt asta am sa si fac. O sa imi fac bagaju si plec cu primu avion acasa. Am un apartamen care l-am inchiriat pt situati de urgenta sau chestii de genul.
Pers.Stefi.
O arunc pe asta pe geam jur. Plus nici Kitten nu isi poate tine gura inchisa si sa nu mai comenteze
Kitten:Da rochile le-ati ales? Preotu vine nu? Ii cv restrans sau asa party mare?
Vanesa:Party mare stii o sa venim cu o trasura trasa de 12 cai albi si o sa fie si porumbei. Si..
Aici a tacut pt ca si-a primt o palma de la mine.
Eu:Nu o sa fie nici un cal. Nici un porumbel si nici vreo caleasca pt ca stii de ce? NU O SA FIE NICIO NUNTA!
Pt ca am avut deja una absolut geniala cu o persoana geniala care acum ma uraste dar o rapar cumva. Ssa ca nu mai baga aiureli in cap oamenilor.
Vanesa:Tu esti aia care da sperante false
Eu:Te-am refuzat inca din generala si tu m-ai sarutat la majoratu lu Tris. Ai gandit macar cand ai facut asta? Serios macar asa umpic.
Vanesa:Normal. Si a mers pt ca v-ati despartit. Si acum tu ai inceput prima
Eu:In numele afantului pricepi ca eram beata si nu stiam ce dracu fac?
Ii arat eu ei. Vrea scandal ok frate scandal facem. Da pana cand.

You are mine 🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum