Cap.14.Hai sa imi repar veata

127 7 2
                                    

Eu:Ok pai Vanesa draga hai sa iti explic cateva chestii. Unu la mana poti sa fii imparateasa peste ce vrei tu ca nu te-as alege pe tine. Si stii de ce? Pentru ca esti esti asa de de practic doar te joci cu cineva. Si nu o sa te schimbi. Si no sa te las pe tine sa strici ceva ce a mers atatia ani. Acum ma scuzi merg sa imi salvez relatia. Sau ce a mai ramas din ea.
Kiten:Nu cred ca o ramas ceva
Eu:Te-am intrebat cv cumva?
Kiten:acum practic da m-ai intrebat.
Eu:Ai invatat sa comentezi mai multe ca de obicei. Acum tu ajuti sau ce faci?
Kiten:incerc cumva sa ajut. A si vezi ca Tris vrea sa plece deci in locu tau m-as grabi.
Eu:pai tu ma tii de povesti fututi ceva sa iti fut ca nici injura nu mai stiu am plecat.
Am mers cam impiedicandu-ma de praguri pana in camera unde da aparent isi facea bagajele.
Eu:ce naiba crezi ca faci?
Tris:caut narnia. Ce ti se pare ca fac? Plec!
Eu:A nu nu. Tu nu pleci de aici. Nu pana nu rezolvam asta
Tris:Nu e nimic de rezolvat. Ai ales. Simplu.
Eu:nu mai sari atata la concluzi femeie. In numele sfantului.
Bine da nu ma asculta. Admira pereti. Foarte bine Tris tu ai vrut-o. I-am prins incheietura maini si am lipit-o de perete
Tris:ce doamne crezi ca faci?!
Eu:Te fac atenta. Pentru ca parea ca porti o conversatie cu acel perete. Si inca una nu tocmai simpatica.
Tris:tsk nu sunt obligata sa vorbesc cu tine.
Eu:hmmm ba cam da esti. Pentru ca sari la concluzi iubire. Si nu is prea corecte.
Nu zicea nimic si doar statea imbufnata. Uh greu e cu fata asta. Dar hei cine a zis ca o sa fie usor?
Eu:acum o sa asculti ce am de zis?
Tris:da-mi un motiv pentru care sa fac asta.
Eu:Oho unu? Uite ca iti dau mai multe. Pentru ca suntem impreuna de o droaie de timp, pentru ca stii ca nu te-as rani in mod intentionat si constient, pentru ca te iubesc exagerat de mult si esti o persoana foarte importanta pentru mine.
Tris:.. ok bine ascult.
Eu:Pai vezi tu, a inceput de la un pahar de vin care teoretic trebuia sa fie singuru. Trebuia. Asa am mai continuat cu inca nuj cate pana am ajuns beata rau. Si atunci i-a venit Vanesei ideea de a ma saruta. Si no eu cum nu realizam absolut nimic din ce se intampla am continuat si ei bine s-a ajuns unde si ajuns si chiar imi pare rau si chiar nu ma gandeam ca se va intampla asta daca o chem aici. Si vreau doar sa stii ca a fost o greseala, una mare de tot si iti cer sa ma ierti. Te rog. Poate pare ca cer mult dar nu pot accepta ideea de a pierde ceea mai apropiata persoana pe care o am.
Deja era de careva minute bune liniste. Asteptam sa zica ceva. Orice. De preferat sa zica ca ma iarta dar no intelegi si voi situatia.
Tris:ok, esti iertata.
Zice si ma imbratisaza. Doamne iti multumesc pfiu ca am fost la limita.
Pers.Chuuya.
Buna buna dupa cum vedeti profele noastre s-au impacat deci diriga no sa predea in turca sau spaniola sau mai stiu eu ce o apuca asa ca ne putem intoarce la viata mea minunata si dea dreptul fabuloasa. Ha ar trebui sa ma uit mai des in oglinda. Arat bine.
Dazai:oare ce doamne faci?
Eu:imi admir frumusetea tu ce faci?
Dazai:ma intreb cand ai devenit o diva. Dar merge si asa ai realizat si tu ca esti frumos.
Eu:Pf diva am fost mereu. Dar nu realizai tu.
Rase apoi m-a luat in brate pe la spate stand cu capu pe umaru meu.
Dazai:Deci sa consider oglinda un rival? 😂
Eu:hmmm poate.
M-am intors si l-am imbratisat si eu. E mai inalt ca mine deci trebe sa stau umpic pe varfuri. Dar nu ma deranjeaza, practic e qut. Am mai stat asa o vreme pana mirifica usa s-a deschis.
Aku:Chhuuuuyyyaaa *zice sarind pe mine si doborandu-ma la pamant* am o problema mare cat mine si is cam prost si nu pot sa o rezolv si tu esti expert in relati care la inceput par imposibile.
Eu:Ha? Ce doamne ai facut ma? Te-ai casatorit cu una?
Dazai:ai putea sa te ridici de pe iubitul meu apoi sa te plangi zic si eu.
Aku:Nu m-am casatorit cu niciuna. Asa tampit nu is. Bine tot is dar o sa intelegi tu. Imi place de ce cineva si nu stiu daca sa ii spun sau nu pentru ca deja are crush si daca ii spun o sa ma fac de tot rasul si probabil o sa imi rada in fata sau chiar mai rau.
Eu:Ioai alta drama in dragoste. Ma simt ca intr-un serial TV sau ceva de genul.
Stefi:A zis cineva drame in dragoste?*apare majic*
Dazai:*da cu o perna in ea* tulai femeie bate si tu la usa nu mai veni asa ca din ceruri
Stefi:Inger nu is sa vin din ceruri
Tris:Numa inger nu e *apare si ea*
Dazai:Tulai da subtile stiiti sa fiiti jur.
Eu:Oricum acum ca suntem cu toti aici, Aku zi cine este aceasta minunata persoana ca sa iti rezolvam si tie dramele ca apoi sa punem viata mea din nou in prim plan.
Dazai:totusi inainte sa te apuci de vorbit ca parca vad ca dureaza 1000 de ani, as aprecia daca te-ai ridica de pe proprietatea mea multumesc.
Aku:ok ok.
Ne-am ridicat amandoi iar acum stateam intr-un cerc pe podea si asteptam sa aflam urmatoarea drama ce avea loc sa urmeze.
Aku:pai de cateva luni adica de mai multe luni adica de la sfarsitul clasei a8a am crush pe o anume persoana. Si nu ii pot spune pentru ca are crush pe altcineva.
Eu:si aceasta mirifica persoana este...?

You are mine 🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum