Kitten: Păi ai putea să ii spui ca biletul e defapt de la tine, și așa ii spui tot ce simți. Simplu
Chuuya: exact, stai, tu când ai intrat în cameră?
Kitten: asta nu contează. Nu trebuie să știi, avem lucruri mai importante de rezolvat decât să știi cum am intrat eu aici.
Eu: ok oameni buni, Kitten care apari ca prin minune, dacă ii spun că biletul e defapt de la mine va fii dezamăgit. Sigur nu mă place. Nu e atât de simplu.
Dazai: Ba tocmai că e, îi spui și gata. Mă duc eu să ii spun, îi spulber eu visele nu ii problema, am mai făcut asta odată.
Kitten: și totuși.. ai relație... wow
Dazai: de ce se miră lumea atât? Nu e așa imposibil alo
Chuuya: știm asta dar vezi tu, oricât îl urășc eu pe Atsushi, scuze Aku, tot cred că ideea de a ii spulbera toate visele asa direct e cam crudă.
Kitten: ii zicem cu frumosul. Dacă nu înțelege, aplicăm cealaltă tactică.
Eu: bi-ne, uneori mă speriați, jur.
Dazai: vă compicați prea tare. Dar bine, dacă așa vreți așa procedăm, cine is eu să comentez.
*perspectiva Chuuya*
Aku: Deci o să vorbim cu el acum?
Kitten: ar fii o idee bună, cu cât mai repede cu atât mai bine.
Eu: Știții, mai bine o luați voi înainte și apoi venim și noi
Kitten: bine, dar să nu lipsiți mult, ne trebuie cuvântul de onoare al domnului astuia ca să ne creadă
Eu: bine bine
Kitten și cu Aku au ieșit din cameră și am rămas eu cu Dazai. L-am îmbrățișat destul de strâns iar el mă sărutase pe frunte.
Dazai: ești bine iubire?
Eu: *zâmbeste puțin* da, sunt bine, doar puțin obosit știi zile lungi probleme în coace și în colo, toți cu dramele lor
Dazai: înțeleg
M-a luat pe sus și m-a așezat pe pat, apoi s-a pus lângă mine luandu-mă în brațe. Stateam cu capul pe pieptul lui și ii ascultam bătaile inimi, e un sunet atat de linistitor.
Perspectivă Dazai.
A adormit aparent. E atât de dulce și adorabil. Mă gândesc că ar trebui să ii pregătesc o surpriză sau ceva o sau poate ar fii o idee bună să mergem la o primă întâlnire. Da, asta sigur ar fii o idee minunată. O să mă ocup de asta curând, vreau să iasă perfect și cât mai bine posibil. Trebuie să mă gândesc la ceva ce sută la sută i-ar plăcea. Dar ce? Se presupune că is iubitul lui ar trebui să știu ce ii place și ce nu dar încă stau mai prost cu partea asta. Hmmm poate ceva pe plajă ar fii drăguț sau surf? Nu,nu sigur nu. Asta doar ar merge prost pt că lecțiile de surf nu is ceva ce să faci la o primă intalnire. Adică la a doua sau a treia merge, sigur. Poate o să avem mai mult de o întâlnire aici. Poate o să avem 5! 5 e nota de trecere, dacă trecem de minim 5 întâlniri totul o să fie bine,nu? Da da o să fie bine nu mă mai judecați oameni.
Pers.Kitten
Am iesit din hotel cu Aku și ne plimbam pe plajă, cu speranța că vom da cumva, printr-o oarecare minune, de Atsushi și ii vom explica cumva toată treaba cu scrisoarea.
Aku: tot nu cred că e o idee atât de bună să facem asta
Eu: și crezi că e bine să il lași să aibă speranțe false în continuare?
Aku: nu.. normal că nu e mai bine, e chiar mai rău decât să nu mă placă
Eu: Exact. Plus părea încântat de scrisoarea aia, cred că a citit-o de 10 ori până acum
Aku: da, ii place pt că crede că Dazai a scris-o pentru el. Hey, ce ar fii dacă aș mai scrie una?
Eu: nu, adică hmmm dacă mă gândesc bine ar putea fii o idee bună. Și când io vei da, ii spui si de cealaltă. Și e important să te semnezi pe asta.
Aku: notat,merg să mă pun pe scris *dus o fost*
Eu: of of doamne doamne copile
Atsushi: de ce stai așa singur pe plajă?
Eu: doamne, ai putea te rog să nu te mai furișezi așa?
Atsushi: scuze, obișnuința
Eu: ai obiceiuri ciudate, interesante dar ciudate
Atsushi: mulțumesc cred? Deci, ce faci aici?
Eu: doar mă plimbam puțin, știi luam niște aer curat puțin soare, briza mări chestii deastea, dar tu?
Atsushi: paaaaiii admir plaja, e frumoasă, plus poate, poate dau de minunata mea iubire care se teme să imi spună in față că mă iubește
Eu: despre cine vorbești?
Atsushi: despre Dazai, bineînțeles, mi-a scris o scrisoare superbă, are un mod de a se exprima atât de perfect
Eu: da, sigur, categoric, cum să nu, continuă să crezi asta
Atsushi: hă? Ce e cu tot sarcasmul asta?
Eu: spun doar că știi dacă te gândești logic, Dazai are o relație, de ce să iți trimită tocmai ție o scrisoare de dragoste?
Atsushi: pentru că mă iubeste, ii e doar frică, asta spune cu exactitate scrisoarea
Eu: Aha, da bine dar cum poți fii asa de sigur că e tocmai de la el? Ar putea fii altcineva cel care a scris-o, te-ai gândit la asta?
Atsushi: Stiu că e de la el. Simt asta, o știu Kitten, o știu. În plus, cine altcineva ar fii putut scrie ceva asa frumos? Și de ce mi-ar scrie mie altcineva o scrisoare?
Eu: nu am idee. Dar părerea mea sinceră e că nu e scrisă de Dazai.
Atsushi: Hmp. Ba da. E. O să recunoască mai devreme sau mai târziu, iar până atunci am să aștept. Am să aștep fix aici. Bine nu chiar aici aici nu is stalp dar aici. *plecase*
Doamne încăpățânat e. Nu știu cine va fii mai trist cand va afla adevărul. El, că scrisorile nu is de la marea lui iubire închipuită sau Aku care va fii cam respins. Vom vedea. Intru linistit în hotel, iar la intrare dau de...
CITEȘTI
You are mine 🖤
FanfictionO vacanta intreaga petrecuta fara a se intalni poate schimba lucrurile intre doi prieteni din copilarie. Unul e convins ca nu se vor mai vedea vreodata dar viata joaca feste. Ajunsi in acelasi liceeu si in aceiasii clasa lucrurile pot lua intorsatu...