Cap.2.Numai logica nu are

315 14 1
                                    

Profu a intrat in clasa fiind urmat de Akutagawa care se strecura subtil cat sa nu fie observat. Desii era fix in spatele lui tot nu inteleg cum de nu l-a vazut. Acesta s-a furisat subtil pe langa prof si a ajuns in spate punandu-se langa Atsushi. Profu s-a asezat la catedra si a inceput sa palavrageasca chestii despre noul an si ca abia asteapta sa lucreze cu noi si spera sa avem parte de cat mai multe reusite. Dupa a inceput sa ne imparta manualele si sa ne dea oraru. Maica sfanta de ce is atatea ore de info? A stai poate pt ca e un profil cu specializare de mate-info. Logic. Macar nu mai is atatea ore de chimie si romana ca in a8a. Daaa romana nu e punctu meu forte desii am luat nota mai mare la romana in examen dar asta e alta poveste care pe voi nu va prea intereseaza. Aparent vinerea terminam cel mai devreme. Eh oraru ii aceptabil. Cu toate ca asazisa noastra diriginta nu a venit ea sa ne dea toate detalile astea ci a venit directoru adjunct care aparent e si prof de sport, iar cu diriga ne intalnim peste doua ore cand avem ora cu ea. Inca nici ce materie preda nu stiu. Da sper sa nu fie vreo baba deaia. Sau sper sa nu predea si ea romana ca fosta diriginta. Nu zic ca preda rau da nu mai vreau romana in loc de dirigentie. Buna inca vreo doua trei anunturi facute de profu de sport care pare a fii un prof de treaba s-a auzit si minunatul sunet al clopotelului. Profu a parasit cil clasa iar noi am facut ce fac orice elev normal in clasa a9a la un liceu nou. Ce anume? Am inceput sa il exploram.
Dazai:Imi explica cineva cum am ajuns pe acoperis?
Eu:Cu chestile astea numite picioare. Si din cauza faptului ca cineva voia sa stie neaparat unde ii acoperisu.
Atsushi:Apai imi trebe un loc unde as putea fuma in pauze
Akutagawa:Tu fumezi? Ai plamani stricati atunci. Voi fumati?
Eu:Apai rar. Foarte rar. Bine glumeam nu. Nu fumez.
Dazai:Nici eu. M-ar blestema asta in toate limbile podibile daca m-ar prinde 😅😅😅.
Eu:Asta-i drept.
Atsushi:Da nu ii asa de rau. Ii chiar relaxant.
Akutagawa:Deci tu ai plamani stricati. Ei nu au. Problema rezolvata. A si nici eu nu fumez dar nu am treaba cu cei care fumeaza.
Atsushi:Ok.
Am mai discutat una alta dupa ne-am intors in clasa unde aparent urma sa avem ora cu minuanta diriga. Ok no sa fiu nesimtit ca na nici no cunosc inca. Ne-am asezat fiecare la locu lui desii in drum spre banca a fost o faza care mo enervat rau. Care anume? Pai minunatu de Atsushi s-a impiedicat si doar de ce nu a trebuit sa cada in brate la Dazai. Uf ma calca pe nervi. Am mers tousi calm in banca si m-am asezat in banca.
Dazai:Joci teatru foarte prost. *rade*
Eu:Ha? Nu stiu despre ce vorbesti.
Dazai:Cum ziceam joci teatru extrem de prost. Faza de mainante *rade*
Eu:Nu eu is de vina ca e un impiedicat.
Dazai:Esti gelos?
A zis asta cu un ranjet dubios dar totusi cuceritor. A ce tot zic aci revinoti Chuuya.
Eu:Eu? Gelos? Da sigur. Continua sa visezi.
Dazai:Chiar asta am sa fac. *face cu ochiu*
Dupa asta n-am mai zis nimic ca s-a auzit o pereche de toace lovind podeaua pe usa intrand o domnisoara cap micuta de inaltime dar cu niste toace foarte inalte. Purta o pereche de dresuri negre si avea o fusta pana la genunchi destul de vaporoasa si un tricou alb cu cv insciptie aurita. Avea paru mediu si castaniu. Avem o eleva noua sau ceva?
Profa(Stefania):Buna ziua clasa. Numele meu este Stefania Akira.*incepe sa isi scrie numele pe tabla* si voi fii diriginta voastra. Materia pe care o predau este romana si sper ca ne vom intelege bine pe cat posibil.
O super. Iar am o diriga de romana. Uff sa speram ca no sa fie aceiasi poveste ca geamu ala chiar va incepe sa para tentant. Dar stiti care e partea perfecta la scoala asta? Nu au catalog electronic. Doamne vestea asta o fost aur curat.
Profa:A si inca un lucru vreau sa va mai spun. Retineti numele meu pentru ca veti fii nevoiti sa il folositi. Daca Stefania vii se pare prea lung puteti ramane la Stefi. Inteles?
Am aprobat toti. Femeia asta pare inspsaimantatoare. Mai ales ca la cum se uita nu prea pare sa ii placa cum stam in banci.
Stefi:Bun acum ascultati. Vad ca multi dintre voi nu prea sunteti cu chef de ora si sincer nici eu. Fiind prima ora din an ma gandesc ca putem so pierdem povestind si sa ne cunoastem mai bine. No sa va pun sa va prezentati ca nu cred ca v-ar placea ca nici mie nu-mi placea sa ma prezint cand eram de varsta voastra.
A inceput sa strige catalogul si sa ne analizeze pe fiecare.
Stefi:Chuuya Nakahara
Eu:Prezent *flutur o mana*
Stefi:Hmm tu esti baiat sau fata? Nu imi pot da seama. Adica semeni cu o fata dar ai nume de baiat.
Aici toata clasa a inceput sa rada cea ce ma facea sa imi fie putin rusine.
Eu:Sunt baiat logic.
Stefi:Dar pari sa ai o atitudine feminina.
Eu:Doamna profesoara aaa adica Stefania. Nu sunt fata ok? In numele lu Dumnezeu.
Stefi:A no bine. Oricum nu esti singuru fata de care am indoieli.
Am bombanit cv apoi am ascultat ce zicea Stefi despre restul din clasa. A crezut si ca Akutagawa e fata. Doamne femeia asta e prea de tot jur. Bine ca cu Dazai a glumit si asa. Am stat cu capu pe banca uitandu-ma din cand in cand cu coada ochiului la Dazai care vorbea foarte bine si foarte cil cu Atsushi din banca din fata. Discutau despre ceva iesire nuj unde dupa scoala. Au intalnire cumva? Adica am de ceva timp teoria asta cum ca s-ar place. O frate de ma simt de parca m-ar fii lovit un tun in secunda asta. Am stat si am ascultat pana in momentul in care.....

Hey hey hey. V-am spus ca ma voi tine serios de aceasta carte si bamm ia-ta capitolul 2 ^^. Sper sa va placa. Ne vedem capitolu vitorr byee byee

You are mine 🖤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum