Neața tuturor !
Azi o să stăm de vorbă cu domnișoara FloriiMv, o autoare tânără, dar cu mult potențial!
Pentru început, spune-ne ceva despre tine...
Mă numesc Movilă Florentina, sunt din Vaslui și am 16 ani. Sunt o fire foarte prietenoasă și sociabilă, chiar dacă la prima vedere par arogantă.
1. Cum ai ajuns pe această platformă ?
Pe Wattpad am ajuns din curiozitate. Am zis:" Ia să văd care e treaba cu aplicaţia asta." La început eram doar o simplă cititoare și nimeni nu mă cunoștea.
2. Și cum de te-ai hotărât să ajungi scriitoare ?
Sincer? Din plictiseală. Era vară, 26 august 2017, și mi-a venit mie o idee. Nu am stat mai mult de 10 minute ca să o procesez și m-am apucat de scris cartea. Prima mea carte, de care sunt mândră.
3. Ce cărți citești de obicei ?
Dragoste, acţiune, istorie, horror, sf și uneori când mă plictisesc și nu mai am ce citi mă mulţumesc și cu un fan-fiction.
4. Ce te inspiră atunci când scrii ?
Găsesc inspirație în aproape orice, dar ce mă ajută cel mai mult atunci când scriu e muzica.
5. Ce muzică asculți atunci când scrii ?
Orice, în afară de manele, populară și muzică comercială.
6. Ce te-a determinat să scrii ?
Petreceam ore multe pe Wattpad și citeam. Mă simțeam "inferioară" față de cei care scriu și mi-am pus întrebarea:" Oare dacă aș scrie o carte ar avea succes?" și așa am reușit și mi-am luat inima în dinți.
7. Înainte să scrii pe Wattpad, ai mai scris undeva ?
Nu. Scriam compuneri și eseuri pentru școală, atât.
8. Ai vreun autor preferat pe Wattpad ? Dacă da, ne poți spune cine e ?
Da, LiveNiceTimes. O ador!
9. De ce ai ales să scrii un roman de dragoste ?
Nu asta era ideea la început. Totul a venit pe parcurs, nu mă pot opri din scris.
10. Momentan nu e finalizată cartea, ceea ce înseamnă că încă lucrezi la ea. Ai vreo schiță sau scrii pur și simplu când îți vine inspirația ?
Scriu doar atunci când simt că știu ce vreau să scriu.
11. Să înțeleg că nu postezi regulat capitolele ?
Nu, dar postez cel puţin o dată pe săptămână.
12. Ai ajuns la un număr bunicel de lecturi. Te-ai așteptat vreodată la asta, având în vedere faptul că ești încă tânără în acest domeniu ?
Nu, pe bune zic. Nu scriu neapărat pentru vizualizări și voturi, scriu pentru că îmi place. Scrisul reprezintă o parte din mine.
12. Te reprezintă vreun personaj din carte ?
Toate sunt parte din mine. Chiar dacă ceea ce scriu nu mi se întâmplă mie în viaţa reală, simt că trăiesc același lucru odată cu personajele.
13. Mai ai și alte "proiecte" pentru viitorul apropiat ?
Mhm, da. Am o idee și vreau să o pun în aplicare, dar nu știu cu exactitate când.
Vrei să le transmiți ceva cititorilor tăi ?
Da. Le mulțumesc că mă susțin în continuare și au multă răbdare cu mine. Nu am cuvinte pentru a exprima ceea ce simt.
CITEȘTI
De vorbă cu...
RandomO lucrare realizată cu scopul de a intervieva scriitori talentați, cunoscuți, și mai puțini cunoscuți de pe această platformă.