Bună seara !
În această seară răcoroasă, vă propun să o cunoaștem pe domnișoara RemmsR, o autoare a cărei opere m-a lăsat fără cuvinte.
Pentru început, te-aș ruga să ne spui câte ceva despre tine
Toate interviurile încep așa, nu? :))
Nu as putea să îmi fac o descriere amplă deoarece nici eu nu mă cunosc absolut. Probabil nimeni nu se cunoaște perfect pe sine. Mă consider o persoană răbdătoare, calmă și visătoare. Atât am reușit să descopăr cu adevărat când vine vorba de mine. Suntem oameni. Avem tot timpul să ne descoperim cu adevărat :)
1. Cum ai ajuns pe această platformă ?
Pe Wattpad am ajuns din pură întâmplare. În vara anului 2016 căutam o altă aplicație ce nu avea legătură cu lumea cărților. Numele aplicației și felul cum era prezentată mi-a atras curiozitatea. De atunci am rămas plăcut surprinsă de facilitățile ei.
2. Ce cărți citești de obicei ?
Mereu am îndrăgit cărțile fantasy deoarece mă ajutau să mă desprind de părțile crude ale realității, să îmi găsesc un loc în poveste, ba chiar în personajul principal. Genul SF a avut și el un loc deosebit in inima mea datorita faptului că mă ajuta să conștientizez problemele societății moderne, prin exagerarea acestora în universuri ficționale.
In ultimul timp, mă aventurez doar in lumea filosofică.3. Ce anume te inspiră atunci când scrii ?
Oamenii sunt principala mea sursa de inspirație. Mereu mi-a plăcut să admir și să analizez persoane. Să îi privesc și să îmi imaginez mica lor poveste, chiar dacă nu e nici pe departe povestea lor. Complexitatea noastră, a oamenilor, este uimitoare, când vine vorba de emoții.
Pe lângă oameni, ceea ce mi-a hrănit inspirația au fost situațiile la care am fost supusă. Lucrurile pe care mi le doream cu ardoare să le rostesc, însă nu am avut curajul necesar pentru a face asta. Deseori m-am ascuns după o carte.4. Personajele tale sunt inspirate din realitate, sau sunt creațiile tale ?
Personajele mele, de cele mai multe ori, fac parte din mine.
Spre exemplu, toate personajele din Fiul Grădinarului au o părticică din mine, însă conturate încât să fie unice. Nu ilustrez o persoană în sine, ci iau esența sa și o transform într-un personaj. Atât calitățile, cât și defectele unei persoane mă ajută să îmi creez in minte un personaj.
5. Ce te-a determinat să scrii ?Am început să scriu de la o vârstă fragedă. De la un mic jurnal unde îmi exprimam plăcerile și neplăcerile la povești mai complexe și poezii. Am fost considerată o persoană retrasă deoarece nu comunicam regulat cu persoanele din jurul meu. Asta am dat de înțeles, însă nu sunt așa. M-am dedicat foarte mult scrisului și acest lucru m-a determinat să privesc și să analizez anumite lucruri, nu să le discut.
Pentru mine, să scriu înseamnă să trăiesc. Da, să trăiesc! Îmi creez povestea din care mi-ar face plăcere să fac parte și "sar" în ea. Am o mulțime de cărți in ciorne, o mulțime de lumi de care sunt conștientă că vor exista doar aici.
Prin scris mă desprind de realitate și intru in lumea mea.6 m Ai vreun autor preferat pe Wattpad ?
Da, există o persoană care a reușit să îmi intre în suflet. Aceasta persoana a reușit să mă facă să citesc paragrafe de mai multe ori. să mă țină în suspans și să îmi aducă un zâmbet sau chiar o lacrima pe chip. Sunt mândră de faptul că am avut ocazia să mă întâlnesc cu aceasta persoana și să o pot îmbrățișa. Ceea ce regret este faptul că am uitat să îi mulțumesc pentru ceea ce face. Cărțile ei au un mare impact asupra mea, fiecare având ceva special.
Aceasta persoana se numește AnzuDamaris.7. Cartea ta, "Fiul grădinarului" a câștigat un Wattys. Cum te-ai simțit atunci ?
Nu m-am așteptat să câștig un Wattys. Mi-am înscris cartea la rugămintea unei prietene ce îmi aprecia munca. Desigur, îmi doream să strâng cat mai multi cititori pentru a le împărtăși acea părticică din mine, însă nu m-am gândit la posibilitatea unui câștig. Premiul Wattys, m-a încurajat să continui să compun. Voturile și comentariile care au început să apară în acea perioadă m-au determinat să nu renunț la scris. Nu as putea descrie emoția pe care am avut-o văzând că publicul îmi apreciază cartea. E genul de emoție pe care orice scriitor merita să o aibă.
8. Ai avut vreodată dorința de a renunța la scris ?
Am trecut printr-o perioadă mai dificilă ce m-a determinat să mă gândesc la îndepărtarea mea vizavi de scris. Am trecut peste acea perioadă datorită celor apropiați. Nici acum nu îmi pot imagina cum de m-am gândit la acest lucru.
9. Te-ai așteptat vreodată să ai asemenea rezultate în ceea ce privește cartea ta ?
Nu, chiar nu mă așteptam ca aceasta carte să aibă un impact asupra cititorilor. Ei sunt cei ce m-am încurajat să continui.
Consider că, pentru debutul oricărui scriitor, este esențial să aibă câțiva cititori ce ii mențin siguranța în ceea ce privește creația sa.10. Când rămâi fără idei, le ceri ajutorul cititorilor tăi ?
Mereu „răsare" o idee. Atât timp cât sunt înconjurată de oameni, nu voi rămâne fără idei. Nu m-am gândit să cer ajutor cititorilor mei, însă pare o idee bună de pus in practica. Am să mă gândesc la asta.
11. Ai planuri pe viitor ? Poate vreo nouă carte ?
Am o mulțime de cărți in ciorne. Una mai pregătită decât cealaltă pentru publicare. Însă încă sunt in stadiul de editare. Pentru moment, principala mea țintă rămâne editarea cărții deja publicate pe site, „Fiul grădinarului", care plănuiesc să o public în afara site-ului.
Interesant. Pentru final, vrei să le transmiți ceva cititorilor tăi ?
Vreau să le transmit multe, multe, multe mulțumiri. Nu știu dacă sunt conștienți, dar fără susținerea lor nu aș fi putut duce la bun sfârșit aceasta carte. Prin urmare, au un mare merit!
Sper că s-au regăsit sau au intrat în pielea personajelor sau doar au avut plăcerea să citească povestea cuiva. Acesta a fost scopul meu.
CITEȘTI
De vorbă cu...
LosoweO lucrare realizată cu scopul de a intervieva scriitori talentați, cunoscuți, și mai puțini cunoscuți de pe această platformă.