De vorbă cu AnaMariaApostol

65 6 2
                                    

Salutare tuturor! Azi, am avut plăcerea să vorbesc cu o autoare pe care sunt sigur că o vei adora, cel puțin. Dar să lăsăm introducerea, şi să vedem ce chestii interesante aflăm despre AnaMariaApostol!

Pentru început, te rog să ne spui câte ceva despre tine.

Sunt o fire timidă și emotivă. În mare parte nu sunt prea interesantă pentru că prefer ceva diferit de ceilalți tineri de vârsta mea și uneori am fost considerată ciudată pentru asta. Îmi place să petrec timp cu familia mea. Chiar dacă nu vorbim, îmi place sa fim toți adunați și să ne uităm la vreun film sau la vreo emisiune. Îmi place sa călătoresc foarte mult. Îmi doresc sa ajung în niște locuri de ceva timp, dar momentan nu se poate.Și încă ceva, îmi fac prieteni greu pentru că îmi place sa ii cunosc inainte să îi consider prietenii mei. Pasiunile mele sunt scrisul, muzica, dormitul (asta era o glumă)

Cum ai ajuns pe această platformă?

Nu-mi amintesc exact, dar știu că eram pasionată de ceva cupluri din desene animate și am căutat fanfiction. E cam aiurea, știu. Dar dacă nu căutam, probabil nu aș folosi wattpad astăzi.

Şi cum de te-ai hotărât să devii scriitoare?

Nu m-am hotărât. Pur și simplu am scris ceva din capul meu și a ieșit o povestioară. Apoi alta și alta. Îmi place sa scriu ficțiune. Nu ma inspir din realitate.

Interesant, dar totuşi, ce faci când rămâi fără inspirație, având în vedere că realitatea nu e o sursă de inspirație pentru tine?

Iau o pauză. Citesc, ascult muzică. Fac altceva să-mi ocup timpul. Nu rămân des fără inspirație pentru că tot timpul am idei noi. Când nu scriu pentru o carte pentru ca nu am idei, am altă idee pentru o carte nouă.

Că tot veni vorba, ai scris, în paralel, la mai multe cărți până acum? Dacă da, cum ți s-a părut?

Da, mereu fac asta. Sinceră să fiu, nu e ușor pentru că am reușit și să încurc personajele a două cărți.

Am înțeles. Ce gen de cărți citeşti de obicei?

Nu am un gen preferat. Îmi plac cărțile de aventuri, polițiste și SF cel mai mult. De dragoste nu prea citesc. Nu este un gen pe care îl agreez prea tare pentru că mi se pare că dragostea e un gen cliseic.

Te-a atras o carte în mod special până acum? Sau, mai bine zis, ai citit vreuna care să te fascineze atât de mult, încât uitai noțiunea timpului? Nu mă refer neapărat la cele de pe Wattpad.

Da, am citit o carte..Prima mea carte citită ,,,seria Fetele Gallagher". Era cu niste adolescente care merg la o academie pentru spionaj. Am devorat toate cărțile, dar n-au fost publicate toate în română și pe atunci nu știam bine engleză.

Ai vreun autor preferat?

Încă nu sunt sigură. Am citit de la mulți autori, dar niciunul nu mi-a plăcut în mod special. Probabil Rick Riordian care a scris seria ,,Percy Jackson și Olimpienii" e pe lista top 10.

Ok. Ai publicat multe cărți pe Wattpad până acum. Ai vreuna pe care să o poți numi "favorită"? Una care să te fi surprins chiar şi pe tine?

Într-un fel am. ,, Tunelul lui Shadow" este printre preferatele mele când vine vorba de propriile cărți. Dar cred că sunt mai mândră de ,,Aici nimic nu e ce pare a fi" pentru că e o carte polițistă și am scris-o fără să citesc vreodată una în realitate.

Înafară de Wattpad, ai mai scris undeva?

Da. Am scris pe diferite platforme unde nu există română. Am vrut să descopăr și alți scriitori și să aflu părerile lor. Dar acolo am scris mai mult fanfiction (și nu cu vedete, ci cu niște personaje din filmele care mi-au plăcut).

Am înțeles. Ai vreun personaj care să te reprezinte?

Nu, dar consider că fiecare personaj primește ceva din mine, ceva din personalitatea mea.

Care e relația ta cu cititorii tăi?

Pe la început aveam multe comentarii și făcusem un grup dedicat lor, dar cu timpul au rămas doar câțiva. Însă am mulți prieteni printre ei. Am ajuns chiar și la colaborări cu unii.

Ok. Cafea sau ceai?

Cu siguranță ceaiul. Nu beau cafea și nici nu fumez :))

Vrei să le transmiți ceva cititorilor tăi?

Le mulțumesc că îmi citesc cărțile și să continue să facă asta. Iubesc să le citesc părerile. Îmi aduc mereu un zâmbet pe buze.

De vorbă cu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum