De vorbă cu georgianapetcu902

124 17 11
                                    

Pe zi ce trece, parcă devin tot mai atras de acest site, iar prin intermediul acestei cărți, ajung să cunosc persoane de-a dreptul mirifice. Asta s-a întâmplat și azi, întrucât am întâlnit o altă scriitoare, cel puțin interesantă, și care, nu doar că are niște idei geniale, dar are și o poveste pe care trebuie neapărat să o citești. Cunoscută pe Wattpad ca georgianapetcu902, tânăra noastră autoare, și un viitor scriitor de succes, a fost de acord să ne prezinte câteva detalii din viața ei, atât cea de scriitoare, cât și cea personală. Iată ce a ieșit:

În primul rând, aș vrea să te întreb cum ai ajuns pe această platformă?

Păi, auzisem despre wattpad întâmplător, asta acum patru ani. Țin minte că eram la liceu și niște colegi vorbeau despre aplicație, nu reținusem numele foarte bine, dar cum am ajuns acasă am început să caut și așa am dat de wattpad. Inițial credeam că pe platformă se poate citi și atât, apoi am aflat mai multe despre wattpad ca și comunitate.

Am înțeles. Spune-ne câte ceva despre tine. Dacă se poate, o mică descriere.

Sunt genul de persoană liniștită, care preferă să comunice, în loc să dea cu ,,pumnul în masă" , după cum e vorba. Îmi place să întâlnesc oameni noi, fără a face vreun fel de diferențe între ei și fără să judec înainte de a auzi povestea. Scrisul e pasiunea mea prin care pot să mă descarc și unde mă regăsesc oricât de tare ajung să mă pierd uneori. Timpul ăsta care tot trece, mi-a adus atât de multe lecții care mă ajută în prezent. Până la urmă despre asta e vorba, din tot ce e rău, să vedem ce e bun. Acum vine partea în care să mai vorbim despre defecte - căci, na, nu-i nimeni perfect - , uneori mă agit când nu e cazul și poate ajung să mai exagerez, sunt încăpățântă, mă enervez rar și atunci e ca o explozie. Cam atâta despre mine... cum îmi place să spun, sunt alt om normal, am calități și defecte, greșesc, iert și tot așa.

Ok. Cum de te-ai hotărât să ajungi scriitoare? Ți-a sugerat cineva, sau a fost un impuls de-al tău?

Începusem să citesc foarte mult pe wattpad, ba chiar să leg prietenii cu alte persoane, printre care și scriitori. Prin intermediul unei fete care scria și ea la momentul acela, am ajuns să scriu. Ea mă tot sfătuia să încerc să scriu ceva, asta după ce îi mai vorbeam despre ideile mele sau îi mai trimiteam câte un text scris de mine. Mi-am spus că nu am ce pierde dacă încerc și uite-mă aici. De multe ori îmi spun că am muncit și am ajuns destul de bine în ceea ce privește scrisul, dar mai am încă mult de lucru, știi cum e? Niciodată parcă nimic nu e de-ajuns.

Am înțeles. Ce anume te inspiră atunci când scrii?

De cele mai multe ori mă inspiră propriile sentimente. Până acum simțeam că, dacă scriu atunci când am o anumită stare, mi-am găsit inspirația, dar apoi am realizat că nu era așa; că adevărata inspirație venea tocmai după ce reușeam să trec peste acel moment și căutam ca din ceva care pentru mine a fost o lecție, sa creez ceva. Ceva care să-i ajute și pe alții care poate trec prin asta sau pur și simplu au nevoie de o sursă de motivație. Uneori îți dai seama că în jurul tău sunt puține persoane care reușesc să treacă peste anumite episoade din viață, oamenii care nu-și mai găsesc calea sau voința de a continua. Pentru mine, simt că îmi ating scopurile atunci când văd că o persoană care citește simte ceea ce eu scriu și îl ajută. Muzica ar mai fi ceva care vine ca un plus, de curând am revenit pe wattapd și pot spune că, cu forțe noi și un playlist bun, nu am știut cum am reușit să termin de scris capitole la niște lucrări.

Ok, dar personajele sunt inspirate din realitate, sau sunt o creație proprie?

Creație proprie cu unele adăugiri din realitate. Nu am un personaj pe care să spun că l-am creat după un om din realitate, nicidecum. Dar nu neg că există personaje în care mă regăsesc, mai mult sau mai puțin, depinde de poveste. O prietenă chiar îmi spunea mai de mult că nu știe ce reacție ar avea dacă unii oameni ar fi ca personajele mele, apoi și-a dat seama că fiecare personaj creat de mine are ceva de la mine.

De vorbă cu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum