De vorbă cu Jennfer28

83 11 1
                                    

   Bună seara, dragi cititori !

   În această seară, o să stăm de vorbă cu o autoare misterioasă, cu un simț de detectiv și o pasiune pentru thrillere. Dacă încă nu v-ați dat seama cine e, vă spun eu. Azi vorbim cu jennfer28. Vă invit să-i descoperim secretele, împreună!

Pentru început, povestește-ne câte ceva despre tine...

   Nu pot să spun că mă cunosc în totalitate, încă mă descopăr.... Cuvântul care mă definește cel mai bine este perseverența, îmi  place să fac lucrurile cât mai bine și nu mă dau bătută când întâlnesc vreun obstacol. Sunt timidă, dar odată ce mă obișnuiesc cu o persoană, nu mă mai pot oprii din vorbit. Uneori sunt foarte sensibilă alteori prea dură, oscilez mai mereu între aceste două stări, dar un lucru știu sigur despre mine: sunt foarte dură cu mine, fiindcă vreau tot mai mult, vreau să  excelez în ceea ce fac.
Sunt prietenoasă și devotată,  sinceră si cred că sunt si amuzantă.

1. Cum ai ajuns pe Wattpad ?

   Păi anul trecut în aprilie, căutam o aplicație  unde puteam citi, aşa că mi-am descărcat această aplicație. Nu știam nimic despre ea, nu știam ca pot să-mi creez propria carte....
Așa că, la aproximativ o lună după cee mi-am instalat aplicația, o prietenă bună de a mea deja își publicase o carte. Lucrul acesta m-a fascinat și am zis să încerc și eu , fiind ceva absolut nou şi diferit, mai ales că nu eram  pasionată de scris, când eram mică, uram tot ce ținea de literatură ....

2. Ce cărți citești de obicei ?
 
   Cel mai mult îmi place să citesc cărți fizice, citesc din orice gen: SF, dragoste, fantezie etc, dar cărțile mele de suflet sunt romanele polițiste și thriller-urile, ador misterul şi felul în care este prins un criminal ...

3. Ce te-a determinat să scrii ?

   Nu m-am gândit niciodată că o să fiu în stare să scriu ceva vreodată, totul a fost un impuls de moment, pot spune că am avut un moment de revelație spontan,  ideile năvălind  asupra mea , conştientul fiind invadat de tot felul de ideii, trăiri pe care nu le-am trăit, pe care nu le-am citit, dar pe care voiam  să le citesc, voiam să le pun cap-la-cap si sa creez ceva ce aș fi vrut sa citesc, dar nu am găsit...

4. Ce te-a inspirat să scrii "Asasinul" ?

    Nu știu exact dacă m-a inspirat ceva anume, m-am uitat la multe filme în acest gen, și am citit foarte multe cărți  polițiste, ceea ce m-a ajutat foarte mult să  abordez acest gen, de asemenea cartea e foarte realistă. Din păcate, povestea lui Ashley poate fi trăită de multe tinere...

5. Personajele sunt inspirate din viața de zi cu zi ?

   Da, sunt inspirate din viața de zi cu zi, fiindcă literatura  este concepută de oameni pentru oameni, pentru evoluția lor, şi pentru a remedia greșelile, care duc de multe ori la tragedii...

6. Ai rămas vreodată în până de idei ? Dacă da, cum ți-ai regăsit inspirația ?

   Sincer, nu am rămas niciodată în pană de idei, totul a decurs de la sine, am avut de la bun început finalul gândit, ceea ce eu cred că m-a ajutat să nu rămân fără idei.

7. Ai ajuns pe primul loc în categoria "Polițiste/Thrillere". Cum te-ai simțit ?

   Pur și simplu am fost șocată, nu știam ce să mai fac, ce să mai zic , nu m-am așteptat, nu aveam deloc încredere în mine si în cartea mea, după ce am aflat ca sunt  pe primul loc, am cedat emoțional  și am plâns de bucurie, am  văzut că munca mea e apreciată.

8. Ai planuri pentru viitor ? Vreo carte nouă ?

   Da, vreau să-i fac o continuare "Asasinului", ceva tot în acelasi gen , dar bineînțeles cu alți protagoniști. Nu am nicio schiță,  dar sunt sigură că voi avea idei. Voi începe din vară, când nu o să mai fiu așa ocupată.

Pentru final, vrei să le transmiți ceva cititorilor tăi ?

   Da, vreau să le spun că le mulțumesc din suflet pentru toate vorbele frumoase, pentru  toate voturile și lecturile, nu am cuvinte sa le mulțumesc îndeajuns de mult .
Si le spun pe această cale că nu am uitat de promovări, o să revin in forță.
Îi îmbrățișez pe toți.

De vorbă cu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum