Гтн Техьонг:
След като Чонгкук ме остави преднас отидох да си взема един душ. Бях целия опетнен...трябва да се изкъпя. Не мога да повярвам че първият ми път беше с мъж. Гунс!
Срам ме е от себе си. Сигурно сега бог ме мрази защото съм грешник.
Ако не бях отишъл с тях в онзи клуб в момента нямаше да ми е толкова гадно и нямаше да се сърдя на Чонгкук въпреки че изобщо не си личеше че му се сърдя.
След като се качих в стаята си от гардероба извадих чифт боксерки тениска и някакви шорти и заходих към банята да се изкъпя.
Влязох в душ кабинката и пуснах не толкова горещата вода де се спуска по тялото ми. Усетих облекчение. Взех сапуна и започнах да се търкам целия.
Бях се усмърсял на алхокол и секс...
Изплакнах се и изрязох от банята. Отидох до стаята и се подсоших след което облякох шортите и бялата тениска с надпис ,,Daddy"
След като слязох в хола и чак сега бях забелязъл че мама а няма. Отидох в кухнята и там я нямаше. Потърсих я и горе в нейната стая и там я нямаше. Погледнах телефота си да видя дали имам пропуснато обаждане но нямаше. . .мама никога не е излизала от дома без да се обади или да остави някъква бележка въпреки че търсих навсякъде.
Обадих и се но телефона и беше изключен. Започнах да се притеснявам но от толкова притеснение умората ме предаде и се проснах на дивана в кухнята.
Сигурен бях че мама ще се прибере.***
-Тае...Усетих някой да ме бута по рамото.
Реших че е мама и веднага отворих очи и се изправих но когато ги отворих пред мен стоеше мъж на около 40 години. Беше висок строен...Беше облечен с черен панталон и бяла риза със вратовръзка...Беше красив.-КРАДЕЦ!!! НАЗАД.-Изкрещях изправяйки се веднага от дивана.
-Ако не се махнеш от дома ми ще извикам полиция!!!!-Извикак отсреща му и тръгнах да изваждам телефона си но той хвана ръката ми и ме избута да седна на дивана след което седна до мен и проговори.
-Техьонг. . .майка ти е в опасност. Но ти обещавам. . .Обещавам ти че аз и Сехун ще я намерим.
Погледна ме в очите и хвана ръцете ми в неговите.
"Какво? Сехун ли? Кой е Сухун? Въобще кой си ти"
Подсъзнанието ми говореше.-Виж...сигорно си объркан. И се чудиш кой съм но ще ти обясна всичко.
"Не се и съмнявам"
-Сега! Искам обясниние Сега!!!-Извиках отсреща му.
-Ами...аз съм...баща ти.-Каза той навеждайщи глава.
-Дълга история. Ще ти я обяс.. .
И точно тогава влезе момче някъде на моята възраст. Беше с глава по-висок от мен. Имаше празен поглед
Той седна до така наречения ми баща и ме погледна.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
ᎥᏆ Ꭵs ᏢᎾssᎥbᏞᎬ?! |Vkook| [Completed]
ФанфикCover by: @sadreamer_01 Жанр:BoyxBoy,Mpreg Резюме: Техьонг е зубъра на цялото училище. подиграван е целогодишно. Техьонг живее само с майка си защото баща им ги е изоставил като е бил на една годинка. В класа на Техьонг има ново попълнение-Чонгкук...