Гтн Джънгкук:
Сънувах най-хубавия сън, докато не усетих ледено студена вода, върху мен. Беше брат ми.....естествено.
-ЧЕН! Колко пъти да ти казвам, че не ми е приятно, да ме будиш по този начин?!-Извиках му.
-Ти спиш като застрелян. Крещях ти, бутах те, удрях те и се сетих, че има само един начин...-Подсмихна се и излезе от стаята ми....ах този....ще го убия, каквото и да ми коства. Ще го размажа.
Говорих си под носа, докато отивъх към кухнята да закуся.-Добро утро Куки. Как спинка?-Попита ме мило със огромна усмивка.
-Татко...да не съм на 5, че да ми говориш така...-Понечих, но гласъ на Чен зад мен, ме прекъсна.
-Точно на толкова си Куки.-Каза Чен и седна до мен. Ама че изрод....
Ох...този....ще му разбия мутрата....толкова е жалък...
Въпреки, че сме братя....мразя го...от все сърце...
След като хапнах 6-7 палачинки, се качих в банята и започнох да мия зъбите си. След като си измих зъбите, си взех душ. След душа отидох в стаята си да се облека.
Отидох в стаята си и се облякох.-До те закарам ли?!-Чух гласът на Чен зад мен.
-Ами...добре...може.-Отговорих и се запътих към колата на брат ми.
Много се притеснявам за днешния ден. Все пак...нов град, ново училище и....нови приятели. Хубавото е, че братовчед ми Намджун е в Сеул и учи в моето училище. Той ще ме разведе из града и и училище. Дано да се впиша в новото училище. В миналото всички ме обичаха....докато не разбраха че съм гей. Да...чуках момичета, но..не изпитвах удоволствие както когато го правех с момчета. Все тая....достатъчно е никой във новото училище да не разбира за сексуалната ми ориентация...иначе съм свършен.
Чен дойде и се качи на шофиорското място а аз последвах примера му и се качих до него на предната седалка. Закопчах колана си и зачаках да потегли колата.***
След като стигнахме училището, видях Намджун, Джин и...май се казваше Юнги.-Хайде дребосъче...приятно училще. И да слушаш.-Скастри ме Чен а аз го погледнах кръвнишки.
-Абе я си го начукай.-Заходих към училището, показвайки му среден пръст и се запътих към училището.
-Хей Джуни, от кога не сме се виждали?Попита и ми даде приятелска прегръдка.
-От доста дълго време...само 2 години.-казах иронично и двамата се засмяхме.
ESTÁS LEYENDO
ᎥᏆ Ꭵs ᏢᎾssᎥbᏞᎬ?! |Vkook| [Completed]
FanficCover by: @sadreamer_01 Жанр:BoyxBoy,Mpreg Резюме: Техьонг е зубъра на цялото училище. подиграван е целогодишно. Техьонг живее само с майка си защото баща им ги е изоставил като е бил на една годинка. В класа на Техьонг има ново попълнение-Чонгкук...