♡ 26 ♡

789 94 29
                                    

{1 Month later}

Гтн Чонгкук:

-ТЕХЬОООНГ. ВДИГАЙ ГРАМАДНИЯ СИ ЗАДНИК ОТ ЛЕГЛОТО ЗАЩОТО СМЕ НА ПРЕГЛЕД.-Извиках му а той все още си спеше сладко сладко и хъркаше без да показва някакви признаци че ме е чул.

За това отидох до кухнята като налях чаша ледено студена вода и се качих горе при него. Като стигнах стаята ни с Техьонг лиснах студената вода върху оная му работа а той изпищя като се хвана за пищяла и ме погледна кръвнишки.

-Ах ти КОПЕЛЕЕЕЕ.-Извика и започна да ме гони из апартамент а.

Гтн Техьонг:

След като стигнах Чонгкук започнах да го налагам със първото нещо което ми зърна окото а именно възглавницата.

-Добре добре добре предавам се.-Засмя се и взе възглавницата от ръцете ми и се надигна да ме целуне. Аз се доближих до него и тъкмо да го целуна и одарихме носовете си един в друг като Куки изрева от болка.

-ВЗЕМИ ОТРЕЖИ ТОЯ ДЪЛЪГ ПОС. ПИНОКИО!!!-Разкрещя ми се Чонгкук като все още държеше носът си.

Аз се засмя и се изправих от Чонгкук.

-Та...зощо ме събуди толкова рано?-Попитах го.

-Защото днес сме на преглед. От 2 месеца не сме ходили.

-Ол да...вярно...ЧАКАЙ. ОТ 2 МЕСЕЦА?!

Със скоростта на светлината отидох до стаята ни с Чонгкук и се преоблякох колкото да не изглеждам като просяк. Тениска и къси гащи. Но кво друго в това топло време.

-Готов съм. Да вървим Куки.-Хванах го за ръката и го задърпах към вратата но той ме спря.

-Хей хей. Аз още съм по боксерки. Чакай и аз да се облека.-Скастри ме Чонгкук и отскубна китката си от ръката ми и отиде да се облече.

Аз през това време отидох до огледалото и погалих издулото коремче.

-Спокойно мъник...когато се родиш аз и тати Чонгкук ще се грижим добре за теб.

В същото време усетих ръцете на Куки да се опират около ръста ми и да погалва коремчето ми.

ᎥᏆ Ꭵs ᏢᎾssᎥbᏞᎬ?! |Vkook| [Completed]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang