Гтн Техьонг:
Чух познатия рингтон на телефона си. Станах с нежелание от леглото и взех телефона от нощното шкафче и погледнах кой ми звъни...Сехун...
Вдигнах телефона и той започна да крещи от отсрещната линия.
-ТЕХЬОНГ! СТАВАЙ ВЕДНАГА! НА ПРЕГЛЕД СМЕ!!! ДНЕС Е ПРЕДПОСЛЕДНИЯ ДЕН ОТ МЕСЕЦА!!!
Ох да...днес съм на контролен.
Станах от леглото и отидох до гардероба за дрехи. Всичко ми беше размазано. Още ми се спеше все пак беше 9:08.
Взех тесни дънки със бяла тениска и шапка с козирка. Поне така изглеждам прилично.
Отидох в хола където беше Чонгкук и пушиш сигурно поредната си цигара като си гледаше нещо в телефона.
-Добро утро...на къде така?-Повдигна вежда.
-Отивам на контролен преглед.-Казах без да го поглеждам и тръгнах бързо към вратата но гласът на Чонгкук ме спря.
-Сигурен съм че и бащата трябва да присъства..не мислиш ли?-Попита Чонгкук.
-Аз мислех че не искаш да дойдеш...защото все имаш работа или тем подобни...-Казах свеждайки глава.
-Спокойно сладък...и днес имам работа но...ще дойда...все пак искам да видя бебчето си.
-Добре сега бързо че закъсняваме.-Проговорих като го задърпа към вратата.
***
Гтн Сехун:Техьонг от 3 дни не ми е звънял...дали е добре... започнах изпитвам леки чувства към него от последния път когато го видях...и аз не мога да си обясня как...просо се случи... но за жалост няма как да сме заедно. Та ние сме братя!
На всичкото отгоре той харесва Чонгкук. Жалко...мечтите са безплатни..
Със Лиса скъсах. Тази кучка...изневерявала ми е 4 месеца. Пълна кучка...но вече съм влюбен във Техьонг. И тъй като Чонгкук може да го нарани отново ще го отвлека на далеч във старата вила на тате...ще заживеем заедно и ще имам още деца.
-Сехун...добре ли си?-Попита притеснено Сун-Ги.
-Да...защо?-Повдигнах вежда.
-Защото се смееш сам....какво ти става...
Станах от дивана и отидох на двора на чист въздух.
Леле Сехун какво ти става по дяволите?! Как може да мислиш такива глупости за брат си?!
VOUS LISEZ
ᎥᏆ Ꭵs ᏢᎾssᎥbᏞᎬ?! |Vkook| [Completed]
FanfictionCover by: @sadreamer_01 Жанр:BoyxBoy,Mpreg Резюме: Техьонг е зубъра на цялото училище. подиграван е целогодишно. Техьонг живее само с майка си защото баща им ги е изоставил като е бил на една годинка. В класа на Техьонг има ново попълнение-Чонгкук...