Κεφάλαιο 12

80 17 1
                                    

Δευτέρα 28 Αυγούστου, 8:20

Ο Κρίστοφερ βημάτιζε νευρικά πάνω κάτω σε όλο το διαμέρισμα. Από τη στιγμή που η Χλόη του αποκάλυψε το όνομα το οποίο την εμπόδιζε να βρει τον Τζέιμς, δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Ήθελε να ξεδώσει κάπου, να αρχίσει να σπάει ό,τι έβρισκε μπροστά του ή να δείρει κάποιον και πιο συγκεριμένα τον Λούκας. Αυτός ο άνθρωπος δεν είχε προδόσει μόνο τα Φαντάσματα, αλλά και τον ίδιο και ίσως με το χειρότερο τρόπο.
Αν τον είχε μπροστά του, θα τον έκανε μαύρο στο ξύλο.

"Κρις", αναφώνησε η Χλόη και τον έπιασε μαλακά από τον ώμο για να τον σταματήσει. "Έχουμε εξελίξεις"

"Τι εξελίξεις; Τον βρήκατε;"

Η κοκκινομάλλα πίεσε τα χείλη της μεταξύ τους και το βλέμμα της έγινε θλιμμένο. "Δεν τον βρήκαμε και αυτό οφείλεται στον ίδιο το Φοίνικα. Αυτή τη φορά αυτός εμποδίζει το Σμαραγδένιο Δράκο να εντοπίσει τον Τζέιμς"

Ο νεαρός έχασε τη γη κάτω απ'τα πόδια του. "Ορίστε;", ψέλλισε σαστισμένος. Από πού κι ως πού ο Φοίνικας δεν ήθελε να βρεθεί;

"Κρις", έκανε η κοπέλα ανήσυχη και τοποθέτησε τις παλάμες της στους ώμους του. "Μάλλον τα πράγματα είναι χειρότερα απ'όσο νομίζαμε"

"Τι εννοείς;"

"Πάμε στο σαλόνι μαζί με τους υπόλοιπους και θα σου εξηγήσουμε"

Εκείνος έγνεψε θετικά και την ακολούθησε.
Στο σαλόνι ήταν συγκεντρωμένοι όλοι οι υπόλοιποι. Ο Άγγελος, ο Μαξ, η Ηλιάνα και η Μυρτώ.
Τις δύο τελευταίες τις είχαν ξυπνήσει με το που έμαθαν για τον Τζέιμς. Είχε πάει ο Μαξ από το διαμέρισμα όπου έμενε με την αδερφή του και τις είχε κυριολεκτικά ρίξει από το κρεβάτι για να ξυπνήσουν. Η Μυρτώ ήταν η εύκολη περίπτωση, μιας και με το που άκουσε για την εξαφάνιση του Τζέιμς ετοιμάστηκε πιο γρήγορα και από δρομέα. Από την άλλη, η Ηλιάνα κοιμόταν πολύ βαριά, με αποτέλεσμα να της ρίξουν ένα ποτήρι με παγωμένο νερό.
Και να τες τώρα, έπιναν τον πρωινό τους καφέ στο διαμέρισμα του Κρίστοφερ.
Η Μυρτώ ήταν πάνω από τον φορητό της υπολογιστή, ενώ η Ηλιάνα καθόταν δίπλα της στον καναπέ.

"Η Χλόη μού είπε ότι έχουμε νέα", μπήκε κατευθείαν στο ψητό ο νεαρός με τα πράσινα μάτια.

"Η Μυρτώ έχει, βασικά", σχολίασε η Ηλιάνα και έγνεψε προς την κοπέλα με τα γκρι μάτια.

"Αχά. Εντόπισα τον Λούκας από τις κάμερες ασφαλείας της πόλης κοντά στο δημοτικό κολυμβητήριο", απάντησε η Μυρτώ με τη σειρά της. "Βέβαια, δεν μπορώ να γνωρίζω αν βρέθηκε τυχαία εκεί ή όχι"

Φοίνιξ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin