9. Kapitola- Odhalení agenta - Část 1.

33 1 0
                                    

V mých temných očích se mi zdál sen. O tom, jak jsem přišla na tátovu práci. Běžela jsem rychle tak jak to šlo. Furt mě shledoval ňáký pán s pistolí a v černým saku. Schovala jsem se do mého bytu, zatáhla jsem záclony. Všichni spali. A potom se stalo něco neuvěřitelného.

Rozsvítil se šatník a v tom šatníku byl černý kufřík. Chtěla jsem ho otevřít ale byl na zámek.  Hledala jsem všude možně a klíč byl nalezen v černým saku v zadní kapse. Otevřela jsem kufr a nemohla jsem uvěřit svým očím. Bylo tam asi milion dolarů, kteří na mě svítily zlatavou barvou.

Vzbudila jsem se vyděsená a moje myšlenky mě táhly, abych jsem šla dolů do tátovi pracovny se ujistit. Udělala jsem co my řekl sen. Otevřela jsem kufr. A vážně to je pravda. Někdo se vzbudil a já jsem musela utíkat do kuchyně. Naštěstí to byla máma. Optala se. Ahoj Kathlin co tady děláš? Vždyť  je půl jedný ráno? Šla jsem se napít vody a hned jdu nahoru spát. Aha tak to jo. Dobrou. Pa. Rychle jsem se zachumlala v posteli. Celou dobu jsem přemejšlela o tátovi, co je vlastně zač.

Druhý den ráno jsem utíkala do školy.
Ahoj Roxy. Kathlin co tady děláš tak brzo? Ani se neptej, utíkala jsem z domu co nejdřív. A co se stalo? Nikomu  to neřekni! Zůstane to jenom mezi námi. Jo?

Jo, neboj povídej jsem zvědavá. Dneska se mi zdál sen. No? Představ si, ten sen byl zkutečnej. Můj  táta je agent. Zbytek ti povím až někdy jindy. Páni co budeš dělat Kathlin? To nevím, musím toho zjistit něco daleko víc ňáký doklady, informace, ale všechno do sebe hezky zapadá. Proč jsme sem je-li, musela jsem se všeho zdát, svých přátel mého kluka Luise.

A teď zjistím, že můj táta je agent. Jestli chceš ráda ti pomůžu. To by si byla hodná bude se potřebovat další ruka na pomoc. Musíme odhalit tátovo tajemství. Super budem tajní agenti. Budem tajní agenti. Jásala Roxy.
Kde začneme? Nejdřív musíme zjistit, co je podstatné pro koho on vlastně pracuje. Jeho informace jsou napsané na jeho smlouvě. Takže dneska večer se vloupneme do tátovi práce. Po škole tam zajdeme. Půjdem začíná škola. Když skončila škola, večer jsme se blížily do tátovi práce. Před dveřmi stál náký chlápek nejspíš to byl pan strážný a měl u sebe klíče od tátovi pracovny. To byl problém. Hej Roxy co uděláme teď? Počkej nech to na mě. A prásk. Jako fakt Roxy ty jsi ho praštila bejzbolovou pálkou? Jo, dělej seber mu ty klíče! Ouu, díky strážkníku Jeamsy. Tak tohle je tátova pracovna, někde je tady ta smlouva. Našla si něco? Ne pořád nic a nic.
Ne musí tedy někde bejt. Hledáme, musíme se víc snažit. Počkej tady je obálka, rozbal ji.
To se tam píše? Hmmm, Steve Bret.
Práce pro F.B.I. To snad ne on pracuje pro F.B.I. !!! Šup  už musíme jít. Čekej jenom si musím vyfotit tu smlouvu, abych měla důkázý. Mužem jít. Pojď jdeme ať nás nikdo nenačape.

Rychle jsme utíkaly z pracovny na zastávku a jely jsme domů. Takže Roxy tohle bys me měly.
Teď nás táta pozval na výlet a tam podle mě najdu ňákou cestu. Ale už víme, pro koho pracuje. A určitě má něco za lubem. A kdy jedete a kam? Prej do New Yorku. Máme tam zajištěnej hotel. Jedem tam už zítra. To jsem ti neřekla. Promiň. To neva hlavně, že jsem ti pomohla alespoň v tomhle. Ale neboj potom až prijedu budeš stále moje druhá pomocná ruka. Jedu tam jen na pàr dní. Času mám celkem hodně na to to vyřešit. Vystupujem. Tak jo opatruj se a dávej na sebe pozor.
Neboj, budeš mi chybět. Ty mě taky Roxy. Ahoj musím už jít.

Tajemství lásky a muže v černém Kde žijí příběhy. Začni objevovat