4.Kapitola-Maturitní ples

46 2 0
                                    

O čtrnázdní později

Tento týden nás čeká maturitní ples.Ahoj
Luisi.Kathlin? Můžu ti s něčím pomoci?Jednu věc bych od tebe potřebovala.No tak povídej.Vždy jsem ti k dispozici.Potřebuji píchnout s tím plesem.Jo rád.Napsala jsem všechno co potřebuji.Jenom nám zbívá to připravit.Tak dáme se do práce.

Celý ráno jsme organizovali všechny ignerience co jsme potřebovali.Měli jsme to celkem rychle připravený.Šli jsme domů se obléknout.Zahájení může začít.😀😀😀
Melissen a Laila přišli ke mě domů.Navzájem jsme si pomohli vybrat šaty, nalíčíli jsme se.
Dámy můžem vyrazit na mejdan?Jasan jsme připravené.Tak jdeme na to.
Kathlin děje se ti něco? Zeptala se Melissen.Co?Ne je mi fain.Prič se ptáš?Jseš ňáká divná.Na čem fůrt přemejšlíš. Já a přemejšlet nikdy.Toto slovo není v mém slovníku.Já bych řekla, že ano.Ne není nech to plavat.Tak dobré jenom jsem se chtěla zeptat.
Už jsme tedy.To je krása vykřikly holky.Všude kolem nás bylo mnoho lidí, kteří si to užívali.Kolem nás svítila barevná světýlka samé balónky.Holky to je fakt super.Laila a Melissen šly přivítat svý kluci.A to jsem ďála já.
Dala jsem si sklenku červeného vína a strašně mě lákaly ty dobrý dortíky.Co jsem se otočila s dortem v hubě v mích očích se spatřil Luis.Měl sexy černé sako s límečkem u krku.A také k tomu nesmějí chybět černé kalhoty a k tomu boty.Nevěřila jsem mín očím.Přivítal mě s otevřenou náručí jako princeznu.Ahoj Kathlin přišla jsi.Ahoj Luisi vždyť jsem ti to slíbila.Tohle si nenechám ujít.Vypadáš překrásně.Děkuju.Jsem rád, že jsi tu.Tak to rozjedem na plný pecky.V duchu jsem si představovala jak by se asi Luis tvářil kdybych mu to řekla.Ale prostě to nemůžu mu to říct.Zlomilo by mu to srdce.A to bych fakt nechtěla.Když začalo zahájení maturitniho plese.Luis mě vyznal k tanci.Kathlin s mim prosit.Dobře.Luis mě objal kolem krku.Já jsmenuje dala ruce kolem pasu.A dívali jsme se do očí. Tu chvíli mě napadlo, že mu to prostě řeknu.Nebudu tedy s tát se založenýma rukama.Luisi musím ti něco důležitého říct.Povídej.Nevím jak ti to mám povědět.Ŕeknu ti to jednoduše.

Odjíždím do Miami.Počkej to nemyslíš vážně.Že ne? Luis se na mne podíval s těmi jeho modrými očima.Ne, tentokrát to myslím vážně.A proč? Můj táta dostal novou práci.Takže se musíme odstěhovat.Ale neboj mám všechno promyšlené.Budem si fůrt volat.A co víc buduti volat každej den.Pak mě budeš mít po krk a zapomeneš na mně.Tak proto musím odjed.
Ne, co tedy bez tebe budu dělat nedokážu bez tebe žít.Nemusí se bát budu v pořádku jenom na jeden rok budu pryč v jiné zemi.To je celý.Ne stím nesouhlasím promiň musím o tom přemýšlet.Luisi počkej kam jdeš.Nerozloučil se se mnou a sotva odešel.Já jsem si nebyla nejistá jestli to je sen nebo realita.Kéžby to byl sen.Přišla za mnou Melissen a první co bylo se mě zeptala.Kathlin jsi v pořádku? Viděla jsem jak se bavíš s Luisem a moc nevypadal šťastně .Proč? Co se stalo? Rozešli jsme se.Co a kvůli čemu.Čau holky o čem je řeč? Počkej Lailo nevidíš, že tedy něco rozebíráme důležitého.Co to se stalo? Melissen a Lailo odjiždím pryč.A kam? Do Miami.Vysvětlím vám to až potom.Teď musím najít Luise.Počkej kde je Luis? Nikde ho nevídím.Hej Foxi tebe právě hledám.Nevíš kde je Luis.Jo přávě jsem ho viděl, jak utíkal k směrem zálivu.Co??
Vypadal celkem rozhozeně.Ne to snad ne.To je moje vina.Foxi kdybys ho uviděl, tak mi dej vědět.Prosím.Je to pro mě velmi důležité.Jo v polehni se na mě.Kathlin utíkala k směrem k zálivu.Luis nikde.Ale potom uviděla Luise, jak stojí na skále a kouká směrem dolů.Luisi neskákej nemá to žádnej smysl.Proč bych neměl skočit s tejně odjíždíš.Když skočíš nic s tím nezměníš.Kathlin vylezla na horu.Luisi prosím nesmíš to udělat! Alespoň kvůli mě.Luis seděl skrčeně do tureckýho sedu.Jeho slzy mu tekla z očích.Kathlin pohladila Luise na tvář a k tomu dodala.Luisi co tě to napadlo? Sám ani nevím.Pojď oběj mu tě.Mezí mě to.Taky tě nechci opustit.Ale nemám na výběr.
Kdy odjíždíš?Zítra se musím zbalit. Odlítáváme druhej den ráno.Hmmmm, Kathlin a co bude s námi? O tom jsem ještě nepřemýšlela.Ale bude lepší pro nás pro oba, když se rozejdeme.
Souhlásím budeš mi chybět.Ty mě taky Luisi.Buď s tím stejným klukem jako jseš do teď.Nikdy na tebe nezapomenu.Ani já ne.Tak já se vrátím na ples.Jdeš taky?Já tedy chvíli ještě zůstanu. Uvidíme se tam.Ahoj Kathlin.Melissen?Jak to šlo?Je konec.Jak ti je?Moc dobře ne.No nin ráda jsem vás poznala jdu domů.Počkej vyprovodím tě.Ne, užívejte si holky.Já to zvládnu

Tajemství lásky a muže v černém Kde žijí příběhy. Začni objevovat