11. Kapitola- Okamžik přiznání

33 2 0
                                    

Konečně jsme přijeli domů z New Yorku. Odpoledne mě přivítal Luis optal se.;
Ahoj Kathlin co děláš? Máš čas? Teď už ne.
No, mužů tě pozvat na vyjížďku na lodi?
Luisi to mě zveš na oficiální rande?
Hmmm, jo zvuťe.
Jo, to bude paráda. Sbalím si věci a můžeme vyrazit.
Super.Uděláme si hezké odpoledne.
Luisi to je fakt paráda. Moře mi dodává sílu kupředu a ta zeleň úžasný. Lepší to bejt nemohlo.
Věděl jsem, že se ti to bude líbit. Je to překrásné, udělal si mi radost. To jsem rád.
Co tvůj táta? Jak to včera šlo?
Mluvila jsem sním. Řekl mi o všem, ale stejně mám pocit, že toho je daleko víct. Musím se snažit. A ty mi pomůžeš! Jo rád.
Proč se na mně tak tváříš? Netvářím, ale jo tváříš se. Co ti je Luisi? Nic, Nic mi není. Jenom přemejšlím. A o čem? Jestli  se mužů zeptat? Víš třeba máš náký tajemství. Co já vím. Už se mi svěříš? Přemejšlel jsem o nás.
O nás a proč? Jsi tak krásná nevím co bych bez tebe dělal. Luisi, když víš proč jsme se rozešli. To už je za máma. Pořád na tebe myslím. Nedokážu přestat. Pamatuješ, jak jsme si hráli jako malý na pláži a stavěli jsme hrady z písku.
Pomatuji. To byly nádherný časy. Můžou se změnit.
Co říkáš? Luisi promiň, ale zatím budem jenom kamarádi. Bude to tak lepší. Nechci tě nenávidět. Já budu na tebe čekat. Hele vždyť jsme dlouhodobý kamarádi, co držení při sobě.
Můžem se na sebe spolehnout, když budeme potřebovat. A taky si vše říkáme.
Já a Luis jsme se procházeli po venkově. Najednou se objevil Lewis, který neví o Luisovi. Luis zase nic o Lewisovi, že mě pozval nabrande. To snad ne to se mi jenom zdá. Kathlin si v pohodě na co tak zíráš? Ne vůbec nanic. Ne neotáčej se!!! Víš co Luisi promiň, ale přála bych si abys odešel. A proč? Chci si tedy vyfotit ňáký noví fotky. Přece víš jak mě to baví. Dobře uvidíme se pak. Mezitím co jsem měla Luise z krku běžela jsem za Lewisem.

Ahoj Lewisi. Jak se máš? Optala se Kathlin.
Hele nechteš mi něco říct, kdo byl ten kluk se kterým ses bavila?
To je Luis známe se už od malička. A řekla si mu o nás, že spolu chodíme?
Zatím to ještě neví. Jak mu to mám říct? Nikdy mi to neodpustí.
Zlato. Počkej mezi vámi něco bylo?
Jo, ale je to už hrozně dávno. Takže to je jasný musíš na něho zapomenout. Hlavně chci abys byla šťastná. To já vím taky chci aby si byl šťastný.
Řekne me mu to až po zkoušce. Jaká zkouška?
Ta zkouška z Biologie. Co pak ty ses zase neučil? Jak to zase. Vždycky se učím. Jo jasně.
Hele já musím jít uvidíme ve škole. Dobrá, nezapomeň na tu posemku z Biologie.
Nezapomenu. Neboj se!
Lewis mě políbil na tvář a odešel.

Cestou jsem přemejšlela o tom jak by bylo Luisovi kdyby se o nás dozvěděl.
Měla jsem špatnej pocit. Co kdyby mi to nikdy neodpustil. Říkáme si přece vše. Achjo, já vždycky musím skončit v takové situaci.
Ráno ve škole jsme měli Biologii. Čekala nás písemka. Když jí nikdo neudělá bude na tom zle. Po vyučování jsem se sešla s Lewisem. První co bylo mě obejmul a dal mi pusu na rty. A v tu  dobu nás vyfotila jedna spolužačka, která myslí jenom na sebe a na svůj zvled jak vypadá. Říkáme jí Claris. Je to lamač srdcí.
Clariso proč si nás fotila?
Jen tak z radosti. Nikdo neví, že chodíš takovým frajerem jako je Lewis.
Přece ty chodíš s Luisem? Ne promiň ty s ním už nechodíš. Škoda moc vám to spolu slušelo.
A teď to rozešlu po celý škole. Luis nebude rad, když se to dozví takhle. Tak odesláno!!!
Hele nebojím se tě Clariso! Je to hloupé co jsi teď udělala. Myslíš jenom na sebe. Ale neboj se stejně jednou na tebe dojde.
Já se tě nebojím.
Rychle jsem utíkala za Luisem, aby se to nedozvěděl takhle. Problém je, že jsem Luise nenašla.
Roxy neviděla jsi Luise? Nemůžu ho nikde na jít.
Proč? Co se stalo? Jsi ňáká nervózní.
To ti řeknu až pak. Už vím, kde může  bejt ve zkušebně. Běžela jsem hnedka za ním, abych mu to vysvětlila. Nestihla jsem bylo pozdě.Luis uviděl tu fotku, kde jsem se já a Lewis líbali.

Ahoj vítejte u další kapitoly.
Doufám, že se vám líbila.
Vaše Fizzienow1 ❤️

Tajemství lásky a muže v černém Kde žijí příběhy. Začni objevovat