Mami chtěla jsem se tě zeptat.Kdy přijde táta?Je v práci ale slíbil, že dorazí o půl pátý.Musíme s tátou a svámi něco probrat.
O čem chcete mluvit?Budete mít novej začátek.Ale zbytek vám řeknu až dorazí táta.Mami neděs mě.Halóóó, je doma někdo???A táta se vrátil?Ahoj Steve.Ahoj zlato.Musíme jim to říct.Uvařím kávu.Chceš? Jo.Tak, že děti musíme vám říct něco důležitého.Táta dostal novou práci v Miami.To známémá?Kathlin a Wille musíme se odstěhovat do Miami.Co??hlasitě vykřikla Kathlin.Vím, že pro vás to bude těźké opustit zemi, školu, kamarády ale pochopte nás je to nová příležitost i pro tebe Kathlin.Ale co řeknu Luisovi bez nej neodjedu.
To není fér.Zlato život není nikdy fér , tak jak si ho naplánujem.Wille ty jsi na tom jak?Já s ťím souhlasím.Vždycky jsem chtěl jet do Miami.Já to beru.Už se nemůžu dočkat až si zaplavu s delfínama.Mrtě se těším.Mami kdy nám letí letadlo?Začtrnáct dní.Ale mami to nestihnu máme maturitní ples.A navíc zbívá poslední rok školy.Víte co, tak to uděláme takhle.Odjedeme po maturitním plese.Děti a potom začne nový začátek.Nová škola, nový pravidla.Šup Šup, trošku radosti a úsměv by taky neužkodil.Kathlin a Will se ušklebeně usmáli.Tak to je lepší dětska.🤪Jen dotoho jupííí.Vykřikla máma.Ach jo, přoč musíme vždycky rodiče podpořit. Jdu na horu zdovolením .Zlatíčko přemýšlej o tom.Kathlin to chtěla rychle vzdělit Luisovi ale nemohla to udělat.Slíbila si, že mu to řekne při maturitním plese.Ať si nedělá zbytečné starosti.Druhý den jí zazvonil budík připravila se, nasnídala.Šeběhla dolů zakřikla její mamka ,,Už jdeš?Tak brzy?"Jo chci bejt ve škole dřív.Tak pa mami.Užij si den.Na rohu cesty na mě křičí Luis.Ahoj Kathlin jak se máš?Volal jsem ti.Ale nebrala jsi to.Promiň Luisi.Neměla jsem čas.Schválně co si měla tak důležitého?Že jsi mi ani nemohla zvednou telefon.
Vůbec nic nedělej jsi starosti.Všechno je v pořádku.Tvůj výraz říká něco jiného.Jako bys mi chtěla něco říct.Ale tajíš mi to.Tak mi to řekneš, nebo mám hádat.No tak jo.Přesvědčil jsi mne.Mám strach z toho maturitním plesu.Budu se snad modlit, aby se to lidem líbilo.Musí to bejt super.Tenhle den se neopakuje.Takže musí bejt výbornej, plný radosti a smíchu.A hlavně tance.Jasný.Neboj.Určitě se ti to povede.A lidem se to bude líbit.Nikoho neznám, kdo neumí takhle zorientovat oslavy, maturitní plesy atd,...Máš úžasnej talent.A to je jeden z důvodú proč tě mám tak rád.Ale je jich tam víct.Než bych ti je všechny dovyprávěl, do školy by jsme dorazili až zítra.To bych nechtěl dopustit.Před v chodem se Kathlin s Luise podívali na hodiny a zjistili, že už dávno začala škola.Sotva vešli do třídy.Dobrý den paní učitelkou omlouváme se za pozdější příchod.Už se to nikdy nestane.
,,Paní učitelka"Jj, až do příště.Ne🤪 😊Žádný příště nebude.To vám slibuji.Dobře věřím vám.Posaďte se do lavice.A otevře si učebnici na straně šedesátpět. Luisi připravil jsi ten projekt.Promiň, ale neměl jsem na to čas.Buď v klidu ten projekt domesu do příští hodiny.Máš poslední šanci.Využi toho.Druhá šance už se neopakuje.Po skončení vyučovací hodiny, na mě vykřikl Luis.Ahoj Kathlin máš něco v plánu?Ne.Dobrá teď už jo.Vyzvednu tě ve tři hodiny platí.Počkej a co si mám obléknout?Kam půjdem?Hmmm, to je překvapení.Vezmi si jako vždycky.Vše co si na sebe vezmeš.Moc ti to sluší a jsi překrásná.Děkuji.
Okey, budu se těšit.Mezitím co uběhla hodina.Zatroubilo auto.Kathlin vystoupila z balkónu a seběhla dolů.Vyrazili.
Kathlin,,Tak co?Vo je to překvapení?Víš, že překvapení nemám ráda."Luis ,,Neboj, to se ti bude líbit." Už jsme tu.
Luis sundal pásku z očí.Ty jo!Vykřikla.Nevěřím svým očím?Je to fakt krásný.Ten výhled to všechno.Věděl jsem, že se ti to bude líbit. Moc se těď kolem tebe motá.Kdo?MyslíšJackona?Jo toho myslím.Myslí si, že je ňákej génius.Mě se nelíbí.Chodím přeci s tebou.Tak si ťuknem.A na co? Hmmm. Zamyslel se Luis.Tak na naší lásku.Dobře.
Kathlin objala Luise kolem krku.Občerstvili jsme se.Potom jsme se procházeli, povídali jsi co je nového atd,..
ČTEŠ
Tajemství lásky a muže v černém
RomanceTo jsem já! Jmenuji se Kethlin Bretová. Jsem normální holka s normálním životem. Chodím na střední školu a jsem zabouchnutá do Luisa. My jsme prostě nerozlučný pár. Jak už všichni víme láska je šložitá. Můžou se vyvinout i hezké okamžiky, ale obča...