Po skončení události jsme šli domů. Lewis mě celou cestu povídal jak rád zpívá a skládá písničky. Dorazili jsme domů. Lewisi tak tedy bydlím, děkuji ti za doprovod. Nemáš zač. Ráda tě někdy i přivítám, ale ne dneska. Včera jsme přijeli, takže tam je bordel a nejsou nevyklizený krabice. Někdy jindy jo.
Počkej ještě jsi neodpověděla na mojí otázku. Jo tohle. Chci ti říct, že jsi příma kluk ale zatím bych si přála být jenom kamarádi. Aha, já budu čekat. Jinak číslo na mě máš, kdyby ti bylo smutno, tak se kdyžtak ozvy. Dobře uvidíme se zítra ve škole. Bylo to hezké určitě si to můžem někdy zopakovat. Tak ti dekuji za krásnej večer. Ahoj. Pa.
Ahoj rodino jsem doma.Halóóó, je někdo doma.? Kathlin v kuchyni. Ahoj mami. Ahoj Kathlin, kde jsi byla tak dlouho? Už je půl desátý. Mami tomu neuvěříš, jeden spolužák mě pozval na rande. Byla to paráda šli jsme na konzert. Hrála tam super kapela. Potkala jsem spoustu kamošů. To je dobře Kathlin. A jak se vedlo Willovi? Optala se Kathlin. Will si musí ještě zvyknout je to pro něj trochu obtížnější. Mami on si určitě najde cestu. A táta? Ten je v práci přijde až v noci.
Já jdu do postele jsem unavená. Dobrou noc. Dobrou.Vůbec jsem nemohla usnout premejšlela jsem celou dobu jakej by byl z nás pár. Ale na to mohu rovnout zapomenout. Pořád to bolí. Fůrt myslím na Luise dlouho už mě nevolal ani nepsal. Takže z toho nic nebude. Jako obvykle. S klukama je to těžký. Nevybírejte si podle hledu, jak vypadá jaký má svaly. Prostě jak ten člověk vás bere, jaká jste a musí být upřímný. V noci jsem zachlechla tátu z okna a mluvil s ňákým neznámým pánem. Byl v celým černým obleku. Bílou košili u vnitř saka s černou kravatou. A v ruce držel černej kufřík. Připadal mi jako agent. To ne to by si táta nikdy netroufl na agenta.
Druhý den jsem jela do nový školy. Měli jsme laborky učitele nás rozdělili do dvojit. Učitel mě dal k Lewisovi. Říkala jsem si to není možný on je se mnou ve dvojci. Lewisi ahoj jak se máš? Dobře ty? Fain když jsem s tebou. To jsem moc rád. Mám dobrého parťáka. Ouu,.. to jsem já. Dáme se do práce. Byli jsme nejlepší. Hmmm v chemii se vážně vyznáš? Jo chemie mě baví. Učitel nás pochválil. Kathlin vytvořili jsme dobrej pár. Myslím v chemii. Jo pochopila jsem. Budu si tě tahat do hodin víckrát. Jo to by bylo fajn. Takže parťáci? Jasně parťáci. Hodina skončila. Za dveřmi na mě čekala Roxy. První co bylo se mne zeptala. Tak co Kathlin povídej! Jakej byl druhej den. Roxy já se vznáším v oblacích. Jo to vidím úplně se ti červenají tváře. Řekneš mi co se stalo včera večír, když mi nebrala mobil?
Promiň měla jsem ho vybitej. Kde jsi teda byla? Hádej. Nevím. Měla jsem rande s Lewisem. Cože jako fakt? Počkej s tím hezounem? Jo jak říkáš stím frajerem. A co se stalo dal ti pusu? Ono to vlastně nebyla pusa. Aha takže nebylo nic. Ale pozval mě na konzert a potkala jsem tam super patru. A co se dělo po konzertě? No, vyprovodil mě domů. Zeptal se mně jestli s ním nechci chodit. Já jsem mu odpověděla, že bych radši zůstala jenom kamarádi. Proč? On se ti nelíbí? To jo. Tak v čem je problém. Pořád myslím na Luise. Kathlin musíš si vybrat Luis nebo Lewis?S kým by měla Kathlin chodit?
Lewisem ( co ho potkala par dní) nebo Luisem (co ho zná už od malička a jsou nejlepší kamarádi). Posílejte odkaz. A podle vás se rozhodnu.
ČTEŠ
Tajemství lásky a muže v černém
RomanceTo jsem já! Jmenuji se Kethlin Bretová. Jsem normální holka s normálním životem. Chodím na střední školu a jsem zabouchnutá do Luisa. My jsme prostě nerozlučný pár. Jak už všichni víme láska je šložitá. Můžou se vyvinout i hezké okamžiky, ale obča...