Kathlin.; ,, Záčíná nový školní rok.To zase bude samé šprtání, poškoláctví a lítání za klukama.
V pondělí ráno mě probudil veselý zpěv ptáčků, kteří spokojeně lítali sem a tam.
Mezitím zazvonil budík a já jsem se začala připravovat do školy.
Holky znáteto, tak vám to nemusím všechno vyprávět.
Mezitím, co jsem byla ustrojená zavolala máma : ,, Kathlin už je ráno ať nepříjdeš první den pozdě."Kathlin:,, Jo mami neboj. " Ve volném čase jsem začla pátrat, hledat nějaký dnešní informace o mém tátovi. Přiběhla dolů ke schodům, obula si boty. Mezitím zazvonil zvonek.Kathlin otevřela dveře, z pohledu uviděla Luise, který jí přivítal otevřených náručí.
,,Ahoj Kathlin jseš připravená?Odvezu tě."
,,Co tedy děláš Luisi?Nečekala jsem, že přijedeš"
Není to jasný chci tě odvézt do školy, tak jedem.
Tak fain.Luis otevřel Kathlin dveře od auta ,,Pozor na prsty"
,,Děkuji Luisi."Cestou do školy si celou cestu povídali jestli bude všechno stejně jako dřív.
Přoč se na to ptáš?No jestli nás něco nebo někdo nerozdělí.
Ne jsi jenom můj Luisi a vždycky budeš.To ti slibuji.
Dobře budem pořád jen a jen spolu.
No nic změníme téma.
Už se skoro blížíme ke škole.
Bože zas uvidím ty stejný tváře každý den.To je fain ne?
To teda nevím.
Popovídáš si se svýma kamarádkama.
Malý moment volá mi Fox.Jj,
Foxi ? ,,Hej kámo čau, tak kde vězíš"
Jo neboj zachvíli jsem tam.Čus.Mezitím co dorazili ke škole, Kathlin vystoupila z auta.Okamžitě se na ní vrhla Leia a Melissa.Ahoooj kámoško chyběla jsi nám.Vy mě taky holky moje.Čau Luisi uvidíme se ve tŕídě.Tak jo.Fox.: Luisi nechceš mi něco říct?
Co jako?
Kdo je ta holka?To je Kathlin známe se už od malička.Chodíme spolu.Já jsem si to myslel.Jdem do třídy.Foxi?Kdo je ten kluk a proč se motá kolem mí holky??Je nováček jsmenuje se Jackson.Ten kluk se mi nelíbí a navíc se motá kolem mí holky. No nic jdeme do třídy.
Mdr.; Dobrý den žáci vítejte v novém ročníku.
Jak už jste si všimli, jsou tu pár nových změn.Třeba naše nová spolužačka Kathlin Bretová.Doufám, že už jste si přečetli.Po hodině se všichni sešli na chodbě.Kathlin čau.
Ahooj Luisi .
Tohle je kámoš Fox.Nevím jestli se znáte.Jo,
Luis mě o tobě nedávno vyprávěl.
To je ten kluk jak mu strčily hlavu do záchoda.
Ahoj ráda tě poznávám.
Já tebe taky.
Ale ta historka je hodně dlouho za námi .Nepovídej dost dobře si na ní pomatuju.Na to se nedá za pomenout.Jo máš pravdu.
Slyšela jsem o tobě, že jsi členem Luisovi kapely .Je to pravda? Jo je, hraju na bicí.S klukama nám to fakt válí.To je dobře.Ty Kathlin půjdeš po vyučování s námi na zkoušku?
Promiň, ale už mám něco domluvéného s holkama.
Aha, tak dobře.
Luisi pusu.Papa💋Užij si to.Užiju papa.Budu na tebe čekat.Fain zavolej.Ahooj.
No téda kámo nevybral jsi vůbec špatně.Jo mám jí vážně moc rád.Bojím se, že jí stratím.Kámo já ti říkám v dobrym.Neměj strach máš jí rád ona tě má taky ráda.To jsem viděl na očích.Když tě spatŕí kouká na tebe a ty zas na ní..Rozbuší se ti srdce jí taky.Tak se neboj nerozdělíte se to ti slibuji.Jo asi jo.Super, tak jdem na zkoušku.
Holky
Můžem?Jasan.Čeká na nás Shopping.Už se nemůžu dočkat.Když dorazily do Aguashoppingu.Každá z nás držela nejmíň čtyři tašky.To se ani nedivím po té dlouhé akci.Holky už nemůžu, sotva popadám dech.
Jo chvilku toho necháme a dáme si něco dobrého k snědku.Souhlasím.Dobrý den.Co si dáte? Jeden jahodovej koktejl.Děkuji.A co vi dámi?To co ona.Děkuji.Dobře takže tři jahodový koktejly.Zachvíli vám je přinesu.
To jsem si to ale užili.Co holky?To teda jo.Ani nevíte jak mi bolej nohy.Tak co je u vás novýho?Svěřte se nejlepší kamarádce.
Co u tebe Melissan?U mě nic fůrt stejný.
Tedy máte tři jahodový koktejly.Děkujem.
Leilo?Možná se budu stěhovat do Los Angeles.
Cože to jako fakt.Jo jako vážně.A proč?
Moji rodiče se tam chcěj přestěhovat.
Ale co bude s maturitním plesem???Musíš tam jít.Já vím ráda bych to mi věřte ale rozhodnu se jak to bude správný.A kdyžtak se vám ozvu.Nějak to dopadne. Lailo neboj nějak se to zvládne.
Holky díky za podporu, ale nevím jestli to klapne.Okey, já vám ještě musím něco říct.Tak povídek Kathlin??Včera jsem byla zvědavá, tak jsem hledala nový zprávy o tátovi.
Našla ňáký informace o jejím tátovi???🤔
ČTEŠ
Tajemství lásky a muže v černém
RomanceTo jsem já! Jmenuji se Kethlin Bretová. Jsem normální holka s normálním životem. Chodím na střední školu a jsem zabouchnutá do Luisa. My jsme prostě nerozlučný pár. Jak už všichni víme láska je šložitá. Můžou se vyvinout i hezké okamžiky, ale obča...