10. Kapitola-Upřímnost

36 2 0
                                    

Luisi nemůžu tomu uvěřit, že mi táta lhal přímo do obličeje.

Kathlin, ale na druhou stranu tvýho tátu chápu, když ti to neřekl a držel to v tajnosti.
Nechtěl vás do toho tahat, abys neměla ňáký problémy. Jak to přesně vyslovil, jeho úkolem je chránit celou vaší rodinu. To je od něj velmi milé a šlechetné.

Je moc milé, co mi tedy říkáš. Stejně mi to
mněl říct dřív. Vždyť už nejsem malá holčička.
Chodím na střední, pochopila bych, kdyby mi alespoň řekl nebo naznačil o co tedy jde. Ale on vždycky drží slovo za zuby. Nevím co mám dělat. Mám se tvářit, jako by se nic nedělo?

Kathlin myslím, že to trochu přeháníš?

Nepřeháním!

Už tě znám odmalička. Tvoje rady tě povedou kamkoliv. Vždycky si poradíš. Udělej to podle sebe.

Díky Luisi, vážím si toho jak mi věříš jáká sem do opravdy.
Jdeme, kecání toho bylo už dost. Dorazila jsem domů. Rodina obvykle koukala na televizi. Táta ještě nedorazil, jako vždycky. Ahoj rodino. Kathlin co noha? Ještě pořát bolí. Budu muset ještě tahat ty berle čtrnáct dní. Už se to blíží.
Zabouchly dveře, přišel táta. A první co bylo si mě posadil ke stolu a chtěl si o tom upřímně promluvit.

Takže zlato já vím, že jsi už stará na to, abych ti to mohl říct, co mám za práci, co se ti tedy a teď snažím povědět.
Pracuju pro
F.B. I. . Chtěl jsem ti to oznámit dřív, ale nebyla ta správná chvíle ti to povědět.

Tati já už to vím celkem dlouhou.
Vzpomínáš, jak jsem ti řekla, že jedu na ten vílet se školou?

Jo, něco o tom vodáku.

Vlastně na žádným vodáku jsem nebyla. Byla to výmluva, jak se ti postavit čelem a zjistit, o co se pokousíš. Počkej to jsi řešila celou tu dobu úplně sama?

Pomáhal mi Luis a kvůli mě za mnou přijel až sem. Dobře to je v pořádku.
Chci tě poprosit, abys byla opatrná. Už se do toho nemíchej. Je to mezi mnou a práci. Dostal jsem úkol tak ho musím splnit. Jinak bude průšvih a to velkej. A co by se mohlo přihodit, kdybys ho nesplnil? To už je moje věc. Běž na horu a věnuj se svými studiu. Někdy ti to povím až příjde ta správná chvíle.

Dobře. Slíbíš mi, že neuděláš žádnou hloupost.
Slibuji zlato.

Šla jsem do svého pokoje na moje oblíbené místo. Sedla jsem si před okno a srovnávala jsem si myšlenky. Už se to skoro blíží za dva dny jedem konečně domů. Těším se na Roxy.

Ahoj Kathlin mám ti říct. Zítra půjdem navštívit Aguapark. To ti říkala máma Wille? Jo. A v kolik? To já nevím. Ale asi kolem oběda. Půjdeš taky viď? Nebude to jako minule. Že jsi to slibovala a nedodržila jsi to. Neboj Wille půjdu.

Druhý den Will jásal. ,, Šup Šup jdeme do Aguaparku". Opakoval to nejmíň desetkrát,
Celý den jsme strávili v Aguaparku. Bylo to fain vyzkoušeli jsme si všechny aktrakce.
Will byl spokojen, že si splnil svůj sen a zaplaval si s delfínama. Večer jsem si zabalili věci. Ráno jsme vyrazili domů.

Will.:
Všem vám doporučuji, co mají rádi delfíny, jako třeba já. Jeďte a neváhejte za svoje sny.
Děkuji hlavně rodičům, že jsem mohl jed si splnit svůj sen. Za tu cestu to vážně stálo. Jsem za to ohromně rád. Mám vás rád.

Tajemství lásky a muže v černém Kde žijí příběhy. Začni objevovat