9.Kapitola- Odhalení agenta 2.část

36 3 0
                                    

Naše celá rodina jede na výlet do New Yorku. Nejhorší na výletu bylo balení. Hlavně musím vyřešit svůj úkol. Není to ledajaký úkol do školy. Ale tohle je vážný úkol, abych dokázala co jsem vlastně za osobu. Všichni co mě znají si myslejí, že v životě nic nedokážu. To se teď změní. Dnes jsme přijeli do hotelu, cestou jsme navštívili pláž, restaurace a obchody.
Po skončení akce jsme se vrátili do hotelu a táta šel do Disco- clubu. Potiše jsem se k němu blížila, aby si mě nevšiml. Fůrt jsem ho sledovala, proč jde zrovna sem. Bylo to divné, táta není a nikdy nebyl takovej tip. To je velmi podivný. Mluvil tam s ňákýma pánama, aby ho chytil a vyřešil zbytek, co je ten člověk vlastně zač. Podaly si ruce, táta to vzal na sebe. Musela jsem rychle zmizet, aby mě táta nenačapal. Vyšplhala jsem po žebřinách k oknu a zalehla jsem zpátky do postele.

Druhý den ráno jsme seděli u stolu, táta se nám  svěřil, že bude poslední dny pryč. Máma se optala. Kam pojedeš? Co máš na srdci? No s chlapama jedem na takovou akci, která se pořádá za jeden rok. Líp se taky s chlapama poznáme. Jo mami! Neřekla jsem ti, že jedu se školou na tejden pryč. Ouu, jakej zájezd? Vždycky se jezdí na Vodák. Budem tam stanovat, jezdit po řekách. atd,... Myslím, že to bude sranda. Můžu jet? No jasně. Takže to je jasný Wille, užijem si tejden spolu. Co na to říkáš? Jo už se hrozně moc ťěším.

Všichni si myslí, že jsem na školním výletu. To je fakt super. U prostřed lesa jsem si postavila stan.
Potřebovala  jsem parťáka, kterej bude ochoten mi v týhle situaci pomoc. První, kdo mi napadl je Luis. Zavolala jsem Luisovi. Ahoj Luisi,  mohl bys za mnou přijet? Prosím je to naléhavé. Ahoj . Kathlin? Co se stalo? Můj táta je agent a mám o něj strach, tak mu musím pomoc. Ale on neví, že to vím. Tak prijedeš? Dobře příjedu. Nápis mi adresu, kde se nacházíš! Napíšu. Jo a Luisi děkuji. Nemáž zač, jsme parťáci ne? Jo to jsme. Tak ahoj. Pa.

Luisi se po dlouhý době ukázal. Já jsem ho sradostně objala kolem krku, až se kymácel a oba jsme spadli na zem. Luisi strašně si mi chyběl. Ty mě víc. Co škola dobrý? Nic moc, ale jezdíme na výlety. Dneska jsem ve skutečnosti řekla mámě, že jedu se školou na Vodák. Jelikož tam nejsem. Radši budu tedy s tebou a válčit s tátou. Se mnou můžeš vždycky počítat. Hele už se stmívá, tak se uvidíme zítra ráno. Dobrou noc. Vyspi se sladce.
Ráno jsme všechno zabalili a je-li jsme řešit úkol . Takže nejprve se stavíme v pracovně tam se má táta sestkat s tím pánem. Dorazili jsme, všude okolo byly střepy od oken. Zaschnuto a zachleschli jsme střel od pistole. Já jsme hnedka utíkala na pomoc. Táta tam nebyl. Ale nakonec jsem to schytala já. Ty uprchlíci mě postřelili nohu a já jsem skončila na jipce.

Vůbec jsem nevnímala, když jsem otevřela oči uviděla jsem Luise, jak mě drží za ruku a utěšuje. Kathlin.! Ahoj to jsem já Luis. Luisi co se stalo? Kde to jsem? Vzpomínáš si jak jsme byli v tý pracovně a jak sis myslela, že je tam tvůj táta. Jo. Boužel tam nebyl, byli tam náký chlapi v černém, měli pistoli a potom tě zastřelili. Ouu Kathlin strašně jsem se o tebe bál. Naštěstí přijela záchranka, odvezli tě sem na jipku. Děkuju, že si mě zachránil. Co budem dělat teď? Musíme to nejdřív promyslet ale teď musíš odpočívat. Ne Luisi nemůžu odpočívat cejtím se v pohodě, Kathlin se zvedla. Ne! Kathlin doktor říkal, že musíš odpočívat! Ale na to nemáme čas, mizíme! Kathlin ty seš vážně panovačná. Prosím chci podepsat revers.

Dobře, ale slib, že budeš dávat na sebe pozor. Budu opatrná. Podepsala jsem reverz, nastoupila jsem do auta. A je-li jsme zpátky do tátovi pracovny. Dozazili jsme do práce. Dobrý den hledáme pana Steve Breta. Je ve svý pracovně. Prosím můžete jít dál.
Tati ahoj. Broučku co tady děláš.? Vím tvoje tajemství. Co jaký tajemství.? Tati proč si mi neřekl, že jsi agent a pracuješ pro F. B.I. ?
Co jak si to zjistila? A co máš s nohou? To je nadlouho, už hodně dlouho  to vyšetřuji. Tati ty si mi lhal. Promiň musel jsem. Pro tvoje dobro, abych tě chránil. Jasně, tím že mi budeš lhát, když ani nevím co jsi vlastně zač. Sklamal si mě. Pojď Luisi jdeme pryč. Počkej Kathlin všechno ti vysvětlím až doma. Ne tati nechci už poslouchat ty tvoje lži. Už toho bylo víc než dost.

Ahoj lidičky vítejte u další kapitoly.
Doufám, že se vám líbila.
Vaše Fizzienow1 ❤️

Tajemství lásky a muže v černém Kde žijí příběhy. Začni objevovat