P.O.V Freya
Ik word wakker door iemand die me grof schudt en open mijn ogen. Zakaria kijkt me woedend aan.
"Word wakker. Hoeveel keer moet ik het nou schreeuwen?"
Vraagt hij geïrriteerd. Ik schud mijn hoofd om wakker te worden en om helder na te denken. Ik kijk hem vragend aan.
"Eet op."
Beveelt hij me en gaat weg. Hij sluit de deur achter zich en ik kijk naar de boterham op de schotel. Er is een fles water ernaast en een appel. Ik neem het fles water en appel. Ik vertrouw die jongens niet. Er kan van alles in zitten.
Het fles is nog steeds dicht en er waren geen gaten in, dus er is niet mee geknoeid. Ik neem de appel en draai die met mijn twee hadden. Die breekt in twee en ik bekijk het voor als er geen nare vloeistoffen in zitten. Die ziet er best uit.
"Goed genoeg."
Ik eet de appel en drink het water op. Ik heb het op voordat ik het zelfs had beseft. Ik sta op van het bed en kijk rond. Een normaal kamer, maar er zijn hier geen spullen. Niks om me er mee te verdedigen. Ik kijk naar rechts en zie een raam. Serieus wat dom van me. Ik loop naar het raam toe en doe die open. Ik ben op de tweede verdieping. Ik zie pas dat ik in een groot gebouw bevind en er is een grootte tuin. Shit,er is een hek aan het einde van de tuin.
Ik moet dus genoeg tijd hebben om over die heen te springen. Ik moet ook genoeg tijd hebben om de hele tuin door te rennen. Ik schat een minuut of twee. Ik kijk om me heen en uit het raam om te zien hoe ik beneden geraak. Er is een pijpleiding net naast het raam die naar beneden gaat. Ik kan die vast houden en rustig naar beneden zakken.
Shit, mijn hechtingen in mijn pols zullen misschien open gaan. Boeien. Het is beter dan om hier te zijn en gebruikt te worden. Ik weet zelfs niet waarom ik hier ben. Hij zag me in het restaurant en besloot me te ontvoeren. Alles leek normaal te zijn toen ik ze bediende. Het enige nare ding was dat hij verrast naar me keek toen mijn oude baas mijn familienaam riep. Kan het zijn dat ik hem ken en dat ik het niet weet? Dat kan niet ik had nooit een hersenschudding gehad en hij lijkt maar een jaar of twee ouder dan mij.
"Stuur ze naar hem toe en vang hem. Ik wil dat jullie hem vinden. Ik ga bij haar checken en kom er zo aan."
Shit, het is de stem van zakaria. Ik gooi mijn been op het vensterbank gervolgd door mijn andere. Ik zit aan de rand en kijk naar achter. Ik hoor zijn stem dichterbij en duw mezelf naar voor. Ik hou mezelf aan de pijpleiding vast en dan ga ik onder het raam hangen. Waar hij me niet kan zien als hij naar buiten kijkt. De deur gat open en er is een korte stilte.
"Fuck waar is ze!?"
Hoor ik hem dan zeggen en zijn voetstappen komen ichterbij. Ik geloof dat hij uit het raam kijkt en een andere jongen in de badkamer.
"Wat is er hier gaande?"
Hoor ik de stem van de Griekse god. Shit! Fuck! Foute boel! Ik hou mijn adem in en probeer niet te vallen. Mijn handen beginnen te verslappen maar ik hou mezelf nog steeds goed vast.
"Ik geloof dat ze is weg gerend meneer."
Het is stil en ik hoor opeens een luide klap.
"Zoek haar!"
Hoor ik hem schreeuwen en de jongens renen weg. De Griekse god zijn voetstappen hoorde ik niet weg gaan. Na een paar seconden hoor ik hem weer maar zijn voetstappen worden niet zwakker maar luider.
Hij gaat naar het raam toe en ik hou me zo plat mogelijk tegen de muur. Ik gluur over de vensterbank en zie zijn gezicht. Zo goddelijke en zijn kaaklijn ziet er super scherp uit. Ik hoor zijn voetstappen weg gaan en zucht zacht. Opeens word ik omhoog getrokken en op de grond gesmeten.
"Denk je echt dat ik zo dom ben!? Het kan niet zijn dat je zo snel uit het raam bent geklommen en de andere kant van de tuin hebt berijkt zonder dat iemand het zag."
Zegt hij boos en krijgt een glimlach op zijn gezicht toen hij me bang zag weg deinzen. Hij komt naar me toen en raapt me op van mijn kaak. Hij knijpt er zo hard in dat ik tranen voel op komen.
"Jij krijgt straf voor het proberen. Voor het proberen om weg te lopen."
Zegt hij op een toon die walgend klonk. Hij laat mijn kaak los en neemt mijn keel beet. Hij begint te stappen en trekt me mee. Ik probeer op te staan en achterstevoren te lopen maar hij trekt me te snel om op mijn voeten te staan. Ik krijg geen lucht en probeer zijn hand van me af te krijgen. Hij trekt me mee naar beneden.
Ik geloof drie verdiepingen naar beneden naar zijn kelder. Hij stopt voor even bij een deur en doet die open. Ik hoor zijn gelach weergalmen door de lange gangen van de kelder en huiver. Hij stapt naar binnen en hij laat me los. Ik val naar achter en wrijf pijnlijk over mijn kont. Tranen prikken in mijn ogen en ik snik. Ik sta op en kijk om me heen. De kamer zit vol met martel apparaten en ik word bang.
"Alsjeblieft doe me geen pijn."
Smeek ik en hij stopt naast een muur vol met martel apparaten. Hij draait om en ik zie zijn grijns in het half donker. Hij drukt op een knop en er gaat een klein lichtje aan. Ik zie dat er aan de plafond en muren handboeien vast zitten.. Ik probeer niet te denken wat er hier gebeurt is toen ik het gedroogde bloed op de grond zie. Hij stapt naar me toe en ik doe een paar stappen achteruit. Hij neem mijn polsen beet en trekt me zijn kant op. Ik kreun zacht. Toen ik tegen hem aan botste liet hij mijn hand los en die zat nu tussen ons vast. Hij houdt mijn andere hand achter mijn rug en ik kreun pijnlijk.
"Wat ga je doen?"
Vraag ik hakkelend en snikkend. Hij heft zijn rechter hand naar boven en wrijft over mijn wang. Hij sust naar me en stapt een paar stappen naar achter waar hij me met zich mee trekt. Hij neem mijn rechter hand weer beet die tussen ons vast zat en doet die over mijn hoofd heen. Hij bindt die vast aan de plafond met een handboei. Mijn hart klopt tekeer en ik stribbel hard tegen hem. Ik probeer mijn hand los te krijgen. Ik kan net plat met mijn voeten staan. Hij neemt mijn andere hand vast en ik ben te zwak om mezelf van zijn grip te verlossen. Hij laat me los en mijn handen hangen in de lucht. Hij doet een stap naar achter en bekijkt me van top tot teen. Ik heb een legging aan en een krop top. Door zijn blik voelt het minder.
Hij laat zijn tong over zijn bovenlip glijden en bijt erkort op. Mijn adem stokt en kijk hem boos en tegelijkertijd bang aan.
Hij zet zijn handen op mijn heupen en haakt zijn vingers in mijn legging. Hij doet die zachtjes naar beneden en ik krijg kippenvel door zijn aanraking. Mijn adem wordt regelmatig en mijn hart klopt tekeer. Dit is niet goed. Dit loopt uit de hand. Ik ritsel met de handboeien en probeer mezelf los te krijgen."Stoute meid. Je probeert nog steeds vrij te komen."
Zegt hij zacht en hij doet mijn legging helemaal af. Hij laat een weg van kusjes achter van mijn boven been tot aan mijn buik terwijl hij op staat. Hij legt zijn handen onder mijn crop top. Hij staat helemaal op en doet die over de helft van mijn hoofd heen. Hij legt het over mijn ogen en alles wordt zwart. Shit, nu wilt hij dat ik nog niks zal zien.
Ik hoor zijn gegrinnik en zijn gestap naar de andere kant van de kamer. Ik hoor hem iets afhalen van de muur en hij komt achter me staan. Mijn adem word onregelmatiger en ik voel mijn hart in mijn keel kloppen. Ik ben zo bang dat ik wel kan flauwvallen. Opeens voel ik een dunne lange voorwerp op mijn rug komen en schreeuw het uit. Hij sloeg me met een zweep. Ik had geen tijd om op adem te komen en hij slaat me weer.
--------------
Hey yo! Hoe was deze hoofdstuk?
JE LEEST
Love Or Poison
AcciónHoogste rank: #7 in actie #1 in verraad #14 guns Freya een meisje van 20 jaar werkt non stop om haar appartement te betalen en wat geld te besparen. Ze werkt in een grote restaurant. Op een dag komen een groep van mannen naar binnen waar ertussen ee...