Hayali Dünya

85 3 0
                                    

Tanıtım

Karakterler

Esther Ring - Merve Ak: 

Merve: 15 yaşındadır. Sanatçı ruhlu, aynı zamanda sportif bir insandır. İnatçıdır, meraklıdır, Ream'ın kurucusudur. Arog en büyük düşmanıdır. Yarı zamanlı olarak bebek bakıcılığı yapar. Uzun kahverengi saçlı, beyaz tenli ve mavi gözlüdür. Bir dilek ile Elle Fanning oluyor.

Esther: 23 yaşındadır. Merve'nin Ream'daki halidir. Onunla tıpatıp benzer. Tek farkı sarı saçlıdır.

Efecan Akarsu: 16 yaşındadır.Merve'nin kuzeni ve aynı zamnda en yakın arkadaşıdır. Ream'i bilen üç kişiden biridir. Çok şakacı ve şapşal biridir. Siyah saçlı ve çok koyu mavi gözlüdür. Merve'yi morumak için her şeyi yapmaya hazırdır. Ream'e gidebilir.

Adam Black: 25 yaşındadır. Efecan'ın Ream versiyonudur. 

Deniz Koca: 15 yaşındadır. Merve'nin en yakın arkadaşıdır. Efecan'dan hoşlansa bile bunu ona söyleyemez. Ream'e gidebilir. Dans etmeyi çok sever. Örümceklerden çok korkar. Kahverengi salı ve ela gözlü .

Susan Thomas: 23 yaşındadır. Deniz'İn Ream versiyonudur.

Sema Akbıyık: Okulun en sinir kızı. Her zaman kendi fikirlerini önemsetir. Hep o bir odur. 

Can Derman: Okulun soytarısıdır.

Arog: Merve'nin düşmanıdır. Ream yaratılırken bir sorun olmuş ve o ortaya çıkmıştır. Bnegil ve sadist bir insandır. Beyaz gözlüdür ve büyük bir cüssesi vardır. Nefes almaz. Aldığı zaman ise hıhıhıhıhıhahahhaıhaıh diye bir ses çıkarır.

Ream Hakkında:

Monica İlkokulu: Ream'in ilkokuludur. Eğitimi disiplinlidir ancak asla fazla olmaz.

Yoiga Lisesi: Ream'in lisesi. Eğitimi kötüdür.

Eia Moia Üniversitesi: 40 'tan fazla bölümü vardır. Eski bir üniversitedir.

Valilik ve belediye binası: Adı üstünde. Vali Dier von Galf, belediye başkanı Thomas Fangar'dır.

Reina Mus: Ream'de minik bir kızdır. Esther'in evlatlık kızıdır. Çok sevimli ve cesur bir kızdır. 6 yaşındadır.

Aurora Fae Dreamhouse: Süper üçlünün Ream'deki çok yakın arkadaşları.

Bileşim nedir?

Bileşim bir oyuncak köprü   ile sabittir. Eğer gerekli büyü yapılırsa ve bileşim köprüye dökülürse köprü Ream ile bizim dünyamız arasında bir köprü kurar. Köprü insan değil gerçek bir köprüdür. Eğer bu bileşim kullanılırsa dünyayı kaosa sürükler.

İki HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin