8.Bölüm ~ Yanlış Zaman Doğru İnsan

2.9K 185 145
                                    

10.03.2018 / 16.30

Evet, beklediğimiz bölüm geldi arkadaşlar 😁
Bakalım konuşmayı bölen sevgili arkadaş kimmiş?! 😅
Hadi bakalım hem sevmeye hem sövmeye HAZIR MIYIZ?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorummmm 😍

Geçen bölüm çok güzel "sevgi dolu" yorumlarınızı büyük mutlulukla okudum,  lütfen desteklerinizi yine eksik etmeyin. Bol bol yorum bekliyorum. Ayriyetten o tatlı yıldıza basıyoruz 😍😍😍😂😂😂

EĞLENCELİ BİR BÖLÜM OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR BAKALIM SİZ NE DÜŞÜNECEKSİNİZ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM 😇

İYİ OKUMALAR 😊


YAVUZ

Tam söze girecektim ki git gide yaklaşan ayak sesleri durdurdu beni. Kafamı çevirip gelene baktım. Yanımıza gelip durduğunda sinirlenmemek için büyük çaba gösteriyordum. Ben tam aklımdan geçenleri Bahar'a anlatmak üzereydim, tam cesaretimi toplamıştım, tam hislerimden emin olmuştum.. Ki tam zamanında gelmişti.

"Yanlış bir zamana mı denk geldim?"

Evet, çok yanlış geldin diyecektim ki Bahar anlamış gibi benden önce atladı söze.

"Yok canım ne alakası var. Gel gel otur."

Kulaklarıma inanamıyordum. Ben burada hislerimi açmak için cesaret topluyordum fakat Bahar Hanım'ın umrunda değildi resmen. Bir de üstüne masaya davet etmişti. Aslında düşününce o da haklıydı öylece kovamazdık tabi ki. Fakat yine de hislerimi belli etmek amacıyla önce Bahar'a 'gerçekten mi' ve de dönüp ona 'sırası mıydı' bakışlarımı atmayı ihmal etmemiştim.

"Kusura bakmayın ya sanırım önemli bir konuşmanın üstüne geldim." Hiç de üzgünmüş gibi durmuyordu. Şu anki halimizden anlamış olmalıydı fakat gitmeye de niyeti yoktu. Yüzünde bir sırıtışla konuşmaya devam etti. "Kitapçıdan dönüyordum bir çay içeyim dedim. Sizi de görünce yanınıza geldim ama gerçekten bölmüyorum dimi? Özel bir şey konuşuyorsanız gidebilirim. Hiç sorun değil."

Bombayı bize atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bombayı bize atmıştı. Ben ne kadar 'git' demek istesem de diyemezdim biliyordum. Bahar da izin vermezdi zaten, ayıp olurdu. Hem ne diyecektim ki 'Fethi kardeşim siz iki gündür benle dalga geçiyordunuz ya. Sağolun sayenizde zaten var olan hislerimi fark ettim tam da Bahar'a açılacaktım, sen geldin. Ama bak sana açıklama yaparken Bahar da öğrendi ne iyi oldu. Hadi git şimdi biz de konuşmaya devam edelim' mi diyecektim, yok daha neler. Hem büyüsü de kaçmıştı artık. Tekrar cesaretimi toplamam gerekecekti. O ruh haline girmem bile 1 yılımı almıştı. Ne güzel sırası gelmişti artık konuşacaktık bu aramızdaki 'şeyi'.

İYİ Kİ VARSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin