12.04.2018 / 21.00
Evet, geçen bölümün sonunda yazdığım gibi Bahar bu bölüm gerçekleri öğreniyor ama nasıl? Yorum yapan herkes Bahar'a Eylem söyledi demiş. Başka da bir isim tahmin edilmemiş 😄 Hmm.. Acaba gerçekten herkes böyle mi düşündü yoksa diğerleri öyle yazdı diye başka bir isim yazmak istemedi mi?
İsteyen buraya tahminlerini bıraksın okumadan önce, bakalım kimler tutturacak? 😏
Peki bakalım yorumlarda yazdığınız gibi Eylem mi söyledi? Bilemedim şimdi.. 🙈🙉🙊 Hadi okuyup görelim 😉👇OY ve BOL BOL YORUM bekliyorum,
dört gözle bekliyorum 😍İyi Okumalar 😊
BAHARHep beraber Çaylak'ın odasındaydık. Yavuz'u sabahtan beri görmemiştim. İrem'i de... Kendimi hastalarla meşgul etmiştim çünkü düşünmek istemiyordum. İşin içinden çıkamıyordum. Yağız da sabahtan beri oturup konuşmak için peşimde dolanıyordu. Onu da zor atlatmıştım. Konuşmak istemediğimden değil, ne anlatacağımı bilemediğimden.. Yavuzla ilişkimizi nasıl anlatabilirdim ki..
Al işte.. İstemeden de olsa aklıma gelmişti tekrar. Ne zaman yanlış anladığımı, Yavuz'a bir şans vermem gerektiğini düşünsem başka bir olay oluyor ve ben hep başa dönüyordum. Yavuz değil miydi daha dün bana içini döken.. Onu da yanlış anlamış olamazdım. Olmazdım değil mi? Eğer İrem gelmeseydi uzun zamandır beklediğim şeyi söylemeyecek miydi?
Geçen seneki konuşmamızla başlamıştı söze. 'Daha iyi bir hayatın olsun diye burada benimle sıkışıp kalma diyeydi bütün söylediklerim' demişti. Şimdi düşününce onun gözünden görebiliyordum, daha iyi anlamıştım o gün ne demek istediğini. Neden ısrarla beni uzaklaştırdığı.. Eski Yavuz değilim derken artık farklı düşündüğünü mü anlatmak istemişti? Benim gibi o da bu geçtiğimiz zamanda düşünmüş olmalıydı, bazı şeyler değişmiş olmalıydı..
Yavuz ondan beklemediğim bir şekilde romantik konuşmuştu aslında. Nasıl da güzel ifade etmişti kendini.. Ben zaten biliyordum ki... Kalbinin kırık olduğunu, zamana ihtiyacı olduğunu, dalgalı denizinin elbet bir gün sakinleşeceğini, korktuğunu fakat tekrar sevebileceğini, uygun vakitte ölmek isteyen o adamın tekrar yaşamak isteyeceğini ben biliyordum. Bilmediğim şey bütün bunların gerçekleşmiş olduğuydu. Onu, o derinlerindeki kalbi kırık çocuğu benim iyileştirdiğimi, o kadar insan içinde ona iyi gelenin ben olduğumu bilmiyordum. Söylemese nerden bilebilecektim ki zaten?
'Benim için ne kadar değerlisin anlatamam Bahar..' derkenki ses tonu hâlâ aklımdaydı. Kalp atışlarım sanki yine ordaymışım karşısındaymışım gibi hızlandı. Bakışlarının dudaklarıma kaymasını hatırladım. O heyecanı hatırladım. Tam anıda kaybolmuştum ki Erdem Abinin bana seslenmesiyle ona döndüm. "Bahar? İyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ Kİ VARSIN
أدب الهواةYavuz & Bahar - 1 Yıl Sonrasının Hikayesi ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Bize bir şans veremez misin?" & "Şartlar başka olsaydı inan bana tek amacım kalbine girmek olurdu" Kadın tüm cesaretini toplamıştı o gün. Küçük de olsa bir...