45. Bölüm ~ Rüya Olmalıydı, Benim Rüyam..

1.8K 123 154
                                    

23. 10. 2018 / 22.20

Bahar'ın yeri hep ayrı olacak tabi ama şunu söylemek istiyorum: HOŞGELDİN VERDA! 💕
Sana boşuna çiçek kız demiyormuşuz demek ki 🌸
Umarım yolun açık olur Aybüke!
Çok kaliteli bir iş ve çok kaliteli insanlar.
Gerçekten de hayal kırıklığına uğratmadın! 🙏

Hemfikirsek size bir Aybüke Pusat güzelliği bırakıyorum 👇

✏ Bölüm ithafları;rtbssmbegum807GzdeYldrm7darkwish1neilperryycansuazcsdb2345yelifa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✏ Bölüm ithafları;
rtbssm
begum807
GzdeYldrm7
darkwish1
neilperryy
cansuazcsdb2345
yelifa

Veeee;
Tam ben son kontrolleri yaparken içine doğan thesillage 'e özel ithaf 😍
Ciğerinin solmasına dayanamadım bak 😉
Umarım bölüm sonuna kadar da ciğerin solmaz... 😶


YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 🙏
OY VERMEYİ DE UNUTMAYINIZ 😘

🍃 4188 KELİME

İyi Okumalar 😊

BAHAR

Etrafta koşuşturan çocukları, bembeyaz bulutların arasında ahenkle uçan kuşları, yeni dökülmüş sarı, kırmızı, kahverengi ve yeşil yaprakların oluşturduğu güz görüntüsünü izledim.

Annelerin çocuklarına seslenişini, küçük çocukların iki taş arasına attıkları gol sevinçlerini, ağaç dallarına konup kendini dinlendiren ve birazdan sürüsüne katılmak üzere ayrılacak olan kuşların cıvıltısını, rüzgarın yaprakları yerlerde sürürken çıkardığı hışırtılı sesi dinledim.

Her masanın üstündeki birbirinden lezziz yemeklerin ve de çimenlerin çiçeklerle birlikte harmanlanarak katıldığı çam ağaçlarının kendine has kokusunu duydum.

Rüzgarın usulca tenimi okşamasını, güneşin bembeyaz bulutları yararak yeryüzüne ulaştırdığı ışınlarının vücudumda yarattığı sıcaklığı, biraz ileride duran sevdiklerimden gelen enerjiyi ve içimde yeni bir canın oluşmaya başladığını hissettim.

Karşımdaki manzarayı özümsedikten sonra gözlerimi kapattım. Bütün gördüklerim, işittiklerim, kokladıklarım ve hissettiklerim hayal gücümde birleşerek canlandı tekrar. O kadar huzurluydum ki şu an... Bütün kötülüklerden uzakta, sevdiklerimle birlikte ve doğayla iç içe.. Sanki bir hayal dünyasındaydım. Her an bir şey olacak bu huzur bozulacak diye dert etmeyi bir süreliğine erteledim ve tadını çıkardım, bulunduğum yerin ve zamanın.

İYİ Kİ VARSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin