Leírás a főszereplőkröl

2.1K 66 2
                                    

Zora Elcatra: Patina szőke hajú lány, egyik fülén van két darab fekete karika helix piercing. Zöld szeme van és 170 cm magas. 17 éves. Szeret popzenét hallgatni főleg esténként. Előrelátó, szeret beleállni a veszekedésekbe. Kedves, de akit nem bír elviselni, azzal nem úgy viselkedik, mint a szeretteivel. Jobb felkarján egy apró farkas tetoválás van. A sminkelése szempillaspirálból és tusból áll. Kedvenc színe a méregzöld. Farkasként átváltozva hófehér a bundája.

Amy Rovera: 17 éves. Rozsdavörös hajszín és ég kék szem. 165 cm. Visszahúzódó személyiségű, kedves ugyanakkor nehezen uralja az érzelmeit. Szeret vásárolni és nagy állatbarát. Szereti a pasztell színeket. Bátyja Felix, vagyis ő az alfa húga. Farkasként világos barna háta és a hasa fehér.

Felix Rovera: Ő az alfa. 18 éves. Az ő falkájába csak a barátai vannak. 179 cm. Fekete haj és azúrkék szemek. Bátor, magabiztos, erős, jó humorú és szeret szivatni másokat. Imádja a húgát szóval minden áron megvédi. Kedvenc színe a kék. Farkasként éjfekete bunda borítja a testét.

Carlos Gibbins: 18 éves. Ezüst színű haja van és sárgás barna szemű. 178 cm. Ő is nagy mókamester és szeret mások agyára menni. Nyitott, szeret farkasokkal barátkozni. Szeret csajozni, de még nem találta meg az igazit. A komolyság sehogy se megy neki, de ha egy számára fontos személyről van szó akkor viszont érzékeny. Kedvenc színe a sárga. Farkasként teljesen világos szürke.

Daniel Coff: 17 éves. 176 cm. Szőke haj és kékes szürke szem. A szivatások nála sem maradhatnak el. Éjjeli bagoly, védelmező és nem szeret kitűnni a tömegből. Nehezen bízik meg az emberekben és más teremtményekben, mert félti a falkát. Szeret lustálkodni és együtt tölteni az időt a barátaival. Kedvenc színei a sötét színek. Koszos fehér színű a bundája farkasként.

Oliver Zwick: 17 éves. Mogyoróbarna színű haja van és fekete szeme. 176 cm. Határozott, játékos és ő mondhatni az a fajta srác, aki örökre gyerek marad. Szeret viccelődni, sportolni és festeni. Az egyik fő tevékenysége, hogy mindig megszegi a szabályokat. Kedvenc színe a barna. Farkasként néhol világosabb néhol sötétebb barna a bundája.

A régi alfaWhere stories live. Discover now