1.rész

1.5K 78 4
                                    

Holnap kezdődhet a rémálom amit az emberek úgy hívnak ,hogy gimnázium. Amióta megszereztem azt a vágást a csuklómon azóta hordok csukló védőt ,hogy ne látszódjon a mély vágás a karomon amit Joseph ejtett rajtam mikor harcoltunk az alfaságért. A vérfarkasok teste egész gyorsan szokott regenerálódni ,de ez a seb már 2 hete ott van. Leültem a a földre és neki támasztottam a hátam a szobám falának és úgy gondolkodtam. Se szüleim, se húgom, se barátaim nincsenek...Mindenkit elvesztettem aki számomra fontos volt... Kezdhetek elölről mindent amit az eddigi életem során felépítettem.

-Egy bukott alfa vagyok - jelentettem ki hangosan és kinéztem a sötétedő égre.

Nem volt jobb ötletem a zene hallgatásnál mivel ez ki kapcsolja az agyam és elfeledteti velem az emlékeket. Megkerestem a fejhallgatóm majd felvettem és be kapcsoltam egy számot és felfeküdtem az ágyamra. Alig telt bele 5 percbe és már aludtam is.
Reggel a nap sugarai csiklandozták az arcom majd felkeltem és megnéztem az órát. Fél hét volt ami azt jelenti ,hogy ideje lenne készülődnöm. Gyorsan elmentem zuhanyozni majd mikor végeztem felvettem egy hosszú fekete nadrágot egy sötétzöld kockás ingel. Megreggeliztem majd fogat mostam végül kisminkeltem magam és mikor újra ránéztem az órámra már hét ötvenöt volt.

-Elkések!! - kiáltottam fel majd a táskámat a hátamra dobtam, bezártam az ajtót és már szaladtam is.

5 utcával arrébb van az a kicseszett iskola ,de farkasgyorsasággal talán beérek időben. Márcsak 2 utca... 1 utca... és bumm ottvagyok. Ránéztem az órára és még volt 2 percem a csengőig. Gyorsan elindultam és megkerestem a 11.a termét. Mire megtaláltam 15-ös termet addigra már becsöngettek. Olyan hangos volt ,hogy a kezemet a fülem elé kellett kapnom nehogy mesüketüljek. Érzem ezt még sokszor elkell játszanom... A terembe az egész hátsó sor üres volt így beültem oda és élveztem a magányt. Egyszercsak egy magas, vékony nő lépett be. Odasétált a tanári asztalhoz majd így szólt.

-Kedves osztályom! Mint látjátok egy új tanuló érkezett ma hozzánk. Állj fel és mutatkozz be - nézett rám a tanárnő kinek a nevét se tudom. Kelletlenül feálltam majd bemutatkoztam.

-Sziasztok. Zora Elcatra vagyok és én leszek az új osztálytársatok - közöltem majd leakartam ülni mikor megszólalt a tanár és szúrós szemekkel engem figyelt.

-Honnan jöttél? - erre az osztály nagyrésze már rám figyelt. Most tűnt fel csak ,hogy több a fiú mint a lány. Hosszú évnek nézünk elébe... Főleg ,hogy csak Október van.

-Messziről - álltam a tekintetét majd felfedeztem némi dühöt a nő tekintetébe és újra hozzám beszélt.

-Üljön le! - parancsolta majd visszahuppantam a hideg székre.
-Ms.Elcatra szólítson Mrs.Averynek - fordított hátat az osztálynak majd elkezdett írogatni a táblára.

Azt se tudtam milyen órán ülök ,de ez kiderült amint rápillantottam a táblára... Matek... Hát persze mi más. Nincs is jobb dolog annál ,hogy egy matek tanár az osztályfőnököd... Az ofő egész órán szivatott így az óra végére nagyon mérges lettem ,de visszafojtottam a dühömet. Kicsengő majd fülfogás és választhatok ,hogy melyik új ember osztálytársamat kérdezem meg arról ,hogy milyen óra jön. Végül az előttem ülő két srác mellett döntöttem. Az egyikhez hozzá basztam egy ceruzát mire az hátrafordult.

-Milyen óra jön? - kérdeztem tőle flegmán.
Nagy mosolyt húzott az arcára és mire válaszolt volna még hozzá tettem egy mondatot.
-Ha téves tanórát mondasz a saját kezemmel fogom beverni a csinos pofidat - szóltam rá gondolom az osztály nagymenőjére. Rögtön lehervadt a mosoly az arcáról és kiköpte végül azt a szót.

-Tesi - mondta lenézően.
-Amúgy Tom vagyok - túrt bele a fekete hajába.

-Nem kérdeztem mi a neved csak azt ,hogy milyen óra jön - vontam fel a szemöldököm mire az osztály többi tagja elkezdett nevetni.

Visszaakart szólni ,de becsöngettek és lekellet menni a tornaterembe. Szóba se álltam senkivel és így telt az első napom. Majd a második és a harmadik. Mindegyik ugyan olyan szar volt ,mint ahogy elképzeltem az emberek világát.

A régi alfaWhere stories live. Discover now