A trecut vacanta de vara. Adio vacanta, buna scoala :(
Ma ridic din patul meu pufos chiar daca as mai vrea sa mai dorm, nu pot. Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac asa intr-o pereche de pantaloni scurti de un albastru inchis cu o bluza strampta neagra i-ar peste o geaca de piele. Ca încălțăminte imi iau o pereche de adidasi simpli negri.
La machiaj folosesc rimel, tus si un ruj negru mat. Parul il las pe spate si gata de scoala. Imi pun tigarile, bani si gumele mele de mestecat in geanta si plec. Ajung in statie si normal ca astept autobuzul. Din neatentie ma lovesc de un baiat.
Baiatul:Ai grija pe unde mergi!
Eu:Scuze, nu am vrut dar nu trebuie sa zbieri asa omule, doar nu te-am omorat.
Baiatul:Hai pa ca sunt grabit.
Ce baiat. Doar mi-am cerut scuze dar noo ca trebuie el sa zbiere.
In sfarsit a ajuns autobuzul. Dupa ce ajung la scoala intru in secretariat. Copii se uitau ciudat la mine, dar nu ma intereseaza.
Ajung la usa si bat de doua ori. Aud un intra. Acolo statea o doamna cu un zambet dulce de varsta a doua.
Eu:Buna ziua
Doamna:Buna ziua, tu trebuie sa fi colega noua nu?
Eu:Da
Doamna:Uite orarul tau, manualele si cheile dulapului. Sa ai o zi frumoasa.
Eu:La fel
Acum vad ca am biologie. Intru in clasa si ma asez intr-o banca.
Intra profa si zice.
Profa:Copii avem o colega noua, vrei sa te prezinti?
Eu:Nu, spun eu plictisita.
Profa:Nu fi nepoliticoasa domnisoara!
Eu:Aha, eu sunt Melody si sunt noua in orasul asta.
O tocilara se trezeste vorbind.
Tocilara:Dar dc te-ai mutat aici?
Eu:Nu e treaba ta! Am motivele mele.
Profa:Multumim pentru...prezentarea ta domnisoara Melody
Dupa ce se termina orele merg in cantina si ia ghiciti,dau de baiatul cu care m-am lovit. Ce zi frumoasa am si eu. Se apropie de mine.
Baiatul:Buna din nou fata inganfata.
Eu:Nu sunt!
Baiatul:Pe mine ma cheama Alan.
Eu:Aha pe mine Melody
Alan:Eu sunt bad boyul scoli si toata lumea trebuie sa asculte de mine.
Eu:Mai degraba esti bad porcul scoli.
Alan:Revizuiesteti comportamentul!
Eu:Aha ok. Scuze bad porcule.
Alan:Ma calci pe nervi si nu o sa fie bine!
Eu:Da, da hai paa.
Dupa ce se termina scoala, merg acasa. Ce zi obositoare.
CITEȘTI
Melody
Teen FictionMelody duce o viata grea. Părinții acesteia o urasc, adesea comparând-o cu frații săi. Încă de la o vârstă fragedă, a suportat bataile primite. Acum însă, i-a ajuns. S-a săturat să nu aibă cuvintele la ea, sa nu stie să se apere, dar nu are cur...