18

324 27 8
                                    

Ma trezesc dimineata,singura.
Eu:Asta inseamna singuratatea. Nu ma va iubi nimeni niciodata. Nu inteleg ce are viata cu mine Viata asta e o tarfa. Si eu care credeam in iubire. Viata mea e din ce in ce mai rau.
Dar chiar il iubesc. Vreau sa ne impacam, asa ca o sa ma duc la el. Ma imbrac intr-o pereche de colanti negri si o bluza simpla alba. Imi prind parul intr-o coada de cal si gata.
Bat la usa lui. Nu raspunde, bat inca o data.
Deschide usa o blonda de cam 18 ani, imbracata in tricoul iubitului meu.
Eu:Tu cine esti?
Fata:Eu sunt iubita lui Derec draga, spune ea cu o voce pitigaiata
Cand am auzit cuvantul iubita aproape ca
lesinam.Asa de repede ma uitat?Nu, nu e posibil.
Eu:Eu sunt iubita lui! Eu!
Fata:Derec, iubitule, vino putin,te cauta...cineva.
Cand ma cede Derec face ochi cat cepele.
Eu:Cum ai putut? Nemernicule!Credeam ca ma iubesti! Asa de repede mai uitat? spun cu lacrimi in ochi.
Derec:Imi pare rau, dar,esti prea mica pentru mine, Ea e majora si putem face ce vrem. Ea e iubita mea, spune el sarutando
pe buze.
Eu:O sa regreti ziua asta Derec! Sa ma uiti definitiv!
Derec:Asta incercam sa si fac, dar vad ca tu te ti dupa mine, spune el amuzat.
Eu plec cu lacrimi un ochi. Asa se simte iubirea? Durere? Ca doar asta simt  eu. Imi vine sa sparg totul! Nu mai pot de nervi. Alege o tarfa in locul meu nu? O sa plateasca el! O sa plateasca!
Imi i-au o tigara si incep sa fumez dupa imi descarc furia imbatanduma. Maine decid sa merg l-a scoala. Oricum nu am ce face altceva si nu am mai fost de mult. Uite ce miai facut tu Derec, mai distrus. Aud o bataie la usa.  Ma ridic confuza de pe canapea si deschid usa. In fata mea sta un baiat foarte frumos, cu ochi caprui si parul negru.
??Buna, eu sunt Alec si am vazut ca esti noua vecina..
Deja ma calca pe nervi baiatul asta. Nu e destul ca sunt cu nervi la pamant dar mai vine si el.
Eu:Ce pnm vrei? Du-te dracu la altcineva sa ii futi creieri, nu la mine draga.
El pleaca confuz, e normal sa fie confuz, acum crede ca sunt o nebuna, cred.

[...]
Razele soarelui ma derajeaza din somnul meu de tot rahatul. Nu mi-am putut lua gandul de la el. Dar daca el a trecut peste relatia noastra ar trebui sa trec si eu peste.
Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac asa intr-o rochie simplă alba cu niste balerini tot albi.
Ajung in fata scoli. Intru si toti se uita la mine ca la felu 14. Nu ii subestimez deloc, adica frate am lipsit 1 luna de la scoala sau mai mult? Nu stiu si nici nu ma intereseaza. O sa am de dat niste explicati dirigintei dar asta e. Intru in clasa i-ar prima ora avem dirigentie. Ma asez in ultima banca fara sa o salut pe diriginta.
Diriginta:Domnisoara de ce ai lipsit asa de mult de la scoala?!
Eu:Ca sa intrebati dumneavoastra, spun eu nepasatoare.
Diriginta:Comportate frumos altfel o sa i-au masuri domnisoara!!
Eu:Hmm sa ma gandesc, NU ma intereseaza!
Diriginta:Deja ma enervezi! O sa ii zic directorului sa te exmatriculeze!Ai lipsit 1 luna de la scoala si le raspunzi profesorilor si bati elevi. Asa ceva nu se cuvine.
Eu:Aha.
Dar pe mine nici nu ma interesa ce zice tampita asta. O sa am mai mult timp pentru mine, ca ,oricum cine sta pe capul meu sa zbiere la mine ca am fost exmatriculata?Exact,nimeni! Sunt independenta. Fac ce vreau eu. Ies din clasa fara sa mai zic nimic si plec la o cafenea. Ma asez la o masa mai retrasa. Comand o cafea. Imi scot o tigara din buzunar si fumez fiind atenta la telefon. Deabea observ cand vine chelnerul cu cafeaua mea.
Eu:Multumesc.
Chelnerul:Cuplacere domnisoara.
Beau linistita cafeaua cand o fata se aseaza langa mine. Imi i-au privirea de pe telefon si o intreb:
Eu:Buna..?
??Buna, eu sunt Anda
Eu:Incantata Anda, eu sunt Melody, ce te aduce pe aici?
Anda:Am venit in vacanta la bunici, ca eu stau altundeva si vroiam sa imi fac prieteni noi, spune ea zambind.
Asta imi mai lipsea, sa imi fac prieteni, dar totusi sa nu fiu nesimtita.
Eu:Sigur, cati ani ai?
Anda:15 tu?
Eu:14.
Am mai vorbit ce am mai vorbit pana se lasa seara. Ne-am dat numerele de telefoane si am plecat. E o fata chiar foarte de treaba.In timp ce ma plimbam, zaresc o pisica pe strada care era uda leoarca. O i-au in brate si o duc acasa. Era asa de frumoasa. O sa ii dau numele Black, pentru ca e neagra.
Ii dau de mancare si o duc cu mine in camera.Acum nu mai sunt singura,macar pisica asta imi tine de urat.

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum