Azi incepe calvarul. Merg la liceu. Maine e ziua mea si implinesc 15 ani.Mda....Imi fac rutina si ma imbrac asa intr-o pereche de colanti negri si un maieu gri cu un craniu desenat
pe el.
Cobor jos si il vad pe Alex mâncând.
Alex:Neata. Ai emoti pentru prima zi de liceu?
Eu:Eu? Da...am foarte multe emoti. spun eu sarcastica.
Alex:Sa sti ca ar trebui sa ai. Adica e nasol sa fi in primul an de liceu. Toti o sa te barfeasca.
Eu:Nu ma intereseaza, spun eu amuzata.
Nu mai il bag in seama si plec. Ce tampit, vrea sa ma faca sa imi fie frica. Nu am de ce. Ajung la liceu si intru fara sa bat l-a secretariat.
Doamna:Buna ziua!
Eu:Buna. Orarul si celelalte chesti mi le dați?
Doamna:Sigur..., spune ea nedumerita.
Imi da cheile vestiarului, orarul si manualele. Plec fara sa ii multumesc. Imi deschid vestiarul si pun manualele. Prima ora am Romana." Deabea astept". Intru in clasa, am intarziat jumatate de ora dar lasa ca nu are nimic.
Profa:Buna ziua.
Eu:Aha, buna ziua, spun eu nepasatoare.
Profa:Ati intarziat domnisoara.
Eu:Stiu asta, nu trebuia sa imi zici si tu! spun eu nervoasa. Ce pana mea im zice ceva ce stiu deja?E atat de proasta?
Nu mai zice nimic.
Profa:Treci in banca!
Eu:Cu placere! .
Ma asez in ultima banca langa geam. Aud ca profa ma striga la tabla. Ma duc si nu stiu nimica.
Profa:2
Eu:Cotoroanta proasta! E prima zi pana mea!
Profa:Limbajul domnisoara.
Eu:"Limbajul domnisoara" spun eu cu o voce pitigaiata.
Se suna. Nu o mai bag in seama si plec pe hol. Nu imi pasa ca am luat 2. Am avut si zile mai proaste. Un baiat se izbeste de mine.
Eu:Ai grija pe unde mergi bou dracu.
Baiatul:Usor, doamne.
Eu:Nici macar un scuze amarat nu zici.
Baiatul:Scuze! Multumita?
Eu:Neh, hai paa
Sunt numai prosti aici. O vad pe...Anda!!!!
Eu:Anda!!!!!!
Anda:Melody!!!!!
Ne imbratisam strans. Toata lumea se uita ca la masini straine la noi.
Anda:Ce ma bucur sa te vad
Eu:Si eu!!
Anda:Eu nu am prieteni aici..
Eu:Ma ai pe mine.
Anda:DA. Sa sti ca fratele meu e un ipocrit si e popular. Acum sa mutat..
Eu:Aha. Nu ma intereseaza.
Anda:Uitel! Acolo e.
Cand ma uit im directia care arata Anda imi cade fata. Incep sa plang.
Anda:Ce ai?
Eu:El e Derec! Iubitul meu care ma inselat!
Anda:Il omor!
Eu:Lasa ca il omor eu.
Il vad cum aproape si-o trage cu una. Ma duc la el si ii dau un pumn. El cade pe jos.
Derec:Ai grija curvo..cand se intoarce cu fata la mine se face alb ca varul.
Eu:Du-te dracu! Nesimtitule.
Derec:..Melody..
Eu:Nicio "Melody"Mai bine nu te cunosteam! Nu ti-am facut nimica!Nimica nu ti-am facut ca sa merit asta!
Nu mai zice nimic. Plang.
Eu:Esti un bou! Dar nu o sa te mai iubesc, o sa fiu rece cu tine!Nu pot sa cred ca te-am iubit.
Anda:Hai sa plecam Melody.
Eu:Daca vorbesc despre el sa nu ii zici.
Anda:Normal, oricum nu ma baga in seama ii e rusine cu mine ca sunt intr-un fel o tocilara.
Eu:Ce nesimtit, credeam ca e altfel.
Anda:Asa le face tuturor fetelor. Le foloseste pentru amuzament ca pe niste carpe.
Eu:Mersi de sfat.
CITEȘTI
Melody
Teen FictionMelody duce o viata grea. Părinții acesteia o urasc, adesea comparând-o cu frații săi. Încă de la o vârstă fragedă, a suportat bataile primite. Acum însă, i-a ajuns. S-a săturat să nu aibă cuvintele la ea, sa nu stie să se apere, dar nu are cur...