30

220 31 22
                                    

E 2:00 dimineata iar eu nu pot dormi. Aud gemete din camera lui Derec.Ma duc acolo si il vad calare pe Ema. O lacrima mi se prelinge pe obraz. Ce are ea si nu am eu? E mai frumoasa? E mai mare? E mai slaba decat mine?Toate aceste intrebari imi rasun in minte.Nu inteleg, puteam fi fericiti dar el a ales sa ne despartim. Poate are dreptate, poate noi nu ne potrivim. Suntem ca sarea si piperul. Si oricum, cine m-ar iubi pe mine? Exact, nimeni. Sunt un nimeni pe lumea asta. Noroc ca am cunoscut-o pe Deea, imi este ca o sora. Si Alex, fratele meu, nu ma sprijină deloc cand am nevoie. Zici ca suntem ca doi străini care împart aceiași casa. Nu inteleg ce mi se intampla, nu inteleg. Ma duc in camera mea si plang. Aud usa deschizându-se. O vad pe Deea venind langa mine îngrijorată.
Deea:Ce ai patit? Ieri erai fosrte fericita acum esti trista
Eu:Cred ca o sa ma duc pe afara, spun zambind.
Deea:Ok, dar ce ai patit?
Eu:O sa iti zic maine, promit.
Deea:Bine..sa ai grija.
Eu:O sa am!
Ma imbrac lejer, imi iau telefonul, bani si plec.
Ma plimb pe strazile întunecate. Vad un baiat din depărtare droganduse.
Ma duc la el si ii zic.
Eu:Baiatu, imi poti da si mie cateva pachete?
Baiatul:Ok
Ajung acasa foarte greu pe la ora 8:00. In sufragerie erau toti ingrijorati. Cand ma vad s-ar ca arsi de pe fotoliu.
Deea:Sti cate griji ne-am facut?!Stai putin, te-ai drogat?!
Eu:Putin.
Derec:Ce a fost in capul tau?
Eu doar radeam, nu stiam ce se petrece in jurul meu. Eram intr-o alta lume.
Derec:De ce te-ai drogat?
Eu:Ooo, iti pasa de mine?! Nici nu sti cat sufar.
Derec:Ce tot zici acolo?
Eu:Esti surd?
Deea:Las-o!
Pov Derec
Nu imi place sa o vad asa, sunt constient ca sa drogat din cauza mea. Sunt un egoist, nu stiu daca o mai iubesc s-au nu. Nu suport sa o vad asa.
Pov Melody
Eu:El nu ma iubeste! Nu ma iubeste!
Deea:Melody, linisteste
Eu:Deea, dormi cu mine?
Deea:Normal
[...]
Ma trezesc dimineata cu o durere mare de cap. O vad pe Deea langa mine. Ce sa intamplat aseara? Imi amintesc doar putin.
Cobor jos pentru a manca ceva. Imi pun într-un bol cereale cu lapte. In bucatarie vine Derec. Prefer sa il ignor. Stie numai sa ma rănească.
Derec:Melody. Vreau sa vorbim.
Eu:Nu vreau!
Derec:E ceva important.
Eu:Bine..cand sa vorbim?
Derec:In parc.
Eu:Bine
Ajungem in parc. Ne asezam pe o banga libera. Sunt foarte curioasa sa vad ce imi zice.
Derec:Am fost un dobitoc. Te-am ranit mult si regret. Stiu ca suferi din cauza mea. Imi pare rau,imi pare foarte foarte rau.
Eu:Nu stiu Derec...ce o sa faci cu Ema?
Derec:Ma despart de ea. Dar tu de ce te-ai drogat ieri?
Eu:Pentru ca am auzit in camera ta gemete...
Derec:Imi pare rau, eram foarte beat.
Eu:Derec eu inca te plac.
Derec:Si eu, regret ca te-am facut sa plangi,sa te droghezi. Nu stiu ce a fost in capul meu.Stiu ca greseala mea nu poate fi uitată asa usor.
Eu:Derec, iti mai acord o sansa, sa nu o irosești.
Derec:Mersi, mersi,mersi!, spune el bucuros sărutându-ma pe toata fata.
Derec:Promit ca nu te mai dezamăgesc ingeras.
Eu:Ingeras?, spun razand
Derec:Da
Ajungem acasa. Derec o vede pe Ema calare pe un baiat.
Derec:Tarfa ordinara.
Ema:D..Derec
Derec:Oricum ma despart de tine. Sunt cu frumusetea asta. Cu zeita asta.
Ema:Esti cu vrăjitoarea asta? Eu sunt mai frumoasa!
Derec:Aici greșești draga. Ea nu e machiata, nu poarta extensi si nu e curva ca tine. Asa ca, iesi acum din casa asta si sa nu te mai vad!
Ema:Esti un nesimtit!
Derec:Stiu.
Eu:Te iubesc
Derec:Te iubesc
Deea:Daca ii faci ceva te dau la rechini!
Derec:Da sefa.
Deea:Asa.

Heei.Sunteti fericiti ca sau impacat?🤔🤔

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum