41

341 31 46
                                    

  Deschid incet ochii. Ma doare foarte rau capul. Ma uit in jurul meu, sunt intr-o camera necunoscuta. In încăpere intra Marco.
Marco:Buna, vad ca te-ai trezit.
Eu:Mhm, unde sunt?
Marco:Esti la mine in camera, te-am vazut afara pe ciment.
Siroaie de lacrimi imi inunda fata. Acum nu mai am pe nimeni, nimeni.
Marco:Hey, nu mai plange, de ce erai afara?!
Eu:Derec....
Marco:Iubitul tau?
Eu:Fostul.
Marco:Cum asa?
Eu:L-am prins cu fosta mea prietena, i-am zis ca nu ne mai potrivim si dupa toti m-au lasat pe strazi...chiar si fratele meu nu a zis nimic sa ma apere iar parintii mei nici nu mai vor sa auda de mine, spun eu suspinând. Imi dau seama ca am zis tot ce aveam pe suflet unui străin dar chiar nu mai rezistam sa tin toate astea in mine.
Marco vine langa mine si ma ia in brate. Ce bine e in bratele lui, simt ca nimeni si nimic nu poate să-mi faca vreun rau cand sunt in preajma lui.
Marco:Uite, chiar daca ne stim de putin timp, vreau sa am eu grija de tine! Poti sta la mine acasa! Nu-ți fie teama...
Eu:Nu stiu ce sa zic...
Marco:Ne vom mai cunoaste, si oricum nu si unde sta.
Eu:Bine, voi sta cu tine...
Marco:Cati ani ai?
Eu:15..
Marco:Pitico.
Eu:Hey! , spun razand.
Marco:Macar te-am facut sa razi.
Eu:Da tu cati ani ai?
Marco:19
Eu:Cat?!
Marco doar rade de fata mea. Ce e asa amuzant...
Marco:Cred ca iti este foame nu?
Eu:Nu imi e....Marco, promiti ca nu ma vei lasa?
Marco:Normal ca nu te voi lasa, imi pari simpatica.
Eu:Toti m-au lasat...
Marco:Uitai, ei nu te merita.
Eu:Da...
La ce ma asteptam de la Derec? E un libidinos, nu putea relatia noastra sa mai dureze. Acum sigur e in pat cu Deea sau o alta curva negandindu-se delox pa mine. Pe viitor cand poate ne vom revedea ii voi rade in fata si ii voi zice." Uite Derec, sunt puternica si fara voi"! Marco poate va astupa crăpăturile din inima mea, poate pe viitor ne vom intelege, ne vom iubi.
Marco:Hai, ai nevoie de odihna.
Eu:Off bine....dar unde dorm?
Marco:Cu mine.
Eu:Cu..tine?
Marco:Hai ma ca nu mușc, promit ca nu iti voi face nimica.
Eu:Pe cuvant?
Marco:Pe cuvant.
Eu:Bine...
Ma intind e asa bine langa Marco.  Inchid usor ochii pana cand somnul ma fura.

Heyy dragilor ce mai faceti...imi pare rau ca e asa scurt capitolul. Bucurați-vă macar ca am pus continuarea ;)
Nu am cuvinte, va multumesc din suflet! Avem aproape 5000 de vizualizări si aproape 1000 de voturi! Nu credeam ca voi ajunge asa sus...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 28, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum