25

229 26 3
                                    

Suntem in fata restaurantului. M-am imbracat intr-o geaca de piele, un tricou negru simplu si blugi negri. Imi i-au tenesi mei albi.
Ema:Doamne! Esti satanista draga?Da ce ai?
O i-au de par si o dau cu capul de masa. Ii sparg nasul si ii dau pumni in burta. Ceilalti incercau sa ma opreasca dar eu tot nu m-am lasat. Un politist vine la mine.
Politistul:Doamne! Ce ai facut cu fata mea?!
Eu:Nu vedeti? I-am spart fata.
Politistul:Imediat la sectie ! Misca!
Oricum nu o sa patesc nimic, adica am doar 15 ani.
Am ajuns la sectie i-ar un alt politisc ma pune la intrebari.
Politistul:Cati ani ai?
Eu:15
Politistul:De ce ai bătut-o pe fata?
Eu:1Pentru ca e o curva
      2:Pentru ca a zis ca sunt satanista.
Politistul:Ai probleme cu nervi! Iti trebuie un psiholog!
Eu:Nu merg nici de a dracu la psiholog
Politistul:Daca nu mergi de buna voie, te ducem noi!
Ma ia un politist si ma duce altundeva.
Politistul:Aici sunt mai multi copii nebuni. E un fel de spitalul de nebuni. Vei sta 1 lună.
Eu:Sunteti nebuni!! Lasati-ma!!
Politistul:Nu! Aici vei sta
Intru inauntru. Numai copii ciudati. Vreau acasa. Din cauza tatalui nenorocit al Emei sunt aici. O asistenta ma conduce intr-o camera. Acolo mai era inca o fata.
Deea:Hei! Vrei sa ne jucam?!
Eu:Sigur! Ce?
Deea:Eu arunc cu un cutit in tine. Daca te feresti castigi, daca nu pierzi.
Eu:Ăă nu prea imi place jocul asta!
Deea:Hai ma ca o sa fie distractiv.
Eu:Du-te dracu nebuna psihopata ce esti! Ce naiba?! Eu nu am ce cauta in locul asta! Nu am ce cauta aici!, spun eu plangand. Nu sunt nebuna! Lasati-ma sa plec javrelor! Lasati-ma!!
Deea:Asa am fost si eu, spune ea zambind trist. Dar, locul asta ne inebuneste mai mult. Cand o sa pleci de aici sa sti ca nu o sa scapi. In fiecare zi, la usa casei tale o sa vina cineva sa te aduca aici. Si asa o sa fie viata ta. Eu stau aici de tot pentru ca zic ei ca sunt prea nebuna! Dar ei m-au inebunit., spune ea cu lacrimi in ochi.
Eu:Dar aici ce iti face? Nu are cum sa fie asa rau.
Deea:E ingrozitor aici! Te bate mereu!
Eu:Gata, linistestete. O sa fie totul bine.
Pe cine pacalesc. Nu o sa fie deloc bine!
Eu:Hai sa dormim putin.
Deea:Bine.
Stau intinsa in pat si ma gandesc cum am ajuns aici. Doar pentru ca am bătut-o pe tarfa aia? Bine, poate e l-a spital dar și-a meritat-o! Ma gandesc si la Max. E un baiat bun, dar eu inca ma gandesc la Derec si nu imi pot da seama de ce. Omul care ma facut sa plang. Ma facut iara sa fiu depresiva. Ma facut geloasa, eu, inca simt ceva pentru el dar nu inteleg de ce. Ma ranit dar tot il iubesc. Inca sunt socata ca e cu tarfa de Ema in loc sa fie cu mine. El se gandeste numai la prosti. Dar trebuie sa inteleaga ca sunt prea mica. Mai bine nu il cunosteam. Mi-a distrus viata! Eu chiar il iubeam. In loc sa facem clatite impreuna, sa ne murdarim cu faina el isi bate joc de mine. Nu il mai suport! Nu il inteleg pe baiatul asta! Mai bine sa nu mai am un iubit deloc. M-am saturat! O vad pe Deea dormind. Saraca fata prin ce a trecut. Inainte nu era nebuna dar toti iau zis ca e pana a ia crezut si a devenit nebuna. As vrea sa fim prietene dar imi e putin frica de ea, e putin ciudata recunosc..dar sper sa fim prietene. Incuid ochi pana ma ia somnul. Somnul ma linisteste cel mai mult. In vise poti fi cine vrei tu sa fi,asta imi place mie sa fac, sa ma gandesc la o viata perfecta pentru mine.

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum