33

193 26 10
                                    

Il vad pe Derec vorbind cu baietii. Ce doamne are Deea? Mi se pare foarte ciudata. O sa o sun.
Eu:Deea, ce naiba ai?
Deea:Ce?
Eu:Derec doar vorbeste cu baietii..
Deea:A...cred ca mi sa parut.
Eu:Ce sa ti se para?
Deea:Ăă...nu conteaza! Pa, distreazate!
Eu:O..k
O iubesc pe Deea, dar uneori e chiar foarte ciudata. Nu ma mir cum a ajuns la Spitalul de nebuni.
Eu:Derec!
Derec:Buna iubito, ei sunt prietenii mei.
Eu:Buna
Ei:Salut
Derec:Vrei sa bei ceva?
Eu:Da, o bere
Derec:Ok, domnule!
Domnul:Da?
Derec:Un suc de căpșuni pentru iubita mea.
Domnul:Imediat
Eu:Dar...
Derec:Niciun dar! Fara alcool.
Eu:Pff. Ai mai auzit ceva de parinti mei?
Derec:Din pacate nu...
Eu:A
Ajungem acasa dupa doua ore obositoare. Ma simțeam oarecum in plus la masa. Eu doar ascultam ce zice Derec si ceilalti, nici nu ma băgau in seama.
Eu:Deea
Deea:Da?
Eu:Ce faci?
Deea:Ma uitam la un film...
Eu:Dar ce vroiai sa spui atunci cand ai zis " Toata lumea te minte"
Deea:Ămm...nu e important.
Eu:Bine! Credeam ca imi esti prietenă!
Deea:Dar suntem...
Eu:Prietenele nu se mint! Sti ceva? Nu mai vreau sa aud nimic, vreau sa stau linistita!
Inchid usa in urma mea. Sunt foarte curioasa ce imi ascunde. Eu chiar tin foarte mult la ea, imi e ca o sora dar ea poate nu simte acelas lucru. Intru in camera mea si a lui Derec.
Eu:Hey
Derec:Hey
Eu:Cu cine vorbesti la telefon?
Derec:Cu o prietena veche din copilarie.
Eu:Aha...
Derec:Maine vine la noi si o sa stea 2 saptamani.
Eu:Bine...deabea astept, spun eu afisand un zambet forțat.
Nu stiu de ce sunt asa geloasa, adica e doar o prietena veche...nimic mai mult
Dar oricum adica daca as vorbi si eu cu un prieten vechi si Derec s-ar enerva, este normal. Nu sunt prea incantata de venirea ei. Nici macar nu ii stiu numele dar in fine. Stau si ma gandesc mereu in fiecare seara daca e bine ce am facut? Oare e bine ca m-am impacat cu acel baiat care și-a batut joc de mine? Asta o sa vad in viitor, acum in prezent stiu ca e bine ce am facut.
Derec:La ce te gandesti?
Eu:La nimic, ii spun eu mintindul cu nerușinare.
Derec:Ok, noapte buna
Eu:Deabea astept sa o vad pe prietena ta...
Derec:O vei adora, si ea deabea astepta sa te cunoasca.
Eu:Aha
Derec:Acum incearca sa dormi
Eu:Bine...
" O vad pe aceiasi femeie frumoasa de langa pajiște.
Eu:Iarasi tu?
Ea:Da draga mea, nu poti scapa de mine.
Eu:Dar cum te vizez iarasi!?
Ea:Hai sa iti explic. Tu mai creat, adica tu te-ai gandit la o lume perfecta in mintea ta cu o doamna sa iti tina companie si sa iti dea sfaturi. Sunt oarecum subconștientul tau.
Eu:Interesant...deci pot face ce vreau in mintea mea?
Ea:Da! Din moment ce m-ai visat cred ca ai nevoie de spatiu si sfaturi, nu?
Eu:Da, maine va veni o prietena veche de al lui Derec si sunt putin geloasa.
Ea:Nu ai de ce sa fi geloasa, Derec pe tine te iubeste. Daca va sta mai mult timp cu ea asta nu va inseamna ca o iubeste mai mult pe ea.
Eu:Multumesc de sfat...nu stiu sigur daca e adevarat ce spui.
Ea:O sa vezi maine.
Eu:Imi esti de mare ajutor
Ea:Acum trebuie sa te trezesti, se face dimineata.
Eu:Pa! "

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum