Suntem in masina lui Derec. Soarele bate puternic pe cer. Azi nu sunt nici trista dar nici fericita, sunt neutra.
Eu:Cat mai avem?!
Derec:Putin
Eu:Cat mai avem?!
Anda:Da taci dracului din gura.
Eu:Nu imi zici tu mie ce sa fac!
Dupa o cearta lunga cu mine si Anda ajungem la hotel. Era foarte frumos. Intram inauntru.
Derec:Vom avea aceiasi camera da?
Eu:Aha
Cat timp Derec platea pentru hotel, un baiat se izbeste puternic de mine. Avea ochii caprui, buze mari si cărnoase mai ca vroiai sa le musti si cu un par des brunet. Era perfect. Pe langa el eram o pitica.
Eu:Ai grija pe unde mergi bou dracu!
El:Scuze...iarta-ma doar ca ma grăbeam sa ajung undeva. Te rog sa ma ierti.
Eu:Pff
Pleaca grabit din aria mea vizuala. Ce baiat frumos...stai ce dracu spun. Doamne....cat de proasta sunt. Nu ma pot îndrăgosti! Nu! Eu sunt cu Derec si il....iubesc da il iubesc! Cine stie ce golan mai e si asta.
Derec:Melody! MELODY!
Eu:Ăă da?
Derec:Te strig de 5 minute.
Eu:A scuze...doar ma gandeam..
Derec:La ce?
La baiatul acela perfect...
Eu:La nimic...
Derec:Ok haide.
Eu:Bine.
Intram in camera noastra. Era o camera destul de spațioasă. Pereti erau crem iar patul era destul de mare cu o lenjerie alba.
Derec:Vi la piscina?
Eu:Sigur...
Ma imbarc într-un costum de baie cu pisici pe el, foarte cute. Alex si cu Derec vorbeau iar tarfele alea stateau in piscina, si asa am ajuns sa nu stau cu nimeni. Ma asez pe un șezlong si stau bonsuflata.
??:Hey, de ce esti supi?
Eu:Nu e treaba ta....
?? Marco
Eu:Melody..
Marco:Nu imi place sa te vad suparata.
Eu:Deabea mai cunoscut omule, cand ai dat peste mine.
Marco:Asa e, spune el chicotind.
Cred ca m-am indragostit, nu, nu se poate! Eu sunt cu Derec.
Marco:Ai iubit?
Eu:De ce te intereseaza?
Marco:Doar intrebam..
Eu:Mda, am. E acela de acolo!
Marco:Aa...de ce nu sta cu tine?
Ridic din umeri. Chiar nu stiu de ce mai sunt impreuna cu Derec. Mintea imi zice sa raman cu el dar inima imi zice sa il părăsesc. Nu stiu daca pot avea incredere in Marco, e chiar un baiat de treaba, imi place de el dar voi vedea ce se va mai intampla.
CITEȘTI
Melody
Teen FictionMelody duce o viata grea. Părinții acesteia o urasc, adesea comparând-o cu frații săi. Încă de la o vârstă fragedă, a suportat bataile primite. Acum însă, i-a ajuns. S-a săturat să nu aibă cuvintele la ea, sa nu stie să se apere, dar nu are cur...