Casc si ma ridic usor din pat. Ma uit in stanga mea dar nu e nimeni. Cred ca Derec e jos. Imi i-au papuci de casa si cobor jos inbucatarie. Il vad privind pe fereastra in timp ce fuma o tigara.
Eu:Neata
Derec:Neata, imi spune el zambind
Eu:Ce ai facut de mancare?
Derec:Clatite
Eu:Yum
Eu:Gata, am terminat, noapte buna!
Derec:Nu, nu, nu, stai asa. Ai scoala deci...la scoala cu tine.
Eu:Pff credeam ca ai uitat! spun eu trista
Derec:Pai uite ca n-am uitat acum fuguta sus sa nu intarzi.
Urc sus injurand in soapta. Merg la baie si ma spal pe fata.Ma dezbrac usor si intru in cada. Picaturile de apa imi ating pielea facanduma usor sa tresar. Imi i-au gelul de dus cu aroma de capsuni si incep sa ma dau cu el pe tot corpul. Dupa ce termin dusul ma uit in dulap si imi aleg asta.Cobor jos si il pup pe Derec pe obraz si plec. Ajung la scoala si aud numai susoteli.
Intru in casa i-ar cand profa ma vede face ochi mari.
Profa:D..d..o..omni...soara de ce nu ati mai venit la scoala?
Eu:Ca sa intrebati dumneavoastra, deaia.
Ciudat, doamna profesoara nu mia mai zis nimic. Ma asez si incep sa scriu ce ne preda. Sunt pe holul scolii gata de plecare. Si mai ciudat este ca toti se dau din fata mea cand ma vad. Da ce au frate astia? Doamne, zici ca au vazut o fantoma. O fata neatenta, mai de graba tocilara se impiedica in fata mea.
Eu:Ai grija tarfo.
Ea:S-s-sc-c-uz-z-e
Fara sa o mai bag in seama plec din fata ei.
Intru in casa si il vad in sufragerie pe Derec dormind cu telecomanda in mana. Aduc o patura si il invelesc. Ma uit in ochi lui si il pup usor pe frunte si ii zic soptind un "te iubesc". Urc in camera mea si ma imbrac in ceva lejer. Daca nu am ce face, totusi sa imi fac temele.
CITEȘTI
Melody
Teen FictionMelody duce o viata grea. Părinții acesteia o urasc, adesea comparând-o cu frații săi. Încă de la o vârstă fragedă, a suportat bataile primite. Acum însă, i-a ajuns. S-a săturat să nu aibă cuvintele la ea, sa nu stie să se apere, dar nu are cur...