34

175 28 8
                                    

Vine si dimineata. Derec nu e langa mine, poate e jos. Nu prea sunt fericita astazi deoarece astazi vine prietena lui Derec. Ma ridic din pat. Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac intr-un tricou simplu albastru si niste colanti negrii. Cobor jos vrând sa imi pregatesc micul de jun. In bucatarie era Derec cu o fata necunoscuta. Avea parul cârlionțat brunet cu ochii albaștrii. Era destul de inalta, pare mai mare decat mine. Derec nici nu ma observa, tușesc pentru a le atrage atentia. Amandoi isi intorc privirea spre mine cea ce este putin inconfortabil.
Derec:Buna dimineata Melody
Eu:Neata.
Derec:Ea este Juditte, Juditte ea este Melody, iubita mea.
Juditte:Incantata!
Eu:La fel, spun zambind fals.
Se duce langa Derec incepand sa vorbeasca iar. Il vad pe Derec razand, ce era asa amuzant? Daca fata asta crede ca mil poate lua pe Derec se inseala amarnic.
Eu:Derec, ce zici sa ne plimbam mai tarziu?
Derec:Nu pot, poate maine, spune el indiferent.
Eu:Ce e asa de important incat sa nu poti veni cu iubita ta in oras?!
Derec:Fi si tu mai politicoasa. Ii voi prezenta orasul lui Juditte.
Eu:Aha
Mvai dar Juditte sigur se va
pierde daca nu ii va arata orasul.
Urc sus, vad usa întredeschisa a Deei si o vad spunând ceva in soapta ținând un medalion in mana.
Eu:Deea..
Ea tresare si se intoarce cu fata la mine.
Deea:Da?
Eu:Ce faceai?
Deea:Eu? Nimic!
Eu:Ok...
Eram constienta ca nu imi zice adevarul dar nu stateam sa imi bat capul cu ea.
Deea:A venit prietena lui Derec?
Eu:Mda...
Deea:Si cum ti se pare?
Eu:O fițoasa
Deea:Mie chiar mi se pare foarte simpatica.
Eu:Bravo tie, spun eu nepasatoare, te-ai schimbat foarte mult Deea!
Deea:Oamenii se schimba!, mi-o taie repede Deea, dar tot suntem prietene sa sti.
Eu:Aha, hai pa!
Deea:Pa
Nu inteleg ce are toata lumea cu mine! Azi chiar e cea mai proasta zi a mea. A venit prietena lui Derec iar Deea se poarta foarte ciudat. Cobor jos, ii vad iarasi razand. Ce naiba e atat de amuzant?
Eu:Hey..
Juditte:Hey draguta.
Derec:Hey
Eu:Derec!
Derec:Stai ca am treaba, vorbim dupa.
Eu:Mda, ce treaba? Sa stai de vorba cu...Juditte?!
Derec:Sa sti ca da! Mia lipsit foarte mult asa ca trebuie sa stau si cu ea nu numai cu tine!, spune el nervos.
Ce naiba se intampla cu toti azi. Plec nervoasa in camera mea, nu mai inteleg nimic din tot ce se petrece. Toata lumea se poarta urat cu mine.

MelodyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum