Bölüm 1 - Muhteşem Buluşta ne ?

448 21 6
                                    

  Yıl 1996 Amerika'da dünyanın en büyük bilim merkezi kuruldu.Bu bilim merkezinin kurulmasının nedeni Amerikalı bilim adamlarının insan DNAsıyla oynayıp doğa üstü güçlere sahip insanlar yaratmaktı. Bunun içinde dünyanın dört bir tarafından bilim adamları , profesörler topladılar.

  Kim çifti sabahın altısında telefonun sesi ile uyandılar. Kim Soo Hyun telefonu açtı.

-Alo ?

-Merhaba Bay Kim sizi Amerika'dan arıyoruz.

-Amerika mı ? Peki neden ?

-Ben Amerika'da kurulan dünyanın en büyük bilim merkezinin müdürüyüm.Bu bilim merkezi dünyanın en muhteşem buluşunu bulmak için kuruldu.Siz ve Bayan Kim'i de aramızda görmek isteriz.

-Nasıl yani bu bir iş teklifi mi ?

-Öylede denebilir. Sizde diğer bilim adamları gibi adınızı tarihe yazdırmak istemez misiniz ?

-Hım.. Teklifinizi düşüneceğim. Teşekkürler...

  Kim Soo Hyun telefonu kapattı bu çok cazip bir teklifti. Adını tarihe yazdırmak , Dünyanın en muhteşem buluşunu bulmaya katkı sağlamak... Ama karısının fikrini almadan böyle bir şeye karar veremezdi. Zaten çocukları olmadığı için çok bir zamandan geçiyorlardı...

-Arayan kimdi hayatım ?

-Amerika'dan aradılar canım.

-Amerika ?

-Yeni bir bilim merkezi kurulmuş bize de orada çalışmak için iş teklifinde bulundular. Senin fikrini almadan bir yanıt vermedim.

-Benim düşünceli kocam... Sen nasıl istiyorsan öyle yapalım zaten bizi Güney Kore'ye bağlayan bir şey yok.

-Aslında bu teklifi kabul etmek aklıma yattı. Ve bu Amerika'ya gidersek normal profesörler olmayacağız.

-Nasıl yani ?

-Bu bilim merkezi dünyanın en büyük buluşunu bulmak için açılmış. Sadece biz değil dünyanın dört bir yanından profesörler toplanıyor...

   Bir ay sonra Kim ailesi iş teklifini kabul edip Amerika'ya geldiler. Hava alanında onları Bay Jack karşıladı. Jack Amerika'da kurulan bilim merkezinin müdürüydü.

-Hoşgeldiniz Bay ve Bayan Kim.

  Kim Soo Hyun sadece başını salladı. Kim Shin Hye sadece bakmakla yetindi.Uzun bir yolculuğun sonunda şehir dışında kurulmuş olan bilim merkezine geldiler.

  İkisi de şaşkın şaşkın bilim merkezine bakıyordu. Bu kadar devasa bir yapının neden yapıldığını düşündüler. Bu merkezde bulunacak muhteşem buluş neydi ? Ne olabilirdi ? Artık akıllarına bu soru takılmıştı. O devasa yapının yanında ürkercesine birbirlerine sokuldular...

Ben Neyim ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin