31

6.7K 237 56
                                    

Nie wiem gdzie dokładnie jesteśmy, ale najprawdopodniej w ich hotelu. Zastanawiał mnie też fakt iż nagle wszyscy chłopcy musieli gdzieś iść, dlatego zostałam sama z Taehyung'iem. Usiadłam na skrawku łóżka i zaczęłam rozglądać się po pomieszczeniu, które było naprawdę ładne. Jasne ściany, ciemno brązowe meble...wyglądał jak hotel dla króla czy też królowej, nawet nie wiedziałam, że jest taki w mojej okolicy.

- Opowiedz mi coś o sobie..- przerwał kolejną ciszę. Spojrzałam na niego, ale szybko przerzuciłam wzrok na okno.

- Nie ma o czym mówić..- cicho powiedziałam, spuszczając głowę. Materac ugiął się koło mnie, a po chwili poczułam jego dłoń na swoim udzie. Spięłam się, a on najwidoczniej to wyczuł bo automatycznie ją zabrał.

- przepraszam.- szybko powiedział, a ja kiwnęłam głową.

- Mam pytanie.- spojrzałam mu w oczy. Przyglądał mi się uważnie i dał znak żebym kontynuowała.

- Dlaczego ja?- spojrzał na mnie niezrozumiale.

- Zastanawiałaś się kiedyś nad wadami bycia gwiazdą? Każdy zawsze myśli tylko o pozytywach typu fani, kasa, znajomości, jednak minusy są ogromne. Jedne z nich to fałszywość i samotność. Ludzie kręcą się przy tobie tylko dla sławy bądź pieniędzy. Ty nawet nie wiedziałaś co to k-pop, cieszyłem się z tego jak nigdy.- wzruszył ramionami i lekko się uśmiechnął.

- To miłe...chyba. Znaczy...ja...- nie mogłam się wysłowić.

- Rozumiem, to trochę głupie, wiem. Znać kogoś tak krótko i zaufać mu ale...taki już jestem. Może jestem ufnym kretynem, ale...taki już jestem -zaśmiał się, co odwzajemniłam.

Od: Mama
Gdzie ty jesteś?
Wracaj do domu...martwię się.

Szybko wstałam i schowałam telefon.

- Muszę iść..- ruszyłam do wyjścia.

- Musisz?- zatrzymał mnie, przytrzymując moją rękę. Odwróciłam się w jego stronę przez co moja twarz była blisko jego.

- Muszę....- spojrzałam w jego oczy

- Cześć- uścisnęłam jego rękę i wyszłam z pokoju. Zamykając drzwi widziałam jego zawiedzioną minę.

Dlaczego?

Kochani proszę bardzo kolejny rozdział! Jak wam się podoba? Następny będzie z wiadomosciami💗 koniecznie zostawiajcie gwiazdki i opinie w komentarzach💫

Mess || Taehyung Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz