სრული ქაოსი

203 18 7
                                    

დიოს pov:
გუშინ ყველამ დავლიე, თუმცა ეუნას მალევე დაეძინა და თავი ქაის კალთაში ედო. მე ცოტა დავლიე დანარჩენები კი ისეთები იყვნენ ადგილიდან ძლივს იძროდნენ. ყველას გვიან გაეღვიძა. ყველას ოთახი დავიარე, რათა შემომეწმები და მხოლოდ ქაის, შიუმინის და ბექიონის ოთახში არ შევედი. მოდი წინა ღამე გავიხსენოთ:
"3 ჭიკის, შემდეგ ეუნას ჩაეძინა, რადგან ქაის გვედით იჯდა მდივანზე თავი მის კალთაში დავადებინეთ და თხელი გადასაფარებელი გადავაფარე. დალევა გავაგრძელეს.

-დიო შენ რატომ არ სვავ?

-საკმარისი დავლიე უკვე და თქვენ კიდევ უაზროდ სვავთ. - "ჩაირთო სატანსუს სისტემა!" გავიფიქრე ჩემთვის, რადგან კარგად ვიცოდი ვინ წააგებდა.

-მაშინ რა გავაკეთოთ? - მკითხა ჩანიოლმა.

-რამე თამაში ითამაშეთ და 5 წაგებულს მე მოვუფიქრებ რაც უნდა გააკეთოს. -შევთაზე მათ, თუმცა მე ხო უკვე ვიცოდი რასაც ვეტყოდი.

-ფურცელი და კალამი მოიტანეთ და მოქმედებებს დავწერ თქვენ კი რიგრიგობით შეასრულებთ თუ არა და წაგებული გაქვთ. -დავასრულე მონოლოგი. ყველა დამეთანხმა და 80 მოქმედება დავწერე. თამაში დაიწყეს და პირველი ბექიონი გავარდა.

-დიო რამ დაგაწერინა კიტრის ჭამა? ხომ იცი, რომ ვერ ვიტან. -დაიბუზღუნა დანარჩენებმა კი გააგრძელეს და საბოლოოდ კი ბექიონი, ბოა, შიუმინი, სანი და ქაი დარჩნენ წაგებულნი.

-დიო ამოღერღე ეხლა.

-სატანსუ მეძინება და თქვი დროზე სახლში უნდა წავიდეთ. -დაიწუწა ბოამ.

-დღეს ვერ მოგართვით! იმის გამო, რომ გვიანია და პლიუს მაგას საკმაოდ მთვრალები ხართ აქ რჩებით. რაც შეეხება სურვილს. ესეგი ბოა და ბექიონი ერთ ოთახში დაიძინებენ, სანი და შიუმინიც ასევე. რაც შეეხება ქაის ეუნა ცოდოა აქ ვერ გაძლებს. სწორედ ამიტომ ქაის ოთახში ეუნა დაიძინებს, მაგრამ ქაიც მასთან ერთად იქნება.

Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)Where stories live. Discover now