სუჰოს pov:
-ბიჭებო ჩვენს მეზობლად, რომ ცხოვრობენ ეგენი რო გავიცნოთ არ გინდათ? - ვთქვი თუ არა ქაის, ბექიონს და შიუმინს სახეებზე ფერი გადაუვიდათ.-2 კიმი და 1 ბიონ რა გჭირთ მათ უკვე იცნობთ?
-კი იმდღეს რაღაც აგვერია მობედით თუ არა ბიჭები ავტეხე და სასეირნოთ რო გავედით მაშინ ვნახეთ. - თქვა ბექიონმა და ნერვიულად ჩაიცინა. -უეჭველი რაღაც დააშავეს ამათმა.
-ბექიონ რა დააშავეთ? -ამაზე ქაიმ გააპროტესტა.
-დავაშავეთ კი არა დააშავა. შიუმინ თქვი რამე ჩვენ ხომ არაფერი არ დაგვიშავებია.
-ჯონგინ კარგი რა... რა აზრი აქვს გაპროტესტებას და თან კიდევ მინდა შეგახსენო, რომ არ გაგიპროტესტებია ბექიონის საქციელი. - მშვიდად თქვა შიუმინმა.
-ისე გავიგეთ, რომ 2 გოგო და 1 ბიჭი ცხოვრობსო ნუ გავიგეთ რა ეგრე შევნიშნე შორიდან. -თქვა ჩანიოლმა.
-ჩანბექს სიკვდილი მოგინდათ?- თქვა ქაიმ.
-ქაის ვეთანხმები მგონი სიკვილი მოუნდათ. ჩანიოლ ბექიონის ამბავი რო იცოდე მაგას არ იტყოდი. - თქვა შიუმინმა. ჩვენ ხუთის გარდა ყველა ეზოში გავიდა ბურთით თამაში გვინდაო.
-რა მოხდა ეგეთი?- ვკითხე ინტერესით.
-მე მოგიყვები ოღონდ მოკლედ. გაფრთხილება ეს ამბავი შეიცავს ძალადობის ფაქტებს! - თქვა სერიოზული ხმით ქაიმ.
-დაიწყე რა თუ ყვები. - ინტერესიანი მზერით თქვა ჩანიოლმა.
-ესეგი იმ დღეს, როდესაც მოვედით ბექიონი აგვიტყდა მე და შიუმინს, რომ გარეთ გასვლა უნდოდა ჩვენ კი სხვა გზა არ დაგვრჩა და გავყევით. ჩვენი მეზობლების ეზოდან ხმაური შემოგვესმა და იქ, როდესაც გავედით სასაცილო სიტვაცია დაგვხვდა. ერთერთს ბიჭი უწოდა და ეს გოგო მწყობილებიდან გამოვიდა. მოკლედ, რომ ვთქვათ სიკვდილს ძლივს გადაურჩა ბექიონი.
-თუ გოგოა ბიჭი რატომღა ეგონა?
-ბიჭურად აქვს თმა შეჭრილი და მაგიტომ დანარჩენ ორს კი გრძელი თმა აქვს. იმ განსხვავებით, რომ ერთის ხუჭუჭაა მეორეს კი სწორი თმა აქვს და ამ ჩვენმა ვაჟბატონმა ერთერთის შეყვარებულადაც შერაცხა. - ჩანიოლი ადგილზე წკმუტუნებდა.
-მაგარია! უეჭველი უნდა ვნახო რა. -თქვა აღტაცებულმა.
-ჩვენი მომავალი მკვლელები რაში გაინტერესებს? - უთხრა ქაიმ შიუმინი კი საერთოდ სხვა სამყაროში დაფრინავდა.
-ნუ ბოდავ რა! რა მკვლელები სამიდან 1 გადაიკიდეთ მარტო ანუ 2 საღ აზრზეა. - დავასკვენი მე.
-ლიდო არაა ეგრე! ის სწორთმიანი გადავიკიდე მგონი. მაგის ნივთები შემთხვევით აქ მოიტანეს და მე ჩავიბარე სპეციალურად, მაგრამ ბოლოს ისევ მე მომიწია მაგ ნივთების გადატანა და წელი ჩანწყდა! წარმოგიდგენია მადლობაც კი არ მითხრა! - რატომაა ეხლა ეს დათვი რა საყვარელი სახე აქ ტყუილად არ ეძახიან დათუჩას.
-OMG! კიმ ჯონგი მარას მოელოდი? ისინი ჩვენი ფანები ჩანან, მაგრამ არა ისეთები როგორებიც სხვები არიან. საქციელებზე ეტყობათ. - თქვა შიუმინმა.
-ეხლა მისმინეთ! ჩემი ბრალი არაა, რომ ის გოგო ბიჭს გავს. შესაბამისად არაფერი დაგვიშავებია. ეხლა კი მაცადეთ ჭამა. ხო და კიდევ მგონი ერთადერთი ნორმალური მანდ ხუჭუჭთმიანია.- თქვა ბექიონმა და საჭმლის ჭამა გააგრძელა. მალევე კარის გაღების ხმაც გაისმა და სახლში ლეი, ჩენი, დიო და სეჰუნი შემოვიდნენ უკან კი 1 გრძელი და სწორთმიანი გოგო, 1 ხვეულთმიანი ხოლო 1იც ბიჭურად შეჭრილი თმის მქონე მოყვებოდნენ. ქაის, შიუს და ბექიონს გავხედე და სახეზე ეწერათ: "სად გავიქცეთ, გვიშველეთ"-ო...
ვიცი ცუდი გოგო ვარ,რადგან:1)ძალიან დავიგვიანე ახალი თავი; 2)პატარა თავია.
შეცდომებისთვის ბოდიში და ამის, შემდეგ შევეცდები მალე და დიდი თავები დავდო ხოლმე❤გთხოვთ შემიფასოთ ახალი თავი იმედია ძალიან სულელობა არ გამოვიდა თუ მოგეწონებათ vote♡
დროებით და მიყვარხართ❤
ESTÁS LEYENDO
Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)
Fanfic"-რას უყურებ? -ლურჯ ცას... -რატომ მაინც და მაინც მას? -იმიტომ,რომ ის ყველაფრის მოწმეა..." ეს არის სიყვრულის ისტორია გოგოსა და ბიჭზე, რომლის მოწმე ლურჯი ცაა...