Chanyeol+Kate=♡

169 15 9
                                    

მინდა გითხრათ, რომ ეს თავი ეძღვნება ქეთის(lovechanyeol24) (პს შენი ფოტო საიდანაც ავიღე მიხვდები :3 ^^ <3 )
HappyBirthdayKate♡

ეუნას pov:
გოგონებს შევუთანხმდი და ქეთის ჩვენთან დარჩენა შევთავაზე უარზე იყო, თუმცა ბოლოს მაინც დავითანხმე და მას შემდეგ 2 დღე გავიდა. ბიჭების სახლში ვიყავი და შოკოლადის ნაყინს  ვჭამდი, როდესაც ჩანიოლი მოვიდა და თავის ოთახში ამიყვანა საქმე მაქვს შენთანო.

-ჩანიოლ ნაყინის ჭამა მაინც გეცდია ჩემთვის- ჩავინუზღუნე.

-რადროს ნაყინია გოგო ვერ ხედავ რა დღეში ვარ? -მითხრა და  ლეკვის თვალები ქონდა ძვალს რო აძლევენ და აშიმშილებენ.

-კაი ეხლა დაფქვი რა ხდება.

-ქეთის უნდა შეყვარებულობა ვთხოვო და არ ვიცი როგორ...

-არა რა ვიცოდი, რომ საქმე გქონდა, მაგრამ ასეთი?! დაგეხმარები ერთი პირობით ოღონდ. -ვუთხარი და გავეკრიჭე.

-რაპირობაა აბაა... - მითხრა მხიარულად.

-რა პირობაა და... -დრამატული სახე მივიღე.

-ამოღერღე ვაჰჰ... რაა ეგეთი! თუ გინდა გავაჩალიჩებ და პაემანზე გაგიშვებ ქაისთან. -თქვა ჩანიოლმა.

-რაში მინდა ბიჭო მე ეხლა პაემანი! ეხლა გეტყვი. ვინაიდან და რადგანაც მე გამოვდივარ მაჭანკალი მინდა, რომ ბევრი პლიტკები, ნაყინები და ნატურალური წვენები მიყიდოო... - ვუთხარი და 2 წლის ბავშვივით გავეკრიჭე.

-არაა პრობლემაა. ეხლა გეგმა გამოუშვიი.

-ესეგი მისი დაბადების დღე ხო იყო, მაგრამ შენ ეხლა მიულოცავ, კარგ დროს გაატარებთ და ეტყვი კიდეც რა

-და გაამართლებსს? - მკითხა დაეჭვებით.

-არა რა ხო გინდა ეხლა რაღაც ჩაგცხოს ადამიანმა თავში. -წამოვიყვირე და ბალიში თავში ვესროლე.

-კაი ხოო და დამეხმარები მოწყობაში?- მითხრა და თან თავს იზელდა, რადგან ბალიში მოხვდა.

Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora