ბოას pov:
ბიჭების წასვლის შემდეგ 2 კვირა გავიდა. ბექიონს გადატვირთული გრაფიკის მიუხედავად მაინც აქვს ჩემთვის დრო და თითქმის ყოველდღე ვნახულობ მას. ეხლაც მყუდრო კაფეში ვსხედვართ და ვსაუბრობთ:-არა რა ვერ გამიგია ასეთი სულელები რატო არიან... -თქვა ბექიონმა.
-ეგ რო ვიცოდე რაღა მიჭირს.
-გოგონები როგორ არიან?
-სანი ძლიერია და იმდენად არ იმჩნევს, მაგრამ ეუნას რაც შეეხება მთელი დღეები ოთახშია და არ გამოდის ოთახიდან. არც საჭმელს არ ჭამს კარგად.
-ეს ბილეთები სუჰომ გამომატა! ისე გააკეთე, რომ ვერ მიხვდნენ ჩვენ გამოვგზავნეთ. 1 შენთვის დაიტოვე დანარჩენები კი ამანათით მიიტანონ ან რამე ეგეთი. ხვალ საღამოს უეჭველი კონცერტზე უნდა იყვნენ. -მითხრა ბექიონმა და ბილეთები მომაწოდა.
-არის პრინცო. -ვუთხარი ხუმრობით.
-მე თუ პრინცი ვარ შენ დედოფალი გამოდიხარ. - ღიმილით მითხრა. კიდევ ბევრი ვისაუბრეთ და სახლში მიმიყვანა. ისე გავაკეთე, როგორც ბექიონმა მითხრა. სახლში ჩვეული სიტვაცია
ქეთი თავის ოთახშია და მეგობრებს ესაუბრება ინტერნეტით. გოდო საქართველოში დაბრუნდა. ეუნა თავის ოთახშია და წევს. სანი კი რაღაცეებს წერს.-ხვალ საღამოს სახლში არ ვიქნები. -ვთქვი, როდესაც სუფრასთან ვისხედით.
-აა... ხვალ ხო ექსოს კონცერტია. არც მე ვიქნები. ჩანიმ ბილეთი გამომიგზავნა დღეს და იქ მივდივარ. -თქვა ქეთიმ და ეუნას და სანის გადახედა.
-მე დორამებს ვუყურებ და სახლში ვიქნები. -თქვა სანიმ.
-მე კიდევ ფიკებს წავიკითხავ. -თქვა ეუნამ და საჭმლის თეფშს მიაშტერდა. ამის მერე ხმა აღარ ამოგვიღია და ეხლა მისაღებში ვსხედვართ.
-მოდი რამე ვითამაშოთ. -თქვა ქეთიმ.
-ხო რა თორემ ნახეთ რა ჩამკვდრობაა. -ბალიშების ომი ვითამაშეთ და მთელი სახლი თავდაყირა დადგა. ბილეთები მოიტანეს და ძლივს დაბითანხმეთ და ქეთიმ ეს ორი ჯიუტი თხა, რომ კონცერტზე წამოსულიყო.
YOU ARE READING
Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)
Fanfiction"-რას უყურებ? -ლურჯ ცას... -რატომ მაინც და მაინც მას? -იმიტომ,რომ ის ყველაფრის მოწმეა..." ეს არის სიყვრულის ისტორია გოგოსა და ბიჭზე, რომლის მოწმე ლურჯი ცაა...