დალევა კლავს!😬😩

221 22 4
                                    

სანის pov:
-კუჭი მაგინებს! გოგოებო წამოდით გვიანია უკვე. -ვუთხარი გოგოებს და შევამჩნიე, რომ ეუნას ეძინებოდა 2 ღამეა ათენებს მარა იქნება, ბოას ბეკონის ყურებაში ისე იყო გართული ვერავის ამჩნევდა.

-მის ბოა გთხოვთ დაანებოთ თავი ბატონი ბიონ ბექიონის ყურებას და სახლში წამოგვყვეთ, თორემ უკვე მეძინება 2 ღამეა არ მიძინია ამ ფიკების გადამკიდე! - ჩაიბუზღუნა ეუნამ და სახეზე ეტყობოდა, რომ მართლაც ძალიან ეძინებოდა.

-კარგი რა! არ გაგეთენებინა მერე! რა ჩემი ბრალია თუ ათენებ. -უპასუხა ბოამ. ამჯერად საუბარში მე ჩავერიე.

-ბოა ეძინება ეუნას და თუ გაუფრინდნენ ეგ მუზები მერე ნახე ახალ თავებს როგორ დადებს.

-რა ახალი თავები?- იკითხა სუჰომ.

-ლიდო შენ ხო ყველაფერი იცი და დიდი ალბათობით ფიკებზეც გეცოდინება. - ვუთხარი საკუთარ თავში დარწმუნებულმა.

-მე გამიგია. ოღონდაც არ მითხრათ, რომ თქვენც ხართ გარეულები. - თქვა სეჰუნმა.

-ხალხო მეძინება და სანი და ბოა თქვენი წასაყვანი გავხდები ხო იცით არა?! ხოდა აწიეთ ერთი ადგილები და გამოადგით ფეხი! - არა რა ეს გოგო ნამდვილად გაღიზიანებულია, თორემ რა ათქმევინებდა ამას ხალხში.

-რა ზრდილობიანი ხარ რა. რა იყო ესე ძალიან ხარ გაღიზიანებული? -თქვა ქაიმ.

-ჩიქენა თუ არ გინდა სიკვდილი მოისწრაფო გირჩევ გაჩერდე. ეხლა მართლა გაღიზიანებულია, ამის მიზეზი კი ისაა, რომ:1)სასტიკად ეძინება 2 ღამეა ფიკების კითხვაში ათენებს; 2)"wi-fi" და ტელეფონის ინტერნეტი არ აქვს, რომ ინტერნეტში იყოს. -თქვა ბოამ.

-ხო და კიდევ კინაღამ გაამხიკე ვინ ვარ! -დაამატა ეუნამ და გაიბუსხა.

-Wi-Fi გვაქვს და ჩაგირთავთ არაა პრობლემა და თუ უნდა ძილით შეუძლია გამოიძინოს. -თქვა მზრუნველი ხმით ჩანიოლმა.

-ისე თქვენიდან ვინმე ფიკებს კითხულობს? - იკითხა ბოამ.

-არა, რა იყო რო? -კითხვითვე უპასუხა ჩენმა.

Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora