ეუნას pov:
ბიჭების სახლთან მივედი და დავაკაკუნე.-ვაა ვინ მოსულაა. - შესძახა შიუმინმა და ჩამეხუტა.
-ნუ გამგუდე ბიჭო. - ვუჩქმიტე ლოყაზე და მისაღებში შევედი. შიუმინი კი ბურდღუნით მოკვდა.
-რას ერში შვილო ჩემ ლოყებს რას? გათამამებულო ბავშვო. -შიუმინის სიტყვებზე მეცინებოდა.
-კაი რა შიუ მორჩი ბუზღუნს სხვები სად არიან? -ვიკითხე და სამზარეულოში შევედი იქ კი დიო დამხვდა.
-ეუნას გამარჯობა. როგორ ხარ მძინარა?
-ვცოცხლობ შენ?
-რა იყო რა ცხვირი ჩამოგიშვია შენ? - მკითხა სამზარეულოში ახლად შემოსულმა ჩენმა.
-მოვიწყინე და ჩავკვდი სახლში. -ამოვიბუზღუნე.
-ხოდა წავედით აუზზე. -ახლად შემოსულმა ბექიონმა თქვა.
-მართლა? -მის გვერდით წამებში გაჩნდა ბოა.
-ხო მართლა მიდით გაემზადეთ. -უთხრა ბექიონმა მე კი დანარჩებები კი გამოშტერებული სახეებით შევცქეროდით.
-ამათ უყურეთ რა! ერთად არიან და გვიმალავენ ან რამ გადაგრიათ. -შემოვარდა სანი და ბექიონს ბოა მოაშორა.
-რას გვერჩი ნეტა გამაგებინა რა! მაცადე შვილო ბედნიერება. - ამოიწუწუნა ბოამ.
-ჩემი ხელით გაგითხრი იცოდე საფლავს! -უცებ მათ შორის ჩავდექი და გავაშველე.
-ესეგი სანამ თქვენ აქ ჩხუბობთ გამზადებას მოვასწრებდით. ეხლა დროზე წავედით და გავემზადოთ აუზზე მივდივართ და თქვენი ხმა არ გავიგო ჩავკვი სახლში. -ვუთხარი და გასასვლელისკენ წავედი, თან ისინიც მომყავდა. ბევრი წუწუნის, შემდეგ მაინც დავითანხე და 2 საათში უკვე აუზზე ვიყავით ყველანი.
ქაის pov:
2 საათის შემდეგ აუზზე ვიყავით. უცებ თვალი ეუნასკენ გამექცა. გამომწვევად არ ეცვა და თითქოს ბავშვსაც წააგავდა.-რაზე ფიქრობ ქაი ან ეუნას რას მიშტერებიხარ? -გამომაფხიზლა სუჰოს ხმამ, რომელიც იღიმოდა.
DU LIEST GERADE
Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)
Fanfiction"-რას უყურებ? -ლურჯ ცას... -რატომ მაინც და მაინც მას? -იმიტომ,რომ ის ყველაფრის მოწმეა..." ეს არის სიყვრულის ისტორია გოგოსა და ბიჭზე, რომლის მოწმე ლურჯი ცაა...