წიწაკიანი პომადა და მაიონეზიანი ტონალური😈😇

199 21 15
                                    

ეუნას pov:
დეიდა და ეს ალქაჯები სახლში დავაბინავეთ და საყიდლებზე გავედით.

-გამარჯობა. ჯექსონი(აქ უბრალოდ სადელი გამოვიყენე) აქაა? - ვკითხე კონსულტატს.

-კი აქაა. ვინ ბრძანდებით?- რა მომაბეზრებელი კითხვებია.

-უთხარი ეუნა მოვიდაო სხვა არაფრის ცოდნა არაა საჭირო. -ვუთხარი თუ არა წავიდა და მალევე გვამცნო, რომ გველოდებოდა. ჯექსონთან შევედით და სავარძლებზე მოვკალათდით.

-ჯექსონ როგორ ხარ ბრატ? -ვკითხე დაბოხებული ხმით რაზეც სიცილი აუტყდა.

-კარგად შენ "ბრატ"? - მომბაძა რაზეც სიცილი აგვიტყდა ყველას.

-ცუდად 3 ალქაჯი ჩამომიგვივიდა დღეს. თითქოს მარტო ეგ არ კმაროდა დილით სხვის ოთახებში გაგვეღვიძა და მე ეხლაც მოკლე ტოპი მაცვია. - ჩავიბუზღუნე.

-აბა მანდ დაასტოპე! რას ნიშნავს "სხვის ოთახებში გაგვეღვიძა"?- წარბის აწევით გვკითხა და ეშმაკურად გაიღიმა.

-არა რა სანამ იმ ალქაჯებს მივხედავთ მანამდე შემომაკვდები! იმ იდიოტმა ნერვები დამაწყვიტა! ეს კიდე ღადაობს აქ. არაფერიც არ მომხდარა ერთი ეგაა, რომ მგონი ბექიონი და ბოა მალე შეყვარებულები იქნებიან. - თქვა სანიმ და ჯექსონს შეუბღვირა.

-ჯექსონ! მოგაჭრი მაგ ენას. ისე ამხელა გოგოები მოვედით აქ და არაფერი არ შემოგვთავაზო დასალევი. -ვთქვი და თვალი ჩავუკარი.

-მეა 2 ყავა, 2 ჩაი და 1 ცხელი შოკოლადი მოგვიტანე. -უთხრა ტელეფონში ასისტენტს და ჩვენ შემოგვიბრუნდა.

-აბა ეხლა რაზე მეწვიეთ იქნებ მითხრათ. - არა რა მაგრად გვიცნობს.

-ესეგი 3 ალქაჯი ჩამოგვივიდა სახლში დეიდასთან ერთად და მათი ამბავი, რომ ვიცი არ მოგვასვენებენ და იარადი გვჭირდება რა. -ვთქვი და მაცდურად ჩავიღიმე.

-აბა იარაღში რა იგულისხმე? -დაინტერესებულმა მკითხა.

-წითელი პომადა მინდა რო ბრჭყვიალებდეს და ტონალური მაიონეზის ფერს რო წააგავდეს.

Love and blue sky/სიყვარული და ლურჯი ცა(დასრულებული)Where stories live. Discover now