이야기 내용 [Hikaye İçeriği]

937 64 45
                                    

  Okulda geçen hikayeler daha  güzel geldiğinden bu FanFic de lisede geçicek.. Ukala || JJK (Kitabın adı artık Highbrow || JJK oldu da neyse şimdi yorumlara Ukala yazan var yeni gelenler bu ne ya diye şaşırmasın.) kitabımdan gelenlere selamlar -el sallayan emoji- niye benim emojim yok ya?! Her neyse okuyun siz.

  Kang Dae öleli daha iki ay olmadı okula nakil öğrenci geldi. Bu iki birbirinden bağımsız ifadeleri böyle bazı kelimeleri cümleden çıkarıp söyleyince hiç anlamı olmuyor. Cümleyi eksiksiz söyleyince anlaşılacak her şey.. Kang Dae öleli daha iki ay olmadı ve okula onun ikizi denebilecek kadar benzeyen nakil öğrenci geldi.. şimdi daha iyi anladınız değil mi? Ben Kang Dae'yi seviyordum. Ona bunu söyleyeceğim gün gözlerimin önünde öldü. Ben onu unutmaya çabalarken Taehyung denilen nakil okula gelince bunu daha da imkansız kılmaya başladı. İlk defa birinden hoşlanmışken hatta sevmişken gözlerimin önünde belki de benim yüzümden öldü.. bunu kendime yediremiyordum.

  Keşke Taehyung bana bu denli yakın davranmasa da unutmam kolaylaşsa.. çocuk her tenefüs dibimde bitiyor. Ben onun arkasında oturuyorum ve buna rağmen hocayı sallamayıp arkasını dönüyor ve benimle sohbet etmeye çalışıyor. Aslında iyi çocuk ama ben Kang Dae'yi seviyorum. Eğer bir gün olur da Tae'yi sevmeye başlarsam ona ihanet etmiş olmaktan korkuyorum.  Umarım sana aşık olmam Kim Taehyung.

  Hikayenin konusunu beğendiniz mi? Oylarsanız cidden mutlu olurum. Teşekkürler~~ 

I Don't Wanna Fall In Love With You || KTH ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin