Bu bölümü @Jeonsedy 'ye ithaf etmek istiyorum arkadaşıyla beraber hikayeyi zorlu şartlar altında okuyorlarmış ㅋㅋㅋ
Telefonumdan gelen mesaj sesiyle Taehyung iç çekti ama bileklerimi de serbest bırakmadı. Gözlerinin içine baktım.
"Aa şey.. mesaj önemlidir belki." Taehyung yavaşça bileklerimi bırakınca bedeniyle kapı arasından sıvışıp telefonuma koştum.
Gönderen; *** Okulu Yarın yapılacak Busan'da kamp etkinliğine katılım zorunludur. İki gün sürecek etkinliğe göre yanınızda eşya getirin. Çadırlarda ikişer kişi kalacaktır. Herkes kalacağı kişi kendi seçebilir. İyi eğlenceler.
"Taehyung! Şey okuldan gelmiş mesaj." Taehyung yatağın üzerinde emekleyerek yanıma gelip telefona baktı.
"Önemli bir mesaj değilmiş. Lanet okul yüzünden büyülü an bozuldu ya."
"Yarın olduğundan daha erken kalmamız gerekecek. Hadi yatalım." Yatağa doğru giderken Taehyung yine bileğimden tutup kapıya yönlendi.
"Tae sanırım yatağım o tarafta kaldı."
"Biliyorum, bugün benimle yatacaksın." Ne?!
"Ne demek seninle yatacağım?!"
"Cezalısın, çok kaşındın bugün." Oflayarak Tae'nin odasına girdim. Kapıyı ben girdikten sonra kapatıp yatağa atladı. Gözlerini kapattıktan sonra yanına gelmem için yatağı pat patladı. Ayaklarımı yere sürerek yanına gittim. Yatağın uç kısımlarına yatmaya gayret ederken Taehyung'un beni kendine çekmesiyle nefesimi tuttum.
"Hwa Young nefes almayı unuttun." Görmese bile göz devirdim.
"Hadi ya!?" Taehyung beni altına alıp gıdıklamaya başladı.
"Tae-Taehyung! -kahkaha- Yalvarırım dur -kahkaha- Tamam yapmayaca- -kahkaha- Taehyung yeter -kahkaha-" Taehyung da benimle beraber kahkaha atıp gıdıklamaya devam ediyordu. Sonunda çekildiğinde derin bir nefes alıp hala kahkaha atan Taehyung'a baktım.
"Ya! Yeter gülme. Yarın erken kalkmamız lazım sen ne yapıyorsun?!" Yatağa yatıp arkamdan sarıldı. Kollarını biraz gevşetip ona döndüm. Kafamı boyun girintisine sokup gözlerimi kapattım.
.
Çalmaya başlayan alarmla beraber gözlerimi kırpıştırarak açtım. Üstümde uyuyan Taehyung'u zorlu uğraşlarımdan sonra kenara itmeyi başardım. Yataktan kalkıp Taehyung'un hazırladığı, ilk günden uyuyamadığım odaya gidip üzerimi değiştirdim. Kampa gideceğimiz için biraz rahat şeyler seçmiştim.
Kıyafetlerimi değiştirdikten sonra Taehyung'un yanına gittim.
"Taehyung. Taehyung.. uyan hadi okula yetişmemiz lazım. Kalk." Taehyung bir şeyler mırıldanıp sırtını bana döndü. Yatağın diğer tarafına gidip Taehyung'un sırtı yatakla buluşacak şekilde ittirdim.
"Ya! Taehyung hadi." Yine mırıldanmalarına devam edince kucağına oturdum. Anında gözlerini açıp bana bakmaya başladı. Üstünden kalkıp Taehyung'a bakmaya başladım.
"Madem kalkacaksın ne diye oturdun?" Gözlerini ovuşturup söylenerek banyoya gitti. Mutfağa gidip buzdolabından iki tane çilekli süt aldım. Tekrar Taehyung'un yanına gittiğimde yatakta uyuduğunu gördüm.
"Tae! Az önce uyandırmadım mı ben seni? Hadi okula gitmemiz lazım." Tek gözünü açıp bana baktı. Elimdeki kutu sütleri görünce gözlerini tamamen açıp yataktan kalktığı gibi yanıma gelip elimdeki sütü aldı. Kafasına dikip saniyeler içinde sütü bitirince bana baktı.
"Çok güzel.."
"Teşekkür ederim."
"Başka var mı?" Neyden başk- süt mü güzel olan?! Elimdeki sütü Taehyung'a fırlatıp salona doğru yürümeye başladım.
"Ya tamam şaka yaptım, gel buraya!"
"Taehyung hızlıca hazırlanıp buraya gelmezsen ciddiyim sen olmadan giderim okula, başka birine aynı çadırda kalmayı teklif ederim." Taehyung sözümü bitirir bitirmez dudaklarımdan hızlıca öpüp odasına koştu.
Tekrar mutfağa geldiğinde gözlerimi kırpıştırarak Tae'ye bakmaya başladım. Taehyung kollarını kollarımın üstünden belime doladı. (Anladınız mı nasıl olduğunu biraz saçma oldu daㅋㅋㅋ)
"Çok mu yakışıklı olmuşum?"
sarılmaları böyle bir şey tavayı falan düşünmeyin ㅋㅋㅋㅋ
Uzun süredir bölüm atmadığım için kendimi çok kötü hissettim. O yüzden bu bölümü de atıyorum. Değerimi bilin. Ha bir de şey.. şu kahkaha yerine haha yazsam saçma olacaktı umarım olumlu karşılarsınız. 안녕!!
SINIR - 85 Okunma 20 Yorum 20 Oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Wanna Fall In Love With You || KTH ✔
FanficUmarım sana aşık olmam Kim Taehyung.. . . . 2018.03.15